PDA

Bekijk de volledige versie : Red Hot Chili Peppers hebben nieuw album klaar


Black-Phoenix
23 August 2003, 19:04
De Red Hot Chili Peppers hebben een nieuwe plaat geschreven en opgenomen. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de groep twee nieuwe nummers zou maken voor hun best of-verzamelaar die er bijna aankomt, maar kennelijk hadden ze inspiratie te veel. Volgens bassist Flea heeft hij nog nooit zo snel een plaat gemaakt. Bovendien noemt hij het het allerbeste wat de groep ooit heeft opgenomen. We zijn razend benieuwd.





Dit info heb ik gevonde op de web site van StuBru.

--> http://www.stubru.be/ <--

SpiNe
24 August 2003, 11:14
hopelijk wordt hij weer lekker funkig zoals de eerdere albums

Black-Phoenix
24 August 2003, 11:36
Originally posted by SpiNe
hopelijk wordt hij weer lekker funkig zoals de eerdere albums

zeker wete...er zit niet voor nx beste funk drummer in hun bandje en 1 van de beste funk bassist en gitarist :)

ik_ben_de_man
24 August 2003, 12:12
Originally posted by Black-Phoenix
zeker wete...er zit niet voor nx beste funk drummer in hun bandje en 1 van de beste funk bassist en gitarist :)

kope , goede muziek voor als je eens iets rustigersd wilt.

Clayman
24 August 2003, 13:18
alweer?

Dimas
24 August 2003, 13:43
Originally posted by Clayman
alweer? idd, doen die jojo's niks anders dan schrijven? Ze touren toch ook neem ik aan?

Black-Phoenix
24 August 2003, 14:01
Originally posted by Dimas
idd, doen die jojo's niks anders dan schrijven? Ze touren toch ook neem ik aan?

mja...et zijn meester muziekanten he...en de meeste muziekanten schrijven tijdens hun tour!

tis niet de gewoonte dat de peppers zo snel een cd maken na een ander...mja et moet nu ook niet altijd et zelfde zijn he, afwisseling mag altijd gebeuren!!:)

ben wel super blij dat er nog een cd van hen uitkomt...nog meer liekes die ik kan lere spele op mijn bass *)

liekpiek
13 September 2003, 18:42
tis niet de gewoonte dat de peppers zo snel een cd maken na een ander...mja et moet nu ook niet altijd et zelfde zijn he, afwisseling mag altijd gebeuren

ik zit er niet mee hoor! :)

Black-Phoenix
14 September 2003, 13:19
Als je et mij vraagt mag er na deze cd die uitkomt er nog ene direct uitkomen!!!

:respect: :respect: **RHCP**:respect: :respect:

QQQ
14 September 2003, 14:21
Originally posted by Black-Phoenix
zeker wete...er zit niet voor nx beste funk drummer in hun bandje en 1 van de beste funk bassist en gitarist :)

en hoe wilde je By The Way dan verklaren met die funky bandleden van jou? ;)

Ar-Tuur
18 September 2003, 22:19
Geniaal.. hopelijk komen ze binnenkort ook weer naar Nederland. Ben naar de laatste twee concerten in Utrecht en Rotterdam geweest, echt geweldig :thumbsup:

liekpiek
27 September 2003, 14:40
hoe heet t nieuwe album?

heb nog ergens een cd bon liggen, en ben van plan er eens naar op zoek te gaan:p

Black-Phoenix
28 September 2003, 12:34
die is nog niet uit...ze zijn nog bezig met opnames...denk ik
khoop dat ze snel mogelijk uitkomt :)