PDA

Bekijk de volledige versie : Dextor wel geschikt als FB


PFP
22 August 2003, 19:05
ik geloof niet dat iemand die zich zo gedraagt een serieus lid kan zijn van de Forumbazen ploeg. Hij begint om het minste te schelden en te huilen en vreemde mensen homo te noemen :{

hier enkel van zijn talrijke beledigende posts

slap geouwehoer, ik kom gewoon uit voor mijn mening, en dat is vooral dat jij een ongelooflijk snotjong bent die gewoon eens een keer zijn bek moet houden of op vakantie moet gaan..
of eens een keer uit je nageboorte kruipen en jezelf ontwikkelen tot een normaal denkend mensen..



was een oordeel naar aanleiding van zijn uiterlijk, al dan niet correct, laat mij nog het recht om hem gewoon homo te noemen.,

snorkelkop dat je bent, post eerst godverdomme zelf es een foto voor je met je staatsmongole harses iets zegt.

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=34165&perpage=50&pagenumber=2

het is grappig om te zien dat ik geen enkel scheldwoord heb gebruikt en hij meteen om het minste begint te schelden. Ik vind dit toch wel belangrijk om even aan de orde te stellen.

dext0r
22 August 2003, 19:08
oooh. nu wordt ik bang...

roep je mamma of ga huilen bij meneer bush...

PHUUUU!! :z

Nightwolf
22 August 2003, 19:09
ik heb t topic gelezen en ik ben t volledig met m eens :thumbsup: face it, je bent ronduit irritant en lokt te vaak flames uit en dan ook nog eens dat je vaak erg schijnheilig bent :z

dext0r
22 August 2003, 19:10
counterattack: bush wel geschikt als president?


erik (of met een c)? snap je nu wel dat je alles hoe dan ook in je eigen straatje probeert goed te praten?


hoeveel slechte dingen ik ook misschien mag doen, als ik in mijn ogen..mijn funcite verder met betrekking tot de fora min of meer voldoende blijf uitvoeren, blijf je verder geen poot om op te staan houden.

PFP
22 August 2003, 19:10
oh dus het mag wel? dat past niet in het beleid van leerlingen.com

Nightwolf
22 August 2003, 19:11
t beleid? dan had je hier al heel lang een ban gehad

PFP
22 August 2003, 19:11
Dus hierbij verklaren jullie dat je werkelijk alles mag zeggen, Ongeacht het aantal scheldwoorden?

dext0r
22 August 2003, 19:12
Originally posted by PFP
oh dus het mag wel? dat past niet in het beleid van leerlingen.com

er is zoveel wat niet in het beleid van LL.com past... zoals jou geflame :Z

PFP
22 August 2003, 19:14
Originally posted by Nightwolf
t beleid? dan had je hier al heel lang een ban gehad

maar ik ben geen forumbaas

Nightwolf
22 August 2003, 19:14
Originally posted by PFP
Dus hierbij verklaren jullie dat je werkelijk alles mag zeggen, Ongeacht het aantal scheldwoorden?

Dex is een prima fb en voert hij z'n functie uitermate goed uit, dus omdat hij alleen meer tegen jou uitvalt, is geen reden om m geen fb meer te laten zijn

Nightwolf
22 August 2003, 19:15
Originally posted by PFP
maar ik ben geen forumbaas

dat bedoel ik dus

PFP
22 August 2003, 19:15
Originally posted by Nightwolf
Dex is een prima fb en voert hij z'n functie uitermate goed uit, dus omdat hij alleen meer tegen jou uitvalt, is geen reden om m geen fb meer te laten zijn

Daarin had ik toch geen gelijkheid verwacht

het gaat er nu om dat dit soort buitensporig gescheld van een forumbaas getolereerd wordt, waaruit dus blijkt dat het mag? Daar wil ik graag antwoord op

Nightwolf
22 August 2003, 19:21
jij viel m aan door op m te quoten en een foto van hem en Amber door te linken uit een ander topic. dat gaf de aanleiding en lokte jij t dus uit. rechtvaardig dus vind ik :yes: dus van deze klacht ga ik me niks aantrekken ook :wave:

PFP
22 August 2003, 19:22
Originally posted by Nightwolf
jij viel m aan door op m te quoten en een foto van hem en Amber door te linken uit een ander topic. dat gaf de aanleiding en lokte jij t dus uit. rechtvaardig dus vind ik :yes: dus van deze klacht ga ik me niks aantrekken ook :wave:


ook iedereen mag nu dus schelden, dat wilde ik even weten

Nightwolf
22 August 2003, 19:24
laat je de rest van m'n post tot je doordringen of ben je blind en dom?

en is t lekker trouwens? :7

PFP
22 August 2003, 19:27
Originally posted by Nightwolf
laat je de rest van m'n post tot je doordringen of ben je blind en dom?

en is t lekker trouwens? :7

hoor wie het zegt, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag

Nickchange
22 August 2003, 19:33
Ik vind het de schuld van Nightwolf & Dimas http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon8.gif

dext0r
22 August 2003, 19:51
Originally posted by Nickchange
Ik vind het de schuld van Nightwolf & Dimas http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon8.gif :|

infamous
22 August 2003, 19:57
Als eerste wil ik even zeggen dat IK NIET GESCHIKT BEN ALS FORUM-IETSDINGES

als tweede: PFP: je suckt




:wave:

bartje518
22 August 2003, 20:20
Toch ben ik het deels met PFP eens. Sterker nog, als je het nagaat heeft hij zelfs in het geheel gelijk! Een FB heeft een voorbeeldfunctie. Wanneer Dext0r het ergens niet mee eens is, mag hij niet schelden. Als hij dat wél doet, dan dient men hem daarop aan te spreken. Of hij nu terecht scheld of niet! Althans, zo zie ik het dan :)

Nightwolf
22 August 2003, 20:51
Originally posted by PFP
hoor wie het zegt, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag

sorry? jij bent echt blind :{

voor de 2e keer, in dit geval in desbetreffende topic hoe JIJ t uitlokt: ja. t gaat hier niet om zijn functie als fb maar eerder om jouw gedrag

en Bartje: als jij mij uitscheld, mag ik niet tegen jou schelden dan?

bartje518
22 August 2003, 21:10
Originally posted by Nightwolf
sorry? jij bent echt blind :{

voor de 2e keer, in dit geval in desbetreffende topic hoe JIJ t uitlokt: ja. t gaat hier niet om zijn functie als fb maar eerder om jouw gedrag

en Bartje: als jij mij uitscheld, mag ik niet tegen jou schelden dan?

Neen, dan geef je mij als FB een waarschuwing! Schelden mag nl niet, je gaat niet terugschelden. Leden onderling mogen dat wél. En een FB dient dan in te grijpen, en te beslissen wat de maatregel is. Is dat zo moeilijk :?

PFP
22 August 2003, 21:13
Originally posted by Nightwolf
sorry? jij bent echt blind :{

voor de 2e keer, in dit geval in desbetreffende topic hoe JIJ t uitlokt: ja. t gaat hier niet om zijn functie als fb maar eerder om jouw gedrag

en Bartje: als jij mij uitscheld, mag ik niet tegen jou schelden dan?

waar zie je mij schelden? Dat is juist het punt

Nightwolf
22 August 2003, 21:13
@ Bart: lol, vanaf mijn standpunt kan ik wel tegen een stootje, maar er zit wel een kern van waarheid in :Y) dus dan zou ik PFP nu een waarschuwing moeten sturen voor t aanzetten van een flame :yes:

Nightwolf
22 August 2003, 21:15
Originally posted by PFP
waar zie je mij schelden? Dat is juist het punt

uitlokken van flame geldt ook :wave:

PFP
22 August 2003, 21:16
Originally posted by Nightwolf
lol, vanaf mijn standpunt kan ik wel tegen een stootje, maar er zit wel een kern van waarheid in :Y) dus dan zou ik PFP nu een waarschuwing moeten sturen voor t aanzetten van een flame :yes:

naja, jij kunt dus nooit meer wat tegen iemand zeggen over schelden, en nog 1 keer waar zie je mij schelden?

Nightwolf
22 August 2003, 21:17
zie m'n laatste post

PFP
22 August 2003, 21:18
Originally posted by Nightwolf
uitlokken van flame geldt ook :wave:

dat is onzin dan moet hij niet gaan beginnen met iemand homo te noemen dan confronteer ik hem met een foto waar hij zelf verwijft op staat en dan is het niet meer grappig dan gaat ie huilen

Nightwolf
22 August 2003, 21:19
vrijheid van meningsuiting mits binnen sociale grenzen :?

dext0r
22 August 2003, 21:29
Originally posted by PFP
dat is onzin dan moet hij niet gaan beginnen met iemand homo te noemen dan confronteer ik hem met een foto waar hij zelf verwijft op staat en dan is het niet meer grappig dan gaat ie huilen

verwijfd? jou kinderlijke reacties hier op t forum zijn ook soms verwijfd weet je dat?

bartje518
22 August 2003, 21:45
Waarom draai je het nu naar PFP, Tijn? Dextor heeft in dat geval ook gescholden, hoor :z

Little Angel
22 August 2003, 21:49
Alsof een FB niet kwaad mag worden:?

Nightwolf
22 August 2003, 22:01
Originally posted by bartje518
Waarom draai je het nu naar PFP, Tijn? Dextor heeft in dat geval ook gescholden, hoor :z

omdat PFP de aansteker is :z

bartje518
22 August 2003, 22:06
Originally posted by Nightwolf
omdat PFP de aansteker is :z

Dext0r scheldt terug :z Maar jong, doe wat je graag wilt, geef PFP een waarschuwing, dan ben jij ook weer blij :z

Nightwolf
22 August 2003, 22:12
Dex scheldt omdat PFP aansteekt, dus PFP is begin van kettingreactie...wat is daar zo moeilijk aan? :?

weirdo1
22 August 2003, 22:16
Originally posted by bartje518
Neen, dan geef je mij als FB een waarschuwing! Schelden mag nl niet, je gaat niet terugschelden. Leden onderling mogen dat wél. En een FB dient dan in te grijpen, en te beslissen wat de maatregel is. Is dat zo moeilijk :?


hier ben 'k totaal mee eens. FB'en zijn vb en waarvoor dienen forumbazen? Die dienen voor grootendeels toch voor de orde??:?

Stevie
22 August 2003, 22:16
ik vind het idd niet bij een fb passen om iemand, alleen vanwege een foto, meteen voor homo uit te schelden. menig ander forumlid kan hierom op een waarschuwing rekenen. maar goed, dext0r functioneert als fb volgens mij verder goed, dus om nu meteen in te grijpen... niet noodzakelijk, hij moet er wel op gewezen worden, en het mag niet weer gebeuren.

PFP
22 August 2003, 22:19
Originally posted by Nightwolf
Dex scheldt omdat PFP aansteekt, dus PFP is begin van kettingreactie...wat is daar zo moeilijk aan? :?

naja, ik spreek hem aan op zijn ongepaste reactie en confronteer hem ermee, om vervolgens een bak scheldwoorden over me heen te krijgen, dan denk ik idd van :rolleyes:

maar ik hoef geen ruzie met jou, maar ik wil het gewoon gezegd hebben

Nightwolf
22 August 2003, 22:26
als hij vind dat die er zo uit ziet, tja zijn mening, die post van jou en t doorlinken van die foto van hem en Amber was pas echt uitlokken imo

