PDA

Bekijk de volledige versie : ziek zon


darkstar
6 August 2003, 12:23
hallo sinds er veel zon is voel ik me altijd zo moe ik sta en ik zou gewoon op de grond vallen als ik mij nie dwing om te staan ik stond een paar dagen geleden op om 2 uur smiddags en ik was nog steeds supermoe en nie echt laat gaan slapen e
asl ik buiten loop in de zon voel ik zo gelijk de energie uit mezelf stromen hoe komt da toch ? :? :Z :Z :Z

WishfulDreaming
6 August 2003, 12:52
Originally posted by darkstar
hallo sinds er veel zon is voel ik me altijd zo moe ik sta en ik zou gewoon op de grond vallen als ik mij nie dwing om te staan ik stond een paar dagen geleden op om 2 uur smiddags en ik was nog steeds supermoe en nie echt laat gaan slapen e
asl ik buiten loop in de zon voel ik zo gelijk de energie uit mezelf stromen hoe komt da toch ? :? :Z :Z :Z

1. Leestekens gebruiken

2. --> Gezondheid & Lifestyle ??

darkstar
6 August 2003, 12:54
oke ik zal ze plaatsen hebk gedelite

darkstar
6 August 2003, 13:02
jah sorry van hierboven kwas nie echt in een goede bui sorryze
:wave: :o :o :o :o O-)

WishfulDreaming
6 August 2003, 13:35
Originally posted by darkstar
jah sorry van hierboven kwas nie echt in een goede bui sorryze
:wave: :o :o :o :o O-)

Misschien kan je hem deleten. Die post is echt wel lullig :rolleyes:

Jah, dat was alles wat ik te zeggen had. Misschien heb je een slaaptekort ofzo. Of ben je oververmoeid. Of misschien slaap je te weinig door het warme weer...

Als je leestekens plaatst, kan je misschien meer posts terugkrijgen, aangezien de meeste mensen een verschrikkelijke hekel hebben, als ze een hele tekst moeten lezen zonder enige hoofdletter of punt. Geloof me, het is mega degoutant. Dus, zagen of niet, doe het maar.

STFU? Op wat slaat dat nu weer? Beetje op je tenen getrapt als iemand je op je punt wijst? Grappig.. Grow up... :z

SpiNe
6 August 2003, 13:39
Originally posted by Saartje18


Misschien kan je hem deleten. Die post is echt wel lullig :rolleyes:

Jah, dat was alles wat ik te zeggen had. Misschien heb je een slaaptekort ofzo. Of ben je oververmoeid. Of misschien slaap je te weinig door het warme weer...

Als je leestekens plaatst, kan je misschien meer posts terugkrijgen, aangezien de meeste mensen een verschrikkelijke hekel hebben, als ze een hele tekst moeten lezen zonder enige hoofdletter of punt. Geloof me, het is mega degoutant. Dus, zagen of niet, doe het maar.

STFU? Op wat slaat dat nu weer? Beetje op je tenen getrapt als iemand je op je punt wijst? Grappig.. Grow up... :z :respect:

Jolie
6 August 2003, 18:51
Klinkt behoorlijk bekend!

Jochemmm
6 August 2003, 19:32
is gewoon het weer.

Ik heb vanmiddag weer aan het hulsbeek (een meertje hier in de buurt) in de zon gelegen, en ben nu bek af. Terwijl ik nou niet bijzonder veel gedaan heb.
Veel zon maakt je gewoon sloom en moe :)

maar eens een siesta in gaan lassen ofzo :z

Denden 100 piek
8 August 2003, 00:16
Het is ook zo fokkin benauwd, das wat mij zo moe maakt als ik buiten loop, wil ook wel eens voor hoofdpijn zorgen.:|

Netrocker
9 August 2003, 23:51
Tja ik weet wat je bedoelt,
in de warmte heb ik ook nergens zin in!

Misschien heb je een beetje last van uitdroging!
Dus drink goed:yes:

darkstar
26 August 2003, 13:33
da kan want als ik van vakantie kwam was ik gelijk een negerke en er zaten op mijn hand witte schilfertjes dus da kan uitdroging kzal wa meer drinken :D thanks :7

chica
26 August 2003, 13:53
Originally posted by darkstar
da kan want als ik van vakantie kwam was ik gelijk een negerke en er zaten op mijn hand witte schilfertjes dus da kan uitdroging kzal wa meer drinken :D thanks :7

sinds wanneer worden je handen droog als je te weinig drinkt:? of ben ik nu dom/blond?

Karma-Killer
26 August 2003, 15:35
Met je kop uit de zon blijven scheelt :)

markje
2 September 2003, 16:57
:thumbsup: heeey heeey :thumbsup:

je moet kijken of je deze verschijnselen blijft houden.
dus ook met ander weer met andere temperaturen.

ook moet je kijken of je wel voldoende eet en drinkt want dit is duidelijk een van de uitdrogingsverschijnselen..
Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn.
bloedarmoede zou ook heel goed mogelijk zijn.
kijk ik kan je niet zien dus ik kan ook niets concluderen :yes:

maar zoals al gezegt je moet het even aankijken met het weer en zow en als je dit blijft houden moet je contact opnemen met je huisarts. :)

Heel veel succes ermee en laat maar horen hoe het met je gaat..... :thumbsup:

Dikke knuffel :aai:

M@rkje :wave:
Verpleegkundige :thumbsup:

biffyclyro
2 September 2003, 17:24
water, water en nog eens water.