PDA

Bekijk de volledige versie : steeds verleiden


Cintel
14 August 2003, 23:37
ongeveer twee jaar geleden, had ik verkering met Steven, hele knappe jongen, goede vriend van mijn zus and so on.
Jaaaaren al heb ik zot van hem gelopen, en toen was er DIE dag dat hij verkering vroeg. Ik werd gek. Ik was altijd goed gezind, zo gelukkig was ik. :9 1maand later doken de problemen op, Steven en ik schelen namelijk 5 jaar.. hij had al een paar dagen niet meer 'khou van je' gezegd..ik vroeg hem hoe dat kwam en hij begon... 'ik krijg kritiek van mijn vrienden omdat je zo jong bent..het komt ooit wel goed tussen ons,kzie je graag' dat was wat hij zei, en hij maakte het uit. Ik was er kapot van. 6maanden terug kwam hij naar me toe en zij dat hij me altijd graag gezien heeft,hij kan niet zonder me en het was de grootste fout van zn leven me te laten vallen voor zo 'n reden zei hij. Vanaf die dag dat hij het zei, zijn we heel close..we verkeren niet, maar telkens als we elkaar zien, verleiden we elkaar een beetje. Hebben we stoere praat, vechten we een beetje, raken elkaar af en toe is aan in het gezicht ofzo.. We sturen lieve smsjes zelfs wanneer we een paar meter van elkaar zitten. Maar wanneer we iets TE close worden, bijvoorbeeld wanneer we KUNNEN kussen,en die verleiding is GROOT, wijken we af en laten we elkaar even met rust, want dan vinden we het ineens RAAR. Soms maken we ruzie en we zijn hartstikke jaloers op elkaar wanneer hij of ik met een ex vriendje/vriendinnetje praat. Iedereen zegt dat we bij elkaar horen, maar toch durf ik de stap niet te zetten, hij ook niet.. ik WIL de stap zetten, zaterdag de 23ste moet ik naar een BBQ, en s avonds daar een party.. met een zwembad. Ik wil iets proberen,wil hem voor mij krijgen, maar wat moet ik doen? Ik wil niets overhaasten, maar..je begrijpt me wel hè...weet jij misschien raad?
allesins hartstikke bedankt, doeiii
xxxxxxx... :? :$ :no:

Netrocker
15 August 2003, 11:03
Dus het enige wat jullie weerhoudt om elkaar te zoenen is dat jullie het RAAR vinden?

Vertel hem gewoon wat je denkt, als je voelt dat hij het zelfde voelt zoals jij voor hem dan heb je niks te verliezen!
Aan jou te horen willen jullie elkaar nog steeds HEEL erg!
Gewoon doen!

Als je het niet durf te zeggen/vragen kan je ook een leuke kaartje kopen of een smsje ofzo.

succes

Suepahfly
15 August 2003, 14:35
Party met zwembad?
Kijk das simpel, maar je moet wel intiatief kunnen/durven nemen.

Ga in het zwembad met hem, en begin gewoon te spelen, en onozel te doen, vecht wat in het water, en zorg dat je plotseling "toevallig" met jullie gezicht zon 5/10 cm naast elkaar zit, kijk elkander 2 seconden aan en kus hem dan, maar geef hem niet de kans om na te denken en pak hem vast!
Zo, dat moet lukken...O-)

CharmedOne
15 August 2003, 14:40
Pak um gewoon op zijn bek..

blue_raven
15 August 2003, 15:18
Originally posted by CharmedOne
Pak um gewoon op zijn bek..

...om het subtiel te zeggen:{ ...

Suepahfly
15 August 2003, 15:19
Originally posted by CharmedOne
Pak um gewoon op zijn bek..

:respect:

eazy4me
15 August 2003, 15:35
Originally posted by CharmedOne
Pak um gewoon op zijn bek..

doe dan!! :9

psychobunny
15 August 2003, 19:10
Originally posted by CharmedOne
Pak um gewoon op zijn bek..

zij is 15,dus hij 20,lijkt me niet zo slim...

CharmedOne
15 August 2003, 19:42
Originally posted by psychobunny
zij is 15,dus hij 20,lijkt me niet zo slim...

Ohhh heb nie bij de leeftijd gekeken |:(

Barbiedoll
26 August 2003, 17:05
Originally posted by psychobunny
zij is 15,dus hij 20,lijkt me niet zo slim...

wat maakt leeftijd nou uit, tis toch duidelijk dat ze verliefd zijn?
toegeven en stappen ondernemen is een ander verhaal maar daar staan leeftijden buiten vind ik, 5 jaar verschil kan makkelijk hoor... als zij daalk 20 is en hij 25, is het inneens niet vreemd meer... UHHU

psychobunny
26 August 2003, 18:27
Originally posted by Barbiedoll
wat maakt leeftijd nou uit, tis toch duidelijk dat ze verliefd zijn?
toegeven en stappen ondernemen is een ander verhaal maar daar staan leeftijden buiten vind ik, 5 jaar verschil kan makkelijk hoor... als zij daalk 20 is en hij 25, is het inneens niet vreemd meer... UHHU
zo is het :aai:

Pakspul
27 August 2003, 14:03
Geef hem pedopas dan is alles weer O.K. ! :thumbsup:


http://pedopas.iiivx.net/

SpiNe
27 August 2003, 18:30
Originally posted by yo-de-plo
Geef hem pedopas dan is alles weer O.K. ! :thumbsup:


http://pedopas.iiivx.net/ for 1s i agree with you:thumbsup: