PDA

Bekijk de volledige versie : neeeeeeeeeeee da is nie waar


grr_pantertje
17 August 2003, 21:09
yow mensen,
ik zit mee een shitprobleem een heel groot shitprobleem tvolgend namelijk: ik ben al 1 jaar en 2 maand samen met men lief ik ben 16 en zij 15 en we weten van mekaar dat we de ware zijn voormekaar :thumbsup: maar nu komen haar ouders af da ze gaan verhuisen :'( en kan nog nie ver genoeg zijn naar martinque ofzoiets allesins rond frankrijk :'( :'( :'(
wa moe ik nu doen ??????????


weet nie goe wa ik moe doen ze
heb al voorgesteld om mee tegaan aan haar ouders maar daar moeten die overdenken dusja da zal fucke worden :'(

inVision
17 August 2003, 21:46
naar frankrijk verhuizen!? die zijn gek! kut land, kut volk!

grr_pantertje
17 August 2003, 21:52
Originally posted by inVision
naar frankrijk verhuizen!? die zijn gek! kut land, kut volk! ya thx da helpt veel :'(

The6thgate
17 August 2003, 22:01
Originally posted by inVision
naar frankrijk verhuizen!? die zijn gek! kut land, kut volk! niks kutland, lekker eten:9

PFP
17 August 2003, 22:03
Une snalee du slack

Nightwolf
17 August 2003, 22:24
Originally posted by grr_pantertje
wa moe ik nu doen ??????????

euh sorry, maar wat wou je er aan doen? d'r valt weinig aan te doen lijkt me :{

Karliene
17 August 2003, 23:51
Euh ik wil niet lullig doen, maar Martinique is een (Frans) eiland aan de andere kant van de Atlantische Oceaan... :+

psychobunny
18 August 2003, 08:56
Originally posted by Karliene
Euh ik wil niet lullig doen, maar Martinique is een (Frans) eiland aan de andere kant van de Atlantische Oceaan... :+

:D wow,sorry,maar dąt is pas lullig...

ontopic: nix aan te doen i guess...maar als jullie de ware zijn voor elkaar overleeft jullie relatie ook op lange afstand

Suepahfly
18 August 2003, 09:41
Wow, aan de andere kant kant van de oceaan, ik zou zeggen dat je allesins veel contact moet houden, maar als je het echt niet ziet zitten zou ik het beter uitmaken en ze vrijlaten in plaats van dat ze na een half jaar daar een geweldige jongen vind en jij 100en euro's hebt kwijtgespeeld door te telefoneren en brieven te schrijven...Tenzij je msn ofzo gebruikt...

Riddler
18 August 2003, 10:08
ben ook al bijna ene jaar samen met mijn vriendin, en toen we net een half jaar ofzo wat hadden, zegt ze dat ze september volgend jaar gana verhuizen naar australie :{ dus weet hoe je je voelt, je staat een beetje machteloos

succes mate

Nickchange
18 August 2003, 10:10
:o

grr_pantertje
18 August 2003, 10:28
thx allemaal voor jullie post :wave:
ma kzal wel ne weg vinden
en van uitmaken komt er zekerst niets in de buurt !
zo rap geef ike nie op ze allee mense merciekes he xxx

Netrocker
18 August 2003, 12:41
staat alles al vast dan?

misschien kun je het een en ander saboteren!!:] :] :]

Nee dat is geen goed plan,
sterkte ermee!:aai:

tip: misschien een paar webcams kopen zodat jullie elkaar nog elke dag kunnen "zien".

darkstar
26 August 2003, 15:11
anders huur een apparetement aan zee en koop of huur (clochaar) een zeilboot of andere boot en zeil eens naar haar toe ofzo zoals de andere al zeiden als jullie echt de ware zijn dan overleefd jullie relatie wel

darkstar
26 August 2003, 15:14
OF neem een lijnvlucht naar dat eiland ze hebben daar wel een vliegveld hoop ik 8-)

chica
26 August 2003, 17:33
Originally posted by Karliene
Euh ik wil niet lullig doen, maar Martinique is een (Frans) eiland aan de andere kant van de Atlantische Oceaan... :+

:D Sorry niet leuk:( Ja niks aan te doen lijkt me:? Alleen wel klote, maar wat moeten ze daar?