Stapper
22 August 2003, 22:26
ff in ruzie springen

ik vind ook wel dat dex niet echt goed FB is
hij heeft gewoon een "hekel" aan sommige mensen en dat laat hij ook gewoon merken, als FB moet je onpartijdig zijn en dus gewoon lekker alles met andere ogen bekijken en niet kijken wie iets gepost heeft

btw, ik vind niet dat je als FB leden mag uitschelden, wij, als leden, mogen ook geen FB uitschelden

bartje518
22 August 2003, 22:31
Originally posted by Stevie
ik vind het idd niet bij een fb passen om iemand, alleen vanwege een foto, meteen voor homo uit te schelden. menig ander forumlid kan hierom op een waarschuwing rekenen. maar goed, dext0r functioneert als fb volgens mij verder goed, dus om nu meteen in te grijpen... niet noodzakelijk, hij moet er wel op gewezen worden, en het mag niet weer gebeuren.

Het tegenovergestelde gebeurt dus nu :x

bartje518
22 August 2003, 22:37
Originally posted by Nightwolf
als hij vind dat die er zo uit ziet, tja zijn mening, die post van jou en t doorlinken van die foto van hem en Amber was pas echt uitlokken imo

Dan vind ik jou een vieze vuile pleurishomo! Dat is mijn mening, dus mag het :? Ga nou gauw! dan had ik al vierkant een waarschuwing in me PM-box gedropt gekregen!

infamous
22 August 2003, 22:47
Originally posted by Stapper
ff in ruzie springen

ik vind ook wel dat dex niet echt goed FB is
hij heeft gewoon een "hekel" aan sommige mensen en dat laat hij ook gewoon merken, als FB moet je onpartijdig zijn en dus gewoon lekker alles met andere ogen bekijken en niet kijken wie iets gepost heeft

btw, ik vind niet dat je als FB leden mag uitschelden, wij, als leden, mogen ook geen FB uitschelden


lang niet alle FB's hier zijn onpartijdig, het zijn ook maar mensen

*kuch* nightwolf *kuch*

Nightwolf
22 August 2003, 22:49
Originally posted by bartje518
Dan vind ik jou een vieze vuile pleurishomo! Dat is mijn mening, dus mag het :? Ga nou gauw! dan had ik al vierkant een waarschuwing in me PM-box gedropt gekregen!

heb ik dan aanleiding gegeven om te schelden? :?

dext0r
22 August 2003, 22:50
Originally posted by Stevie
ik vind het idd niet bij een fb passen om iemand, alleen vanwege een foto, meteen voor homo uit te schelden. menig ander forumlid kan hierom op een waarschuwing rekenen. maar goed, dext0r functioneert als fb volgens mij verder goed, dus om nu meteen in te grijpen... niet noodzakelijk, hij moet er wel op gewezen worden, en het mag niet weer gebeuren.

ik zal niet iemand zijn die waarschuwingen gaat geven als het om schelden betreft, TENZIJ ze puur intimiderend en schokkend van aard zijn. getreiter valt hier dan ook onder...

Stapper
22 August 2003, 22:51
Originally posted by infamous
lang niet alle FB's hier zijn onpartijdig, het zijn ook maar mensen

*kuch* nightwolf *kuch* wie zei dat ik het over alle FB had :wave:

en nightwolf is best aardig en best onpartijdig

dext0r
22 August 2003, 22:52
Originally posted by Stapper

ik vind ook wel dat dex niet echt goed FB is
hij heeft gewoon een "hekel" aan sommige mensen en dat laat hij ook gewoon merken, als FB moet je onpartijdig zijn en dus gewoon lekker alles met andere ogen bekijken en niet kijken wie iets gepost heeft


dat zeg je voornamelijk omdat je weet dat ik een hekel aan jou heb...., hoe bedoel je onpartijdig ergens een oordeel over sluiten..:rolleyes:

en alles onpartijdig bekijken? pHuuuu, volgens mij vond 'men' het juist noodzaak dat er ook eens met een mening hier gesproken werd...

