PDA

Bekijk de volledige versie : Jaloers ??


Snoesje152
12 August 2003, 17:34
Kheb het ongeveer 3 weken uitgemaakt met mijn lief.
De maandag zijn er altijd in de buurt kasteelfeesten waar er veel naar toe gaan , onder andere ook mijn ex-lief.
Hij heeft nu een ander lief ( de zus van mijn beste vriendin :{ --> die gij nog maar 1 keer had gezien , en maar eventjes kende ).
Hij kwam recht voor mijn neus er mee staan pronken.
Vandaag sprak ik met hem op de computer en Hij vroeg of ik boos was op hem ??!! Ik zei dat ik het niet zo erg vond en hij bleef er maar over doorgaan. Hij zei dat ik moest toegeven dat ik vies was enzo ...
Denkte gunder dat gij mij jaloers wil maken ofzo??
Kweet rare vraag enzo , ma ik zit er gewoon mee in.
Want ik wil niet dat gij dat meisje gebruikt enzo want das ook goeie vriendin.

Lots of Love xxxx :* :*

Netrocker
12 August 2003, 18:24
Wat kan je doen,
ken je dat meisje goed waar je ex verkering mee heeft?

Anders moet je haar vertellen wat je denkt, het zou natuurlijk niet leuk zijn als het echt zo zou zijn dat hij haar wil misbruiken.
Zo heb je het zekere voor het onzekere genomen,
trouwens goeie vriendinnen kunnen toch alles aan elkaar vertellen!

Chrizlybeer
12 August 2003, 18:28
Ik denk idd (als jij het uitgemaakt hebt) Hij je gewoon jaloers wil maken (of om vraag of om je terug te krijgen) maar goed ik zou denken dikke vinger voor jou

psychobunny
12 August 2003, 19:11
hij wil je jaloers maken...en al ben je belgisch,schrijf nederlands aub

Suepahfly
12 August 2003, 19:55
Ik zou die gast confronteren, als hij je ambeteert met die vragen, vraag em dan rechtuit in zen gezicht of hij nog intresse voor je heeft, zoniet, zeg dan dat hij moet ophouden en als hij wel nog iets voor je heeft, nja dan moet je maar zien wat jij nog over hem denkt, en daar op verder gaan, je ziet maar maar laat je niet ambeteren door hem en laat hem je zeker ni jaloers maken!

Miss_Ironic
12 August 2003, 22:22
't is heel simpel.....gewoon geen aandacht geven totdat ie normaal kan doen.....

0Vera
13 August 2003, 08:47
Originally posted by Miss_Ironic
't is heel simpel.....gewoon geen aandacht geven totdat ie normaal kan doen..... :yes: vind ik ook, dan merkt ie ook dat t niet werkt.
Maar ik denk niet dat je dat meisje wat ie nu 'gebruikt' kan helpen, dat werkt alleen maar averechts :no: stel dat je haar ziet dan kun je wel vertellen dat ie 'een beetje raar' deed tegen jou en dan vertellen wat ie had gedaan, maar ik zou haar niet pushen om hem te dumpen. Misschien zie jij dingen ook wel verkeerd, en dan maak je toch een foutje :$
succes iig :)

Snoesje152
13 August 2003, 16:02
Ja , Maar kheb het gevoel dat dat meisje hem niet echt meer ziet zitten ( TZal zo een flirtje geweest zijn) want een uur ervoor wou ze nog met een andere jongen.
Men vriendin( de zus van dat meisje) had gevraagd aan mijn ex-lief of dat hij eigelijk al over mij was en Hij zei van nie.
Maarja , ze gingen gaan zwemmen vandaag maar ze heeft gezegd dat ze 'ziek' was. ( kweet dat door haar zus he :) )
Dus als ze er al niet mee weg wil.
Ben dan al blij dat zij het gewoon gaat uitmaken omdat ze nie echt wilt en nie omdat hij haar ( misschien !!) gebruikt ofzo

xxxxxxx
:* :*