PDA

Bekijk de volledige versie : Hebben jullie wel eens toestemming


Pakspul
15 August 2003, 22:24
voor gebruiken van iedereens foto?

tis maar ff vraagje, je kan er aardig mee in de problemen mee komen namelijk :)

WhizzCat
15 August 2003, 22:29
Klopt, dat is het portret recht.

Als ik jou op de foto zet, al zie je het niet, en ik plaats hem op internet zit ik fout :)

The6thgate
15 August 2003, 22:42
zat ik me ook af te vragen jah

Nightwolf
15 August 2003, 22:51
Originally posted by WhizzCat
Klopt, dat is het portret recht.

Als ik jou op de foto zet, al zie je het niet, en ik plaats hem op internet zit ik fout :)

in dit geval stonden ze al online maar goed

Pakspul
16 August 2003, 08:54
Originally posted by Nightwolf
in dit geval stonden ze al online maar goed
ja en? ook al zet ik al mijn foto's online je mag ze niet zomaar gebruiken

Nightwolf
16 August 2003, 09:25
als ze t niet goed vinden, moeten ze maar mailen :yes:

LoeLoe
16 August 2003, 09:39
Lekker makkelijk..dan moeten ze maar mailen. Weten zij veel dat die foto's hier staan!

Volgens mij mag het niet eens wat hier gebeurt maar goed:{
Tenzij er een regeltje in de policy staat dat ll.com het recht heeft om foto's die gepost zijn op het forum te gebruiken voor andere doeleinden. Maar anders :?

The6thgate
16 August 2003, 10:47
aanklagen:yes:

Nightwolf
16 August 2003, 11:37
t lijkt me niet dat ze t zomaar doen. en zitten de foto's al niet in de database? :{ dan hebben ze idd t recht omdat ze m dan zelf hebben geupload naar die database

Pakspul
16 August 2003, 11:44
Originally posted by Nightwolf
t lijkt me niet dat ze t zomaar doen. en zitten de foto's al niet in de database? :{ dan hebben ze idd t recht omdat ze m dan zelf hebben geupload naar die database
foto's blijven van jou, maakt niet uit waar ze staan,

als jij krant op een bankje neerlegt, blijft de krant toch nog van jou

Kampie
16 August 2003, 16:09
Er tegen gaan zeuren helpt pas op het moment dat je met een hele club gaat lopen zeuren dat je het niet wil..

Zoals ik ben er niet echt blij mee.. maar als ik ga lopen zeuren knippen ze mij er tussen weg en is hun probleem opgelost, denken ze, ja denken ze.. want ondertussen staat mijn foto er al 3 dagen op..

Hoeveel geld kan ik vragen?? :p

Tyskie
16 August 2003, 16:55
Met die kop van jou? Weinig waarschijnlijk.... :z

Youssef
16 August 2003, 19:18
Originally posted by LoeLoe
Volgens mij mag het niet eens wat hier gebeurt maar goed:{
Tenzij er een regeltje in de policy staat dat ll.com het recht heeft om foto's die gepost zijn op het forum te gebruiken voor andere doeleinden. Maar anders :?

Maargoed, anders kan je loverboy vast weer aanspraak doen op allerlei zelf verzonnen regeltjes :wave:

LoeLoe
17 August 2003, 08:13
Originally posted by Youssef
Maargoed, anders kan je loverboy vast weer aanspraak doen op allerlei zelf verzonnen regeltjes :wave: Die jij allemaal hebt goedgekeurd :*