PFP
22 August 2003, 22:52
Originally posted by Nightwolf
heb ik dan aanleiding gegeven om te schelden? :?

nee dat zegt hij eerst en dan moet jij er hem op aanspreken. In die volgorde ging het :?

dext0r
22 August 2003, 22:55
Originally posted by PFP
naja, ik spreek hem aan op zijn ongepaste reactie en confronteer hem ermee, om vervolgens een bak scheldwoorden over me heen te krijgen, dan denk ik idd van :rolleyes:

maar ik hoef geen ruzie met jou, maar ik wil het gewoon gezegd hebben

Originally posted by PFP
en wie ben jij met je grote bek LOL :D



:O :wave:

Stapper
22 August 2003, 22:55
Originally posted by dext0r
dat zeg je voornamelijk omdat je weet dat ik een hekel aan jou heb....klopt, dus ben je onpartijdig naar mij toe

dext0r
22 August 2003, 22:56
Originally posted by PFP
nee dat zegt hij eerst en dan moet jij er hem op aanspreken. In die volgorde ging het :?

volgens mij was volgens oorzaak en gevolg, jij de persoon die een flame deed uitlokken, waarop vervolgens mijnscheldkannonade doelgericht richting jou ging...en zonder enige wroeging..

The6thgate
22 August 2003, 23:00
hmz niet echt dit topic gevolgt maar ik maak me niet druk om m

dext0r
22 August 2003, 23:00
Originally posted by Stapper

ik vind ook wel dat dex niet echt goed FB is
hij heeft gewoon een "hekel" aan sommige mensen en dat laat hij ook gewoon merken, als FB moet je onpartijdig zijn en dus gewoon lekker alles met andere ogen bekijken en niet kijken wie iets gepost heeft



even een opmerking, geen goed FB zijn, vervul ik mijn taak niet goed? let ik niet goed genoeg op in topics? vallen er onterecht slotjes? of te weinig slotjes?

dat ik markant laat zien wat ik vind van mensen behoort geen probleem te zijn. wanneer ik mij stoor aan bepaald gedrag van mensen durf ik mij daar gerust openlijk over uit te laten, wellicht in tegenstelling tot anderen (ook users..) die alles maar lekker gedogen...,

zolang ik mij er bewust van ben dat ik mijn taak als fb redelijkerwijs goed uitvoer en niemand de dood in stuur ben ik me van geen kwaad bewust...

dext0r
22 August 2003, 23:02
Originally posted by Stapper
klopt, dus ben je onpartijdig naar mij toe

je bedoelt waarschijjnlijk partijdig..
maar neej, ik vind je misschien vaak nutteloze replies geven en dergelijke, maar als jij serieus een onzin topic opent of iets dergelijks, zal ik die van jou evengoed net zo hard sluiten als van menig ander persoon.
volgens mij kun je geeneen voorbeeld aandragen waar het geval is waar ik een besluit neem met bevooroordeelde keus met negatieve uitkomst voor jou...

zoja, laat me weten waar; en dan durf ik ook gerust mijn ongelijk toe te geven.

Tyskie
22 August 2003, 23:04
Ach man, beleid is hier gewoon niet...

LL.com heeft alleen mods om af en toe de hoognodige slotjes te plaatsen en om de echte grote forumverneukers aan te pakken...

Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks...

Waardeloos hoor... en als je eens meedenkt wordt er niets mee gedaan :[

En hierom boeit het ook geen kut dat dext0r scheldt...

bartje518
22 August 2003, 23:07
Hehe, precies :) Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. :? Das dan wel bijzonder triest ;)

dext0r
22 August 2003, 23:15
Originally posted by bartje518
Hehe, precies :) Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. :? Das dan wel bijzonder triest ;)

misschien dat daar sprake is van een persoonlijk vooroordeel? O-)

bartje518
22 August 2003, 23:18
Originally posted by dext0r
misschien dat daar sprake is van een persoonlijk vooroordeel? O-)

Joey heb waarschuwingen gehad hoor :z

PFP
22 August 2003, 23:19
Originally posted by bartje518
Joey heb waarschuwingen gehad hoor :z

naja hij zegt precies hoe het er voorstaat, er word kennelijk met 2 maten gemeten

Tyskie
22 August 2003, 23:20
Originally posted by bartje518
Hehe, precies :) Ik lig er eigenlijk ook geen seconde wakker van. Maar hoe triest is het dan dat JoeyB waarschuwingen krijgt voor schelden e.d. :? Das dan wel bijzonder triest ;)

Misschien is dat ook wel terecht en dient Dextor er ook een te krijgen? En PFP voor het uitlokken van flames (als ik het zo allemaal goed lees).

