PDA

Bekijk de volledige versie : Verschrikkelijk ambetant


Suepahfly
12 August 2003, 10:02
Hey ik zit dus met een geweldig groot probleem.

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb 2 geweldige buurmeisjes, een van 15 en 19. Nu ga ik al een anderhalf jaar geweldig goed om met hun en ik heb wel wat avances gehad met de jongste, maar we hebben nooit echt verkering gehad.

Maar nu zit het zo dat we elkander bijna als familie beschouwen, en we vertellen elkander echt alles, maar dan ook alles. Nu heeft de jongste pas verkering begonnen, en ze zaagt al een paar weken men kop af omdat ik die jongen niet wil zien. Ze apprecieert wel dat ik die niet wil zien want dat is mijn zaak, maar ze wilt weten waarom. De reden is dat ik eigelijk ook zware gevoelens heb voor haar, en het doet wreed veel pijn als ik haar moet zien met die jongen, wetende dat ik dat ook met haar had kunnen hebbe maar omdat ik een domme fout had gemaakt er niet van gekomen is. Meot ik haar dit zeggen?Ik wil wel maar ik denk dat ik haar dan geen plezier doe want mischien verpest ik haar relatie dan.Ik wil dit ook niet want ze is eigelijk precies mijn kleine zusje, en zij ziet mij als haar broer, maar ik wil meer...

Wat moet ik nu doen:(

Nightwolf
12 August 2003, 10:13
dat zou incest zijn, mien jung :7

maar ff serieus, vertel t maar niet want als je daardoor haar relatie kapot maakt, zal ze jou er daarop aanspreken waardoor jullie vriendschap minder wordt

DENK ik :)

Suepahfly
12 August 2003, 10:22
Jamaar ik moe tog iets zeggen, moe ik liegen ofzo?
Ik heb geen oede ervaringen met liegen, maar hier lijkt het wel de enigste optie...|:( dillemma, ik kan het vertellen aan haar zus, daar heb ik ook al wat mee gehad, maar het leeftijdsverschil kwam niet goed overeen, maar ze begrijpt me wel, mischien kan zij raad geven, of zou ik gewoon op zoek moeten gaan naar iemand anders... zodat ik haar zou vergeten?:?

dext0r
12 August 2003, 11:38
ik zou zeggen dat je haar eigenlijk altijd heel leuk hebt gevonden? tot zelfs periode van verliefdheid aan toe? zoiets..
kdenk niet dat ze dat al te zwaar op zou vatten hoor.,

Netrocker
12 August 2003, 18:17
Hoe zien jullie elkaar nou als broer en zusje?

Heeft ze ooit tegen je gezegd je bent als een broer voor me?

Heb jij ooit tegen haar gezegd dat je haar als je zusje beschouwt?

Misschien lijkt ze wel op je zusje ondanks haar leeftijd,
en voor de rest hebben jullie geen echte band zoals een broer en zus. Het is geen incest jullie zijn geen familie!

Of je het haar moet vertellen,
ik denk t wel, zo te horen is ze wel nieuwsgierig naar jou mening. Maar als ze haar verkering echt zo leuk vind dan zal ze het niet voor jou uitmaken, als jij het haar hebt verteld en ze maakt het uit met hem dan was ze blijkbaar bij hem niet happy.
Als je het niet vertelt dan loop je rond met speculatie, telkens denken hoe zal ze reageren, wat zal ze zeggen enz dat is ook niet goed.
Gewoon vertellen,
succes

0Vera
13 August 2003, 09:01
ik zou et echt met haar zus bespreken. Als die haar zusje een beetje goed kent weet zij er wel raad mee. Het jongere meisje hecht aan jouw mening en wil jou graag met haar vriendje laten kennismaken, fair enough :) dan beteken je toch een hoop voor haar. Alleen de vraag is: op wat voor manier geeft ze om je?
Dat weet haar zus denk ik wel. Maar dan moet je tegen die zus dus eerlijk zijn. succes!

Suepahfly
13 August 2003, 09:31
Originally posted by Netrocker
Hoe zien jullie elkaar nou als broer en zusje?

Heeft ze ooit tegen je gezegd je bent als een broer voor me?

Heb jij ooit tegen haar gezegd dat je haar als je zusje beschouwt?

Misschien lijkt ze wel op je zusje ondanks haar leeftijd,
en voor de rest hebben jullie geen echte band zoals een broer en zus. Het is geen incest jullie zijn geen familie!

succes

Maar het gaat daar niet om, tgaat om het principe dat ik haar niet kan vertellen wat ik van die andere gast vind.
Ze heeft inderdaad wel al tegen me gezegd dat ik als een broer voor haar ben, en ik heb het laatste jaar voor haar "gezorgd" alsof ze mijn kleine zus is.

