PDA

Bekijk de volledige versie : leeftijdsverschil


Forza
20 August 2003, 21:42
ik zie hier echt veel topics geopend over leeftijdsverschil

Rudy
20 August 2003, 21:49
Ik zou de grens niet laten stoppen bij 6 jaar, ik ben van mening dat er niet een algemene "grens" is. Kijk er zijn stellen die hebben relatieproblemen omdat het leeftijdsverschil te groot is, dat leeftijdsverschil is dan misschien 5 jaar ofzo. Tevens zijn er stellen die wel 12 jaar schelen, en dat gaat prima!

Forza
20 August 2003, 21:50
ja maar het gaat nu om de jeugd he, dat zit anders door pubertijd en dergelijk

Sedes
20 August 2003, 22:09
Grootste leeftijdsverschil was bij ik 4jaar..
was dan wel al 17, hij 21... en dat viel gerust mee...
Maar 5jaar vind ik wel te veel... maar ja, liefde overwint alles é ;)

bruggi
20 August 2003, 22:29
een paar jaar ouder is wel ok :), daarvoor heb ik geen standaard grens ofzo... het ligt nogal aan de persoon (beide personen)

maar iemand moet er wel een heeeeeeeeel groot feest van maken wil ik op iemand vallen die meer dan een paar maandjes jonger is, dat heb ik nog nooit meegemaakt en ben ik ook niet echt van plan

Nightwolf
20 August 2003, 22:30
5 jaar hooguit denk ik :?

Plankje
20 August 2003, 22:32
mijn grens is 3-4 jaar

inVision
20 August 2003, 22:48
Het ligt er aan... een 16 jarige heeft andere bedoelingen bij een relatie dan een 22 jarige... maar het kan ook goed gaan, het hangt van de persoon af, maar gemiddels zo'n 3 a 4 jaar verschil max...

anemic
21 August 2003, 08:08
Originally posted by bruggi
een paar jaar ouder is wel ok :), daarvoor heb ik geen standaard grens ofzo... het ligt nogal aan de persoon (beide personen)

maar iemand moet er wel een heeeeeeeeel groot feest van maken wil ik op iemand vallen die meer dan een paar maandjes jonger is, dat heb ik nog nooit meegemaakt en ben ik ook niet echt van plan

*blaat*

anemic
21 August 2003, 08:09
wij hebben jongere meisjes omdat ze dan langer mee gaan voor ze uitlubberen

anyway mijn grens ik ben nu 19 en 16 is echt mn grens

psychobunny
21 August 2003, 09:41
ik had 6 jaar genomen,eigenlijk gewoon omdat het me niet veel uitmaakt,hangt van persoon tot persoon af...

TheGroovMaster
21 August 2003, 10:19
staat er niet bij. Maar het kan natuurlijk + of min zijn en de leeftijd uberhaubt maakt ook uit. Van uitgaande dat je het over jongeren hebt... poe geen id hoor wat realistisch is, het is per geval anders. Sommige mensen zijn gewoon al serieus en andere nog keihard aan het puberen.

Riddler
21 August 2003, 10:43
nu bij 4 jaar, maar dat kan best eens veranderen, hoef ze niet jonger dan 14 zeg maar

The6thgate
21 August 2003, 10:50
ligt eraan, hoe ouder je word, hoe groter het verschil kan zijn vind ik.
nu maximaal 3 jaar

Femezz
21 August 2003, 10:55
Bij mij was het 5 jaar! Hij 21 ik 16....leeftijd maakt weinig uit vind ik zelf! 8-)

Dutch_Chick16
21 August 2003, 11:17
nou t grootste tot nu toe is bij mij7/8 jaar ik ben 15 (next week 16) en hij is net 23 geworden....

bruggi
21 August 2003, 11:21
Originally posted by anemic
*blaat*

joh bevalt het je niet :rolleyes: ?