Maar goed, daarvoor dien je een beleid te hebben.. En dat is hier niet.
Anders waren er al velen terecht gebanned... En misschien wordt dit forum dan ook nog eens succesvol... :no:

bartje518
22 August 2003, 23:24
Originally posted by Tyskie
Misschien is dat ook wel terecht en dient Dextor er ook een te krijgen? En PFP voor het uitlokken van flames (als ik het zo allemaal goed lees).

Maar goed, daarvoor dien je een beleid te hebben.. En dat is hier niet.
Anders waren er al velen terecht gebanned... En misschien wordt dit forum dan ook nog eens succesvol... :no:

Ach, succesvol is het wel ;) Probleem alleen is dat er af en toe dubieuze dingen gebeuren. Geef óf gewoon geen waarschuwingen, óf allemaal een. Maar ga niet Joey en welicht PFP er wel geven, terwijl een fb klaarblijkelijk wél gewoon mag schelden. Maar wat wil je als de geselecteert worden op enkel het feit of ze in de groep passen? 8) Dan win je als leden deze discussie ook niet, want dan verdedigen ze elkaar 8-)

infamous
23 August 2003, 00:34
Originally posted by Stapper
wie zei dat ik het over alle FB had :wave:

en nightwolf is best aardig en best onpartijdig

soms wel
soms niet ;)

weirdo1
23 August 2003, 01:36
Originally posted by infamous
soms wel
soms niet ;)

maar toch, als ik moest kiezen tussen alle FB'en dan zou 'k toch voor Nightwolf kiezen :)

weirdo1
23 August 2003, 01:39
mss is het een ideetje als de FB'en een waarschuwingslist maken... wie 1 keer tegen iemand heeft gescholden zonder goei reden ofzo, staat op die lijst en werdt gewaarschuwd op die forum... wie de 7 keren op staat werdt gewoonweg geband ...

't is maar een ideetje, just wanna help :)

Nightwolf
23 August 2003, 01:53
we hebben al ongeveer zo'n systeem, alleen niet alleen voor schelden

Tyskie
23 August 2003, 05:08
Originally posted by Nightwolf
we hebben al ongeveer zo'n systeem, alleen niet alleen voor schelden

Ideetje: stel eens wat regels op waar alle fb'en op controleren en dien eens wat meer waarschuwingen en (24h, week)bans... Dan is het iig niet zo dat de een wel een waarschuwing krijgt en de ander niet...

En wellicht kun je ook zoiets als beleid ontwikkelen?

Stevie
23 August 2003, 10:43
Originally posted by Tyskie
Ideetje: stel eens wat regels op waar alle fb'en op controleren en dien eens wat meer waarschuwingen en (24h, week)bans... Dan is het iig niet zo dat de een wel een waarschuwing krijgt en de ander niet...

En wellicht kun je ook zoiets als beleid ontwikkelen?
lijkt me goed id ja. als iemand zo'n opmerking in f&p zou plaatsen zou hij van linnea of plankje al meteen een waarschuwing te pakken hebben. maar dextor en nightwolf vinden niet dat dat nodig is bij schelden? getuigd idd weer van goed beleid :thumbsup:

psychobunny
23 August 2003, 10:49
Originally posted by Stevie
lijkt me goed id ja. als iemand zo'n opmerking in f&p zou plaatsen zou hij van linnea of plankje al meteen een waarschuwing te pakken hebben. maar dextor en nightwolf vinden niet dat dat nodig is bij schelden? getuigd idd weer van goed beleid :thumbsup:
zijn linnea en plankje eig. nog fb's of wat dan ook in f&p? want anders doen ze wel kloteslecht hun werk...
wat is dr eig. gebeurd met dat systeem van waarschuwingen enzo in f&p?

