PDA

Bekijk de volledige versie : kweet t gewoon ff nie meer


Dutch_Chick16
8 August 2003, 21:53
HAi hai
kmoe ff mn verhaal kwijt hoor.... Een jongen waar k helemaal gek op ben en waarvan k ook d8 dat ie dat op mij was doet allemaal verwarrende dinge. Kzal t ff uitlegge... Eerst gaat ie met mij zoenen... daarna zegt ie tege iedreen dat ie mij niet leuk leuk vin. maar ondertussen zit ie onder t zwemme wel de hele tijd te flirte enzo..... Van de week hadden we een klein feestjuh en ben k verder met m geweest dan zoenen..... Maar volges hem was dat door de alcohol (wat ie helemaal nie op had omdat we de hele avond bij elkaar hebbe gezete dus da heb k wel gezien) en vandaag bij t zwemme zit ie fucking met me vriendin te flirte en ziij geeft ook nog r nr ook... en nou belt ie haar en wat als ze nou iets met m doet ofzo... wak moek dan doen.... Kben gek op die jongen....

HELP ME PLEASE WAT MOEK MET DIE VRIENDIN DOEN EN NOG BELANGRIJKER WAT MOEK MET DIE JONGEN AAN/DOEN????


________________

CharmedOne
8 August 2003, 21:54
Als ik jou was zou ik die jongen gewoon vergeten ut is gewoon een vuile player (sorry)
Maar weet die vriendin van jou dat je hem wel heel erg leuk vind?

Dutch_Chick16
8 August 2003, 22:18
Ze weet dak m heel erg leuk vin, maar kkan die jonge nie uit me hoofd krijge en volges mij vin ze m ook wel leuk zo te hore net aan de telefoon maar die vriendschap gaat kapot weet k zekr als ze hem neemt.... maar aan de andere kant wil k ook nie zegge van ja da mag j nie doen.... kweet t geoon eg nie meer....

CharmedOne
8 August 2003, 22:20
Ohhh, jaah ik vind het toch best wel erg van je vriendin, want je bent gewoon verliefd op die jongen en zij weet het..
Sorry maar ik vind het best wel laag van der

Dutch_Chick16
9 August 2003, 05:10
Nou die vriendin gaat r dus wel op in.... Zw wil mij geen verdriet doen, en daarom moet k dus zegge da k t liever nie wil hebbe.... en dan is t weer stoken tussen hun .... hij wordt boos en haar ben k kwijt.... want een relatie tussen hun da kam k eg nie aan.... als ie t nou iets verder zou zoeken dan mijn vriendinnen had k t bter kunnen verwerken dan nu.....

Miss_Ironic
9 August 2003, 09:10
Ik denk dat je het gewoon ff moet laten rusten, misschien worden die 2 heel gelukkig samen of misschien is het met 2 weken over...dat kan net zo goed toch?
Anders zet je je vriendschap even tijdelijk op een laag pitje (niet beeindigen, want dat is zo'n jongen niet waard) , zodat je er in je eigen tempo overheen kan komen...
good luck in ieder geval~!!

Dutch_Chick16
9 August 2003, 18:25
weet j.... ga morge met die vriendin en gelukkig nog 2 andere een week op vakantie,..... en hij komt misschien ook... waarschijnlijk..... nou dan vertrek k wel naar de buurtent.... ofzo.... idg veel tnx allemaal jullie hebbe me wel weer een btje opgepept xuzzies mij

anemic
10 August 2003, 11:07
Originally posted by Dutch_Chick16
weet j.... ga morge met die vriendin en gelukkig nog 2 andere een week op vakantie,..... en hij komt misschien ook... waarschijnlijk..... nou dan vertrek k wel naar de buurtent.... ofzo.... idg veel tnx allemaal jullie hebbe me wel weer een btje opgepept xuzzies mij

je kan ook wel in mijn huis slapen hoor woon toch 200 meter van duinrell :P

CharmedOne
10 August 2003, 11:39
Originally posted by anemic


je kan ook wel in mijn huis slapen hoor woon toch 200 meter van duinrell :P

Whaaa jij hebt geluk dat je in de buurt van een "pretpark"woont... ik moet altijd de trein pakken om in een stomme pretpark te komen *snif*

anemic
11 August 2003, 12:31
Originally posted by CharmedOne


Whaaa jij hebt geluk dat je in de buurt van een "pretpark"woont... ik moet altijd de trein pakken om in een stomme pretpark te komen *snif*

enorm met al die kutduitsers hier..

ik heb liever geen duinrell hier maargoed..

toeristen zijn wel makkelijk in bed te krijgen :x

CharmedOne
11 August 2003, 12:56
Originally posted by anemic


enorm met al die kutduitsers hier..

ik heb liever geen duinrell hier maargoed..

toeristen zijn wel makkelijk in bed te krijgen :x

ok 1 nadeel: Moffen...

Dutch_Chick16
19 August 2003, 19:13
eeey eey
kben weer terug uit duinrell was vet haha
ey anemic als j bij duinrell langs kom doe rafael, justin en marvin ff de grtjes van me haha die werken daar. Het was kei leuk en weet j wa nog leuker is tis UIT tusse x en y (kzeg geen namen anders krijge we dalijk weer probleme) twas zelfs kermis in wasenaar :D ook nog ff geweest en op zoek gegaan naar een tuinkabouter hihi. Twas idg kei vet en kwil jullie nog een keer benadmken voor alle adviezen!!!:*.....
alleeen nu krijg k weer de schuld van die jongen dat t uit is 8|
na ja kben een btje de laatste tijd met me |:( gelopen
zie jullie laters thnx :wave: L

CharmedOne
19 August 2003, 23:01
Originally posted by Dutch_Chick16
eeey eey
kben weer terug uit duinrell was vet haha
ey anemic als j bij duinrell langs kom doe rafael, justin en marvin ff de grtjes van me haha die werken daar. Het was kei leuk en weet j wa nog leuker is tis UIT tusse x en y (kzeg geen namen anders krijge we dalijk weer probleme) twas zelfs kermis in wasenaar :D ook nog ff geweest en op zoek gegaan naar een tuinkabouter hihi. Twas idg kei vet en kwil jullie nog een keer benadmken voor alle adviezen!!!:*.....
alleeen nu krijg k weer de schuld van die jongen dat t uit is 8|
na ja kben een btje de laatste tijd met me |:( gelopen
zie jullie laters thnx :wave: L

Ok dan!!!!! :thumbsup: