PDA

Bekijk de volledige versie : Wacraft 3 - Frozen Throne


FunFair
6 August 2003, 23:03
Nou zojuist heb ik het complete spel uitgespeeld. inclusief de bonus campagne. Was ik net lekker bezig met chapter 1 van die campagne. heb ik die uitgespeeld.. houdt het spel op :( had net 3 hero's op level 8. (nieuwe hero's die niet in het normale spel zitten en nieuwe items om te gebruiken)
staat er dat ik blizzard of battlenet maar moet checken op chapter 2... best wel ruk, want het spel is nog niet zo lang uit.. dus moet ik tering lang wachten voordat ik verder kan daarmee :[

Nightwolf
6 August 2003, 23:15
is t leuk verder? :?

FunFair
7 August 2003, 09:23
jahoor :p alleen af en toe langdradig verhaal.. je switcht veel tussen verschillende verhalen als je met 1 ras speelt. je hebt verder meer hero's sommige nuttig sommige die erg saai traag en slechte special abilities hebben :Z maar de goeie oude hero's zijn er ook nog allemaal :p

aarsch
7 August 2003, 10:02
ik vind het wel een zeer fijna uitbreiding. ik had wel gehoopt op wat betere grafische dingen. maar helaas.

sommige nieuwe helden zijn erg goed, zoals de dark archer met charm skill, en drain life en silence VET handig om in je team te hebben.

pit lord is ook zeer fijn. howl of terror en al je vijanden doen 45% minder damage:7

de orc zijn ook een stuk intresanted geworden met hun nieuwe Held, een voodoo dokter. zijn ultimate skil is alle orc om zichheen onsterfelijk te maken (maar zichzelf niet) heeft nog een leuke heal skill en kan vijanden in een random gritter veranderen.


IK WIL CHAPTER 2 van de bonus campaign!

FunFair
7 August 2003, 13:12
jah ik wil ook chapter 2 van de bonus campagne.. dit is frustrerend 8|

jaak_trek_haak
25 August 2003, 13:05
Originally posted by FunFair
Nou zojuist heb ik het complete spel uitgespeeld. inclusief de bonus campagne. Was ik net lekker bezig met chapter 1 van die campagne. heb ik die uitgespeeld.. houdt het spel op :( had net 3 hero's op level 8. (nieuwe hero's die niet in het normale spel zitten en nieuwe items om te gebruiken)
staat er dat ik blizzard of battlenet maar moet checken op chapter 2... best wel ruk, want het spel is nog niet zo lang uit.. dus moet ik tering lang wachten voordat ik verder kan daarmee :[




ja vind het ook ambetant moet je die nest nog gaan downloade en zo maar jij zegt heb 3 hero's level 8 hoe kom jij aan die 3de je heb 1 rexxar 2 die troll 3 ... ? maar hoe dan ook het is wel een bonus campagain dus je mag al blij zijn dat ze er is :aai:

FunFair
25 August 2003, 19:39
Originally posted by jaak_trek_haak
ja vind het ook ambetant moet je die nest nog gaan downloade en zo maar jij zegt heb 3 hero's level 8 hoe kom jij aan die 3de je heb 1 rexxar 2 die troll 3 ... ? maar hoe dan ook het is wel een bonus campagain dus je mag al blij zijn dat ze er is :aai:

boven midden zit een panda.. moet je maar kijken met cheats waar die zit :P
moet je een opdracht doen en als je dat hebt gedaan doet hij met je mee :)

jaak_trek_haak
25 August 2003, 23:57
ah k weet ik dat ook al weer

SpiNe
26 August 2003, 14:17
Originally posted by FunFair
boven midden zit een panda.. moet je maar kijken met cheats waar die zit :P
moet je een opdracht doen en als je dat hebt gedaan doet hij met je mee :) i shall put it on your tab:)

Coldman
16 October 2003, 16:44
hij lijkt me ook zwaar vet!!
heb je hem gedownload zow ja paas me de link please!!
of heb je hem gekockt?

SpiNe
16 October 2003, 16:56
Originally posted by Coldman
hij lijkt me ook zwaar vet!!
heb je hem gedownload zow ja paas me de link please!!
of heb je hem gekockt? gekocht natuurlijk wij doen hier niet aan warez:kwaaist:

Coldman
16 October 2003, 17:02
waarom kopen als het graits te downloaden is ;)

Nightwolf
16 October 2003, 17:03
omdat de prijzen dan nog verder stijgen :{

SpiNe
16 October 2003, 17:06
Originally posted by Nightwolf
omdat de prijzen dan nog verder stijgen :{ en dat wil niemand

Coldman
16 October 2003, 17:29
tuurlijk niet joh sommige mensen zetten die op hun eigen server en dan ken je hem daar downloaden niemand die het merk !