AmbyPur
23 August 2003, 11:00
mag ik me er nog mee bemoeien? :$

kben het met PFP eens. Ik vind dat oons Dex heel goed te snel conclusies kan trekken, en die komen wel eens voort uit vooroordelen... vind ik niet handig als je FB bent. Dat is opzich nog niet zo heel erg, maar dat gescheld, k erger me er ook mateloos aan 8| Wat dat betreft is hij niet echt geschikt als FB, vind ík.

verder issie wel liev hoah :*

LoeLoe
23 August 2003, 11:26
Originally posted by Tyskie

Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks...



n de zomer zijn veel mensen op vakantie, hij is er nu ook een paar weekjes tussenuit. Maar dan nog, we hebben BW, bijna alle fbres zijn terug van vakantie en er zijn nog een stuk of 2 fb+ers. Daar valt het forum toch ook draaiende mee te houden?

Tyskie
23 August 2003, 12:19
Originally posted by LoeLoe
n de zomer zijn veel mensen op vakantie, hij is er nu ook een paar weekjes tussenuit. Maar dan nog, we hebben BW, bijna alle fbres zijn terug van vakantie en er zijn nog een stuk of 2 fb+ers. Daar valt het forum toch ook draaiende mee te houden?

Blijkbaar niet LoeLoe, want het is een bende... En dat Koelkast een paar weken op vakantie is, begreep ik... Maar ik ben van mening dat hij voor een beheerder veel te weinig aanwezig is/ kan zijn...

Maar dat is een andere discussie.. Probeer eerst maar eens met de voltallige crew het forum draaiende te houden, en dan ook op een serieuze manier, dat het niet zo'n bende blijft als het de laatste tijd (ook voor de vakantie) is...

Ik kan jullie ten zeerste aanraden om eens echt de koppen bij elkaar te steken op staff om tot goede afspraken te komen, waar eenieder zich ook aanhoudt en die ook worden nageelfd...

Little Angel
23 August 2003, 12:28
Originally posted by Tyskie
Blijkbaar niet LoeLoe, want het is een bende... En dat Koelkast een paar weken op vakantie is, begreep ik... Maar ik ben van mening dat hij voor een beheerder veel te weinig aanwezig is/ kan zijn...

Maar dat is een andere discussie.. Probeer eerst maar eens met de voltallige crew het forum draaiende te houden, en dan ook op een serieuze manier, dat het niet zo'n bende blijft als het de laatste tijd (ook voor de vakantie) is...

Ik kan jullie ten zeerste aanraden om eens echt de koppen bij elkaar te steken op staff om tot goede afspraken te komen, waar eenieder zich ook aanhoudt en die ook worden nageelfd...

Denk dat dat heel belangrijk is om te doen ja. Ik ben het hier volledig mee eens:{

Nightwolf
23 August 2003, 13:58
Tys en co., t gaat hier om Dex en niet t beleid

jullie hebben een kern van waarheid wel, maar t heeft verder niks te maken met z'n fb-status. als iemand blijft doordrammen over van alles en nog wat en dat op lange termijn (zoals PFP dus) dan kan iemand gewoon z'n geduld verliezen, de leden van Staff zijn immers niet meer of minder mens dan jullie, wat volgens sommige van jullie wel zo is

Nightwolf
23 August 2003, 14:14
PFP en dex0r hebben nu beide een waarschuwing te pakken

dext0r
23 August 2003, 14:28
amen, en zo hoort het.

Tyskie
23 August 2003, 14:36
Originally posted by Nightwolf
PFP en dex0r hebben nu beide een waarschuwing te pakken

Yeah goed man. Zijn daar echt zo'n ellenlange discussies voor nodig om hier achter te komen?
Natuurlijk heeft dit alles te maken met het beleid wat hier wordt gevoerd. Alles wordt maar toegelaten. Alles kan maar...

