PDA

Bekijk de volledige versie : Report this thread to a modje...


Tyskie
23 August 2003, 20:52
Ik wou weer eens een reactie reporten aan de mods, zodat ze daar iets goeds mee kunnen doen, zoals ze altijd doen...

Maar nu blijkt dat een of andere beheerder/ administrator dit heeft 'disabled'


Wat zijn dit nu voor een grappen??!:?

dext0r
23 August 2003, 20:54
is volgens mij sinds de update ;/

Tyskie
23 August 2003, 20:54
Niet zo mooi. Hoe kan ik nu een half Seksualiteit-forum reporten? ;p

BlueWolf
23 August 2003, 20:54
Ik zag het laatst ook maar was te lui om te veranderen :+

BlueWolf
23 August 2003, 20:57
Hij doet het weer

Stapper
23 August 2003, 20:58
Originally posted by BlueWolf
Ik zag het laatst ook maar was te lui om te veranderen :+ typisch belgische mentaliteit :+
maar als je niet kan raporteren, dan stuur je toch gewoon ff een PM naar de beheerder, makkelijk zat

BlueWolf
23 August 2003, 21:01
Originally posted by Stapper
typisch belgische mentaliteit :+
maar als je niet kan raporteren, dan stuur je toch gewoon ff een PM naar de beheerder, makkelijk zat en we hebben ook een feedback enzo waar je het kan plaatsen dus :+
En niet typisch belgische mentaliteit, gewoon mijn mentaliteit :p

Nightwolf
23 August 2003, 21:40
Originally posted by dext0r
is volgens mij sinds de update ;/

O-)

dext0r
23 August 2003, 21:52
Originally posted by Tyskie
Niet zo mooi. Hoe kan ik nu een half Seksualiteit-forum reporten? ;p

doe dat maar niet, krijg ik weer tig emails :P

Plankje
23 August 2003, 23:38
Originally posted by dext0r
doe dat maar niet, krijg ik weer tig emails :P jah van mij mag t best wel disabled blijven. Ik lees die reported posts tog nooit

Tyskie
23 August 2003, 23:41
Originally posted by Plankje
jah van mij mag t best wel disabled blijven. Ik lees die reported posts tog nooit

Dat zegt meer over jou, dan over die functie...

Als ik de moeite neem om iets te reporten, dan verwacht ik op z'n minst dat het toch wel gelezen wordt... :{

Nightwolf
23 August 2003, 23:52
een pm naar desbetreffende fb sturen kan toch ook? :? en ik merk dat sommige mensen wel eens op die verdomde 'report post' knop drukken ipv de 'reply' knop :z

weirdo1
24 August 2003, 00:02
Originally posted by Nightwolf
een pm naar desbetreffende fb sturen kan toch ook? :? en ik merk dat sommige mensen wel eens op die verdomde 'report post' knop drukken ipv de 'reply' knop :z


lol :d

Tyskie
24 August 2003, 19:20
Originally posted by Nightwolf
een pm naar desbetreffende fb sturen kan toch ook? :? en ik merk dat sommige mensen wel eens op die verdomde 'report post' knop drukken ipv de 'reply' knop :z

Een PM sturen? Jullie hebben je mail maar te lezen als ik iets report..

Wat een laksheid..:{

Waarom denk je dat ze die functie in gebruik hebben genomen? Zodat leden geen PM hoeven te sturen of op feedback te posten.. :wave:

Plankje
24 August 2003, 19:23
Originally posted by Tyskie
Een PM sturen? Jullie hebben je mail maar te lezen als ik iets report..

Wat een laksheid..:{

Waarom denk je dat ze die functie in gebruik hebben genomen? Zodat leden geen PM hoeven te sturen of op feedback te posten.. :wave: onthoud wel ff dat dit wel vrijwilligerswerk blijft ja. Wie denk je wel niet te zijn mij te kunnen verplichten dat ik me meel lees. Ik bepaal zelf wel wanneer ik me meel wel of niet lees. Als een post echt niet door de beugel kan dan haal ik m ook wel weg zonder reported post en mocht er echt haast achter zit dan stuur je maar een pm, omdat ik mijn meel tog niet zo vaak kijk

Tyskie
24 August 2003, 19:26
Al die tijd die je er ook aan kwijt bent he, om mail te lezen...

Wat een ramp zeg.. :{

Als je het gevoel hebt niet aan te kunnen, dan stop je er toch mee? :?

Dat het vrijwillerswerk is is geen excuus om je 'werk' slecht te doen... :{

Plankje
24 August 2003, 19:40
Originally posted by Tyskie
Al die tijd die je er ook aan kwijt bent he, om mail te lezen...

Wat een ramp zeg.. :{

Als je het gevoel hebt niet aan te kunnen, dan stop je er toch mee? :?