Netrocker
14 August 2003, 09:39
Originally posted by Suepahfly


Maar het gaat daar niet om, tgaat om het principe dat ik haar niet kan vertellen wat ik van die andere gast vind.
Ze heeft inderdaad wel al tegen me gezegd dat ik als een broer voor haar ben, en ik heb het laatste jaar voor haar "gezorgd" alsof ze mijn kleine zus is.

Dus je kan het niet vertellen omdat ze jou kleine zusje,
omdat ze jou kleine zusje is wil je haar geen pijn doen.
Ook ben je bang dat je de broer en zus relatie tussen jullie breekt als je het haar vertelt.

Maar je wilt meer van je kleine zusje die nu al een vriend heeft nu heb je spijt dat ze een vriendje heeft terwijl je weet dat jij het ook met haar had kunnen hebben.

Het "doet nu wreed pijn" als je haar met die jongen ziet,
dat heet jaloezie trouwens...

snap ik de situatie nu???



Originally posted by Suepahfly

De reden is dat ik eigelijk ook zware gevoelens heb voor haar, en het doet wreed veel pijn als ik haar moet zien met die jongen, wetende dat ik dat ook met haar had kunnen hebbe maar omdat ik een domme fout had gemaakt er niet van gekomen is.

Suepahfly
15 August 2003, 15:25
hmmm, er zijn een paar van mijn posts verdwenen...

Anyway, ze is vandaag trug gekomen van 2 weken vakantie in italie, en het eerste dat ze zei tegen me is dat ze me miste, en ze wil met mij morgen ergens naar toe gaan, cinema ofzo en dan iets gaan drinken. Ze wou echt dat ik mee kwam want ze moest me vanalles vertellen dat ze blijkbaar heel belangrijk vond want ze aanvaardde geen nee als antwoord.Ik heb dan maar besloten om mee te gaan, maar mijn gevoelens versterken nu nog meer|:(
Moet ik het haar morgen zeggen, of iets laten merken van mijn gevoelens over haar, want blijkt nu dat ze van plan is te breken met haar lief voor iemand anders.Ze heeft me wel niet gezegd wie maar moet ik hier iets van denken?Ik weet niet wat ik moet doen maar ik kijk wel al uit naar morgen:z

En ik was inderdaad wel wat jaloers maar ik kan er niet veel aan doen he, ben maar een persoon

Netrocker
15 August 2003, 22:02
Originally posted by Suepahfly
hmmm, er zijn een paar van mijn posts verdwenen...

Anyway, ze is vandaag trug gekomen van 2 weken vakantie in italie, en het eerste dat ze zei tegen me is dat ze me miste, en ze wil met mij morgen ergens naar toe gaan, cinema ofzo en dan iets gaan drinken. Ze wou echt dat ik mee kwam want ze moest me vanalles vertellen dat ze blijkbaar heel belangrijk vond want ze aanvaardde geen nee als antwoord.Ik heb dan maar besloten om mee te gaan, maar mijn gevoelens versterken nu nog meer|:(
Moet ik het haar morgen zeggen, of iets laten merken van mijn gevoelens over haar, want blijkt nu dat ze van plan is te breken met haar lief voor iemand anders.Ze heeft me wel niet gezegd wie maar moet ik hier iets van denken?Ik weet niet wat ik moet doen maar ik kijk wel al uit naar morgen:z

En ik was inderdaad wel wat jaloers maar ik kan er niet veel aan doen he, ben maar een persoon

Cool gewoon lekker gaan!
Wat heb je nou te verliezen?

Probeer het nou maar gewoon te vertellen,
hoop er maar niet op dat jij het bent, als jij zodadelijk niet degene bent voor wie ze het uit heeft gemaakt dan is de klap voor jou groter.
Wees eerlijk tegen haar over je gevoelens, ze heeft het recht om het te weten.:yes:

anemic
17 August 2003, 09:43
en vertel hoe het verlopen is!!!

