PDA

Bekijk de volledige versie : Upload


Sedes
20 August 2003, 23:26
Kan er mij iemand zeggen hoe ik aan zoveel upload kom?
Vandaag 87mb :?
En nochthans: nx verstuurd via msn of via mail.. ook staat kazaa op niet delen..
Iemand enig idee?

Nu ja, 'k weet niet helemaal zeker of dat het echt door mij komt, want we zitn hier met 10 op internet (maar 'k denk dat ik momenteel enigste ben die hier is)
Maar weet er iemand mss een programma'tje dat ik kan zien hoeveel ik upload (en download)?

Nightwolf
20 August 2003, 23:34
en hoe lang ben je al online achter elkaar :+

Sedes
20 August 2003, 23:58
Originally posted by Nightwolf
en hoe lang ben je al online achter elkaar :+

87mb = op één dag tijd..

(euhm:$ pc staat al aan van vrijdagavond en is nog niet uitgeweest:$)

CharmedOne
20 August 2003, 23:59
Originally posted by Sedes
87mb = op één dag tijd..

(euhm:$ pc staat al aan van vrijdagavond en is nog niet uitgeweest:$)

oe!!

Nightwolf
21 August 2003, 00:02
Originally posted by Sedes
87mb = op één dag tijd..

(euhm:$ pc staat al aan van vrijdagavond en is nog niet uitgeweest:$)

dus sinds vrijdagavond staat internet dus ook aan? :?

want internet staat bij mij al 6 dagen aan en heb ik zo'n 1257mb gedownload tegenover 963mb aan upload :o zonder bij kazaa te sharen :+

Sedes
21 August 2003, 00:13
Originally posted by Nightwolf
dus sinds vrijdagavond staat internet dus ook aan? :?

want internet staat bij mij al 6 dagen aan en heb ik zo'n 1257mb gedownload tegenover 963mb aan upload :o zonder bij kazaa te sharen :+

:huh:
Ok, in 5dagen dus: download: 2709 Mb upload: 303 mb..
Maar 'kvraag me gewoon af hoe het komt dat er "zoveel" upload is.. (we hebben hier al eens 14dagen op smallband gezeten door te veel aan upload :[ )
Trouwes cookies "verzenden" is zeker ook upload?
En op forums zeveren, is dit ook upload of werkt dit via een ander systeem?

Nightwolf
21 August 2003, 00:14
ja op alle sites heb je upload.....kweet nie precies hoe dat werkt maar iig aanvraag van specifieke data ofzo :)

Sedes
21 August 2003, 00:25
'k heb wel programma draaien o.a. tegen "nutteloze" opvraging van gegevens (ad-aware6)

Maar tan nog ... :[wil niet zoveel upload da'k begod niet weet van waar ze komt :$

nu ja, ga nog beetjen engels studeren, morgen examen :s

weirdo1
21 August 2003, 01:04
euhm... ge kunt upload bij krijgen als je op msn messenger via micro aanzet _ online games zoals 'there' _ stufs op internet zetten (zoals een afbeelding of zo) ...

'k ben wel ni overtuigd van dat uw upload meter stijgt als uw pc enkele dagen aan staat, want toen we nog geen router hadden, dan was ons 3 pc's allemaal aan, zonder af te sluiten, zo'n jaar ongeveer :p

we geraakte wel op smallband, maar da's meestal met downloads ;)

en als ge telenet hebt (cable), dan hebde normaal nog nen meterke van dl en upl :)

Sedes
21 August 2003, 10:55
Originally posted by weirdo1
euhm... ge kunt upload bij krijgen als je op msn messenger via micro aanzet _ online games zoals 'there' _ stufs op internet zetten (zoals een afbeelding of zo) ...

I know......
Originally posted by weirdo1

en als ge telenet hebt (cable), dan hebde normaal nog nen meterke van dl en upl :)
jep, telemeter... maar (zoals ik hier boven al zei) we zitn met 10 op internet, wil dus programma'tje dat ik enkel MIJN down- en upload zie..

Chrizlybeer
21 August 2003, 11:54
http://www.chrisje.servebeer.com/verbinding.JPG

O-)

Sedes
21 August 2003, 13:48
|:( maar pakketten, is dat dan bytes :? :$

TheGroovMaster
21 August 2003, 13:51
:p

TheGroovMaster
21 August 2003, 14:02
ik download niet mega veel dus jah niet zo hoog als je zou verwachten.

FunFair
22 August 2003, 11:33
Originally posted by Chrizlybeer
http://www.chrisje.servebeer.com/verbinding.JPG

O-)

waarom heb jij het in bytes en wij in packets? :+

FunFair
22 August 2003, 11:36
.

Plankje
22 August 2003, 11:41
hmz zit je niet in een netwerk ofzo? Ik heb zelf namelijk ook gauw zo'n 200-300 mb datatraffic per dag, maar dat komt omdat mijn comp draait als muziekserver in het netwerk

Kampie
22 August 2003, 11:43
huh :?

Kampie
22 August 2003, 11:44
Originally posted by Plankje
hmz zit je niet in een netwerk ofzo? Ik heb zelf namelijk ook gauw zo'n 200-300 mb datatraffic per dag, maar dat komt omdat mijn comp draait als muziekserver in het netwerk Als je goed kijkt zie je dat ze in een netwerk zit..