Als een newbie zou zijn en ik zou al dat geziek hier zien, dan zou ik onmiddelijk doorklikken naar scholieren.com... :{

En of Dext0r dan die PFP een keer goed uitscheldt of dat het Forza of ik het ben. Maakt niet uit, een waarschuwing dient gegeven te worden als het opgemerkt wordt. En dat heeft verder geen bal te maken met het forumbaasschap van Dext0r... :{

Nightwolf
23 August 2003, 14:38
Originally posted by Tyskie
Natuurlijk heeft dit alles te maken met het beleid wat hier wordt gevoerd. Alles wordt maar toegelaten. Alles kan maar...

I'm planning to change that from now on

En dat heeft verder geen bal te maken met het forumbaasschap van Dext0r... :{

dat zei ik eerder al :{

Tyskie
23 August 2003, 14:40
Originally posted by Nightwolf
I'm planning to change that from now on

Prima... Dan heeft mijn 'gezeik' tenminste resultaat... ;)

bartje518
23 August 2003, 17:32
Overigens, zéér groot respect voor Amber :{ :respect: Daar zouden Leo en Ruckje nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen! :thumbsup:

LoeLoe
23 August 2003, 17:38
Originally posted by bartje518
Overigens, zéér groot respect voor Amber :{ :respect: Daar zouden Leo en Ruckje nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen! :thumbsup: Wat praat jij nou weer nonsens? Ik heb hem niet ergens zien schelden en als dat wel zo was, zou ik geen partij voor hem trekke nomdat dat schelden niet nodig is.

Zitten we in zo'n situatie? NEE
Hebben we ooit zo'n situatie gehad bij mij en rick? NEE

Dus wat wil je hier nou in godsnaam mee bereiken door te beweren dat ik en rick hier maar eens een voorbeeld aan moeten nemen, terwijl zich nooit zo'n situatie heeft voorgedaan :?

Nightwolf
23 August 2003, 17:39
ik snap de link ook niet echt goed :)

bartje518
23 August 2003, 17:45
Zij verdedigt zo goed als altijd ruckertje. Ik zei toch ook niet dat het per se over schelden moest gaan :? Wat meneer overigens wel af en toe doet, hoor ;)

LoeLoe
24 August 2003, 12:29
Originally posted by bartje518
Zij verdedigt zo goed als altijd ruckertje. Ik zei toch ook niet dat het per se over schelden moest gaan :? Wat meneer overigens wel af en toe doet, hoor ;) Haal jij dan eens een post tevoorschijn waar ik dat heb gezegd.

Er kunnen zich idd situaties voordoen waarin ik hem gelijk geefr (maar ik kan ook een ander lid ofzo gelijk geven..dat is toevallig dan Rick).

Als ik het met die persoon eens ben die dat zegt, waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik daarmee eens ben, en hoezo trek i kdan partij voor een persoon :?

Zeg jij nooit eens tegen je vrienden ofzo: Jah ik vind dat ook.

:? Zo moet je het opvatten dnek ik.

koelkast
24 August 2003, 13:28
Originally posted by Tyskie
Ach man, beleid is hier gewoon niet...

LL.com heeft alleen mods om af en toe de hoognodige slotjes te plaatsen en om de echte grote forumverneukers aan te pakken...

Zo'n Koelkast bijvoorbeeld, hoe lang is die al wel niet weg? Beleid, gedragregels voor subfora? Zijn er nauwelijks...

Waardeloos hoor... en als je eens meedenkt wordt er niets mee gedaan :[

En hierom boeit het ook geen kut dat dext0r scheldt...

fijn dat ik ook op vakantie mag he :)

bootje
24 August 2003, 13:34
kritiek geven is makkelijk, tot je het zelf moet doen. je denkt dan: het zal van mij wel beter zijn, want dit en dat zal ik anders aanpakken. hoe dan ook zal ook jij kritiek krijgen. dat is nu eenmaal zo. mensen hebben niet allemaal dezelfde opvattingen.