Suepahfly
17 August 2003, 10:35
Het was eigelijk zoals ik wou...maar
We hebben ons zeer goed geamuseerd enzo, en echt goed kunnen praten.Hetgene wat zo belangrijk is dat ze me wou zeggen was wat ik dacht.Ze wou het uitmaken voor mij maar...
Ik weet dat dit is wat ik wou maar er is iets in me dat wist dat het niet kon.Ik kon het gewoon niet, ik kan het niet geloven maar de keer dat ik heb wat ik wil komt mijn morele ik ineens naar boven!Ik had namelijk gisteren voor we weggingen uiteindelijk toch haar lief leren kennen, en die jongen heeft echt zware gevoelens voor haar, die had echt al plannen gemaakt tot bijna aan het huwelijk toe, en hij was nog plezant ook!
Toen heb ik zitten nadenken en ik besefte dat ik belange niet zoveel voel voor haar als hij dat doet.Zijn gevoelens zijn vele sterker voor haar.Dus heb ik gisteren gezegd dat ze het beter niet zou uitmaken omdat ze dan die jongen zijn hart echt zou verbrijzelen en ze duidelijk gemaakt dat ze meer van hem houdt(in liefde).De dingen die die gast me heeft vertelt!Ik werd er week van.Nu heb ik weer een kans laten lopen uit medelijden.|:( Ik had haar en ik heb haar weggegeven voor medelijden!Ik heb dit nog nooit gedaan, en eerlijk gezegd hoop ik niet dat het nogis gebeurd.Wat haat ik mezelf nu zo hard...|:( :( Maar ik denk dat beter wat op andere meisjes verliefd word die geen vriend hebben zodat ik dit niet nog eens moet meemaken.Nou ze zei tegen me dat ze tog nog iets voor me blijft voelen, en het voor mij zou proberen nog te fixen met die jongen. Is het normaal als je iets goed doet voor iemand dat het dan pijn doet bij jezelf?En het ergste is dat ik nu wel al heb gezegd dat ik ook gevoelens heb voor haar, maar dat we niet verder kunnen omdat die jongen dan doodgaat(figuurlijk) van verdriet.|:( Wat haat ik mezelf... Ik laat nooit meer een kans liggen hoor...hoop ik.

anemic
17 August 2003, 13:48
dude je weet echt niet wat je wil he

Suepahfly
17 August 2003, 15:11
Ik heb ze vandaag nu nog eens gesproken, en ze heeft het dan tog maar uitgemaakt en voila, we zijn samen... Toch blij dat het eindelijk gebeurd is:p

anemic
17 August 2003, 15:53
Originally posted by Suepahfly
Ik heb ze vandaag nu nog eens gesproken, en ze heeft het dan tog maar uitgemaakt en voila, we zijn samen... Toch blij dat het eindelijk gebeurd is:p

haha eindelijk
gefeliciteerd en maak er nu wat van en verlies haar niet.

Netrocker
17 August 2003, 21:10
Originally posted by Suepahfly
Ik heb ze vandaag nu nog eens gesproken, en ze heeft het dan tog maar uitgemaakt en voila, we zijn samen... Toch blij dat het eindelijk gebeurd is:p

Heej leuk man!
Had jij t haar gevraagd?


wat ik me afvraag is of jullie elkaar nog steeds als broer en zusje zien:? ?

CharmedOne
17 August 2003, 22:57
Originally posted by Suepahfly
Ik heb ze vandaag nu nog eens gesproken, en ze heeft het dan tog maar uitgemaakt en voila, we zijn samen... Toch blij dat het eindelijk gebeurd is:p

Ahhhh echt leuk voor je :thumbsup:

Suepahfly
18 August 2003, 09:37
Originally posted by Netrocker
Heej leuk man!
Had jij t haar gevraagd?


wat ik me afvraag is of jullie elkaar nog steeds als broer en zusje zien:? ?

Nu niet meer zo hard, maar het blijft hetzelfde, want ik blijf nog altijd voor haar zorgen, en zij voor mij...

Netrocker
18 August 2003, 12:44
Originally posted by Suepahfly
Nu niet meer zo hard, maar het blijft hetzelfde, want ik blijf nog altijd voor haar zorgen, en zij voor mij...

Ik denk dat je het hele "broer+zus"-syndroom uit je kop moeten zetten en het maar moet zien als een "man+vrouw"-relatie!

Want dat is het by the way ook...

Suepahfly
18 August 2003, 14:03
:p Zal ik doen, ze betekent dan ook zo veel voor me...:9

Rudy
20 August 2003, 21:53
Wachten tot het uit is en aanpappen :yes:

kattebol
8 September 2003, 13:42
ik zit met t zelfde probleem, alle zoals in de eerste tread toch, bij mij ist nie gevorderd en zeker nie tot een verkering gekomen....
tis me buur jongen niet, ie woont maar ne km van me af en zit bij me op school... heeft t es met me aangevraagd, kans laten schieten door te weigeren :( , nu ben ik verliefd op 'm ma hij is op een vriendin van me.... :'(:'(:'(
ik haat mezelf ook
:'(
en heb ook last van jaloezie :'(
de wereld isnie eerlijk....