Suepahfly
21 August 2003, 20:03
Grootste verschil bij mij was 3 jaar, ik was 15 en zij 18, men ouders hadden er wel problemen mee, ik niet:z

bootje
21 August 2003, 20:19
heb nog maar 1 relatie gehad en het leeftijdsverschil was 13 jaar. dat leeftijdsverschil ging echt wel. maar ja, zoiets verschilt heel erg naar gelang de personen, situatie...

Suepahfly
21 August 2003, 20:23
Originally posted by bootje
heb nog maar 1 relatie gehad en het leeftijdsverschil was 13 jaar. dat leeftijdsverschil ging echt wel. maar ja, zoiets verschilt heel erg naar gelang de personen, situatie...

:huh: :huh: :huh: Hoe oud was jij????

bootje
21 August 2003, 20:24
Originally posted by Suepahfly
:huh: :huh: :huh: Hoe oud was jij????
16

xlizzx
21 August 2003, 20:26
Ik heb toen ik 14 was een jongen van 19 gehad.. Ging super goed.. Het verschilt ook van persoon tot persoon..

Suepahfly
21 August 2003, 20:28
Originally posted by bootje
16

Je bent dus een vrouw, maar wat vonden je ouders ervan? :?

En als je een gast ben,wow man, gefeliciteerd!!!:thumbsup:

bootje
21 August 2003, 20:35
Originally posted by Suepahfly
Je bent dus een vrouw, maar wat vonden je ouders ervan? :?

mijn ouders waren heel blij voor mij dat de man die ik graag zag, mij ook graag zag.

Forza
21 August 2003, 21:49
ff voor de duidelijkheid, vinde jullie 3 jaar nou nog net kunne of net niet?

ik vind wel

anemic
21 August 2003, 22:07
Originally posted by bruggi
joh bevalt het je niet :rolleyes: ?
nah ik ben ouder dan jou
maar ik vind het zo'n onzin..ik ga toch ook niet uitsluiten dat ik geen oudere vrouwen wil?

weirdo1
21 August 2003, 22:25
hangt er toch ook vanaf hoe oud jij bent?
als jij 15 bent en hij 18 dan vinnik dat ni goed vo mij...
ik nog in de puber en hij er al bijna uit ...

ViveLaFète
21 August 2003, 22:25
Ik heb nu met een jongen van 20 en ik ben 16 en dat leeftijdsverschil merk je gewoon niet , ik heb ook al iemand gehad van 23 vorig jaar en dat ging ook heel goed.

Het ligt gewoon af van de persoon , iemand van 20 kan al heel volwassen en serieus zijn , maar kan ook nog jong en jeugdig zijn , dus het verschilt gewoon van persoon tot persoon

bruggi
21 August 2003, 23:39
Originally posted by anemic
nah ik ben ouder dan jou
maar ik vind het zo'n onzin..ik ga toch ook niet uitsluiten dat ik geen oudere vrouwen wil?

misschien is het een id om gewoon te lezen wat ik typ ipv er een eigen draai aan te geven....
ik zei: ik heb het nog nooit meegemaakt en ben het ook niet van plan
sluit ik iets uit? nee. ik zoek t alleen niet....
en een paar maanden maakt me sowieso al niks uit, dat is gewoon niks, maar iemand die echt een paar jaar jonger is, is op deze leeftijd (ben 18 ) over het algemeen toch echt wel een heel stuk minder volwassen en daar val ik gewoon niet op

bartje518
21 August 2003, 23:44
Ik behoor nog niet tot de geheel uitgeschakelden van bruggi :love:

Ontopic: daar heb ik echt geen maat op eigenlijk :? Het ligt aan de persoon zelf. Als iemand een stuk ouders is als mij, maar zich naar mijn leeftijd gedraagt, wie ben ik dan om daar nee tegen te zeggen :?:)

bruggi
22 August 2003, 00:07
Originally posted by bartje518
Ik behoor nog niet tot de geheel uitgeschakelden van bruggi :love:


:p

biffyclyro
22 August 2003, 21:14
voor mij is het tot nu toe tussen de 2 en 6 jaar verschil gebleven. maar het ligt er gewoon aan hoe volwassen je bent, hoe je op elkaar bent ingesteld en hoe je met elkaar kan omgaan. voor mijn part zit er 10 jaar tussen, als het goed gaat, je gelukkig bent en je je verstand erbij houdt vind ik het best.