Dat het vrijwillerswerk is is geen excuus om je 'werk' slecht te doen... :{ ik doe mijn werk hartstikke goed, ik lees alleen die meeltjes niet en daarnaast als ik 100 keer per dag extra mun meel moet kijken (=4x per uur), dan ben ik dus wel behoorlijk wat extra tijd kwijt en het gaat mij niet zozeer om die extra tijd, danwel om dat jij ons een beetje gaat lopen verplichten onze meel te checken, maar dat bepaal ik altijd zelf nog wel

Chrizlybeer
24 August 2003, 19:46
Originally posted by Plankje
ik doe mijn werk hartstikke goed, ik lees alleen die meeltjes niet en daarnaast als ik 100 keer per dag extra mun meel moet kijken (=4x per uur), dan ben ik dus wel behoorlijk wat extra tijd kwijt en het gaat mij niet zozeer om die extra tijd, danwel om dat jij ons een beetje gaat lopen verplichten onze meel te checken, maar dat bepaal ik altijd zelf nog wel
heeft een dag bij jou 25 uur?
Maar ik vind wel dat je die meeltjes moet bekijken hoeft neit om de zoveel tijd, maar als iemand de moeite heeft genomen om een bepaalde post aan te kaarten dan vind ik dat een fb dat in elk geval moet bekijken (is hij/zij immers voor)

Tyskie
24 August 2003, 19:53
Originally posted by Plankje
ik doe mijn werk hartstikke goed, ik lees alleen die meeltjes niet en daarnaast als ik 100 keer per dag extra mun meel moet kijken (=4x per uur), dan ben ik dus wel behoorlijk wat extra tijd kwijt en het gaat mij niet zozeer om die extra tijd, danwel om dat jij ons een beetje gaat lopen verplichten onze meel te checken, maar dat bepaal ik altijd zelf nog wel

Stel ik ergens dat jij om het uur jouw mail moet checken?
Natuurlijk niet man! Maar ik mag toch wel verwachten dat als jij je mail leest, dat je de reports ook leest.. Hoort tenslotte tot je taken.
Vervul je je taken niet, dan doe je je werk niet goed.

Maar je maakt wel lange dagen ;)

Nightwolf
24 August 2003, 20:46
Originally posted by Tyskie
Een PM sturen? Jullie hebben je mail maar te lezen als ik iets report..

Wat een laksheid..:{

Waarom denk je dat ze die functie in gebruik hebben genomen? Zodat leden geen PM hoeven te sturen of op feedback te posten.. :wave:

nou ben je stoer met zulke praat :z

Tyskie
24 August 2003, 20:48
Originally posted by Nightwolf
nou ben je stoer met zulke praat :z

Ja, en jij bent echt een toevoeging aan vele discussies!

Plankje
24 August 2003, 20:49
Originally posted by Tyskie
Ja, en jij bent echt een toevoeging aan vele discussies! nee persoonlijke aanvallen tijdens een discussie zijn zeker van zo'n hoog niveau :aai:

Tyskie
24 August 2003, 20:53
Originally posted by Plankje
nee persoonlijke aanvallen tijdens een discussie zijn zeker van zo'n hoog niveau :aai:


Als ik zeg dat ik jou laks vind, dan is dat geen persoonlijke aanval... Of je moet iets anders bedoelen.

Nightwolf
24 August 2003, 20:56
Originally posted by Tyskie
Ja, en jij bent echt een toevoeging aan vele discussies!

wat een laksheid als je te lui bent om een pm te sturen

en ik kijk maar een paar keer per dag naar m'n mail, dus kan best heel lang duren voordat ik er naar gekeken heb :z

Tyskie
24 August 2003, 21:01
Originally posted by Nightwolf
wat een laksheid als je te lui bent om een pm te sturen

en ik kijk maar een paar keer per dag naar m'n mail, dus kan best heel lang duren voordat ik er naar gekeken heb :z

Paar keer per dag is toch meer dan genoeg?

Is het dan zo raar wat ik van jullie 'eis'? Dat als je je mail controleert je gelijk de reports ook doorleest en eventueel actie onderneemt?

En dat ik geen PM stuur is geen laksheid. Jullie zijn hier FB, ik niet. Waarom zou ik dan extra moeite moeten doen om iets te melden, wat eigenlijk niet mijn verantwoordelijkheid is? Daarbij is een PM lezen en evt beantwoorden evenveel werk als je mail lezen en eventueel beantwoorden. Plus de actie die dan misschien wel ondernomen moet worden..

Nightwolf
24 August 2003, 21:06
dat zijn dezelfde acties :huh: dus die laatste 2 zinnen zijn onzin :)

theo tank
24 August 2003, 22:01
Pfff...het enige wat Tyskie vraagt/eist is dat er minstens de moeite wordt genomen dat die "report this to.." mailtjes worden gelezen.
RickClan beweert gewoon dat hij dat niet doet, daar je laat meteen zien dat je de (goedbedoelende) leden niet eens serieus neemt.

Niemand eist hier dat je per een bepaalde frequentie je mail bekijkt, of er toevallig nieuwe "report this to.." mailtjes binnen zijn geweest. Maar als je je email opent mag je toch op z'n mist verwachten dat een FB de moeite neemt om even die mailtjes toch door te lezen.

:{

RandyJC
25 August 2003, 23:45
Originally posted by Tyskie
Dat zegt meer over jou, dan over die functie...

Als ik de moeite neem om iets te reporten, dan verwacht ik op z'n minst dat het toch wel gelezen wordt... :{

ben ik het mee eens ik vind de functie van report post to moderator toch een handig functie...

als ik iets vind wat niet kan gebruik ik het en dan word het gelukkig ook verholpen.
dus niet disablen