Miss_Ironic
23 August 2003, 10:14
Het ligt heel erg aan je eigen leeftijd en die van de ander......neem nou bijvoorbeeld een verschil van 6 jr....
stel de een is 12 en de ander 18.....nee dan vind ik het niet kunnen....
hebben we 22 en 28...dan ben je allebei weer wat ouder en heb je allebei (in de meeste gevallen) iets meer ervaring op het gebied van relaties.....

Dus opzich is ieder leeftijdsverschil mogelijk, alleen of het werkt is heel erg afhankelijk van de leeftijden.....

Karliene
23 August 2003, 15:56
Ik heb op 2 jaar gestemd..
Maar dat is dan ook het maximum..

Ik heb eigenlijk liever iemand van mijn eigen leeftijd..
Dat we gewoon dezelfde dingen meemaken/ontdekken...:)

chica
23 August 2003, 20:28
ik heb 3 jaar gestemd:) ben nu bijna 16, 16 en 19 kan nog net denk, liever 16 en 18 maarja ligt ook aan de persoon

WishfulDreaming
24 August 2003, 14:37
Meestal toch ongeveer +- 2 jaar verschil.

Het grootste leeftijdsverschil dat ik gehad heb was...
Ik 16 en hij 20 :+ :p

Suepahfly
24 August 2003, 16:13
Originally posted by Karliene
Ik heb op 2 jaar gestemd..
Maar dat is dan ook het maximum..

Ik heb eigenlijk liever iemand van mijn eigen leeftijd..
Dat we gewoon dezelfde dingen meemaken/ontdekken...:)

Daar heb je wel gelijk!Ik heb 3 jaar genomen, maar ze mag zeker even oud zijn, om dezelfde reden als jij.:yes: :yes: :yes:

Nickchange
24 August 2003, 17:21
Het ligt er ook aan hoe oud jij zelf bent hoe ouder je wordt hoe minder het uit maakt denk ik, omdat je dan beide volwassen bent.

Zo vind ik het veel vreemder als iemand 17 met iemand van 12 gaat, dan iemand van 27 met iemand van 22 :)

Stevie
24 August 2003, 17:43
voor mij persoonlijk? 2 jaar... 13 is toch wel het uiterste wat ik me zou kunnen indenken hoor. 12? wel wat jong he :)
maar als je volwassen bent is dat verschil niet meer relevant... dan maakt het wat mij betreft niets uit.

0Vera
24 August 2003, 23:16
persoonlijk interesseert leeftijd me niet zoveel. Het is zo relatief. De een kan nog een broekie zijn op 19jarige leeftijd, en de ander al zo volwassen. Voor mij is meer dan 6 jaar verschil niet zo'n probleem, dan zou mijn vriend theoretisch gezien dus 26+ zijn nu ik 19 ben. Ik zie daar geen probleem in, hoewel et op zich onhandig is aangezien hij dan allang zou werken en ik net begin met studeren. Ik had zelfs nog problemen met mijn vriend van drie jaar ouder wat dat betreft, hij had al gestudeerd en werkte al toen ik em leerde kennen, en toen zat ik nog op de middelbare :x
maar toen kreeg ik een vriend die bijna 5 jaar ouder was waar ik weer totaal geen problemen mee had :)

op zich is een gelijke leeftijd wel handiger, maar het is voor mij niet belangrijk. Je gaat voor de persoon.
Leeftijd is maar een nummertje :{