PDA

Bekijk de volledige versie : nightwolf sluit topic onterecht


Forza
24 August 2003, 13:40
link (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=35450)


is toch onterecht! zoals bluewolf ook al zegt, et is net als belgen moppen

bootje
24 August 2003, 13:42
ik vond het toch net iets te racistisch hoor...

dext0r
24 August 2003, 13:44
topic terecht dicht. al die moppen over negers vind ik not-done.

Dimas
24 August 2003, 13:48
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt.

Forza
24 August 2003, 13:48
Originally posted by Dimas
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt.


sodemieter op dimas

BlueWolf
24 August 2003, 13:52
Originally posted by Dimas
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt. HA HA HA

Forza
24 August 2003, 13:53
Originally posted by Dimas
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt.

wie denk je wel niet dat je bent, om almighty Bluewolf een waarschuwing te geven!!!

bootje
24 August 2003, 13:54
een ruzietopic, zo eentje hadden we nog niet :p

Setragasj
24 August 2003, 13:55
ik denk dat iedereen wel grappen maakt over 'andere rassen' en er zelf ook om lacht. dus ik snap niet wat er mis mee is.

bootje
24 August 2003, 13:57
Originally posted by Instructio4
ik denk dat iedereen wel grappen maakt over 'andere rassen' en er zelf ook om lacht. dus ik snap niet wat er mis mee is.
in het begin kon er misschien wel een klein lachje vanaf, maar het bleef maar doorgaan en doorgaan...

Setragasj
24 August 2003, 13:59
dat is wel waar.

dext0r
24 August 2003, 14:19
Originally posted by Dimas
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt.

dat zeg je verkeerd :+
dat hoort niet bij zijn 'voorbeeldfunctie' als beheerder van dit forum, :7
netzoals dat ik, fb; bijvoorbeeld PFP (of andere users) mag uitschelden :Y) 8{

Nightwolf
24 August 2003, 14:20
Originally posted by Dimas
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt.

sorry maar ik vind dat net weat te ver gaan

lol :D

Dimas
24 August 2003, 14:21
Originally posted by Nightwolf
sorry maar ik vind dat net weat te ver gaan
lol :D rigoreuze maatregelen zullen er zijn! we vestigen een dictatuur met ons nieuwe, user-onvriendelijke beleid!

Bird Of Prey
24 August 2003, 14:22
Originally posted by Dimas
sodemieter op Forza. Ik vind zelfs dat BW een waarschuwing verdiend omdat hij dat topic niet sluit en zelfs zegt dat hij het leuk vindt.

mwah...dat vind ik dan wel weer te ver gaan, topic is mijns inziens terecht gesloten omdat je er anders aanstootgevende reacties mee kan uitlokken, maar of iemand t leuk vind of niet moet iedereen voor zichzelf weten

Nightwolf
24 August 2003, 14:24
Originally posted by Dimas
rigoreuze maatregelen zullen er zijn! we vestigen een dictatuur met ons nieuwe, user-onvriendelijke beleid!

:{

Bird Of Prey
24 August 2003, 15:04
Originally posted by Dimas
rigoreuze maatregelen zullen er zijn! we vestigen een dictatuur met ons nieuwe, user-onvriendelijke beleid!

euh Dimas...chill out, take it easy, and take a Sisi! ;)

Stevie
24 August 2003, 15:42
terecht gesloten, ging net allemaal iets te ver en te lang door op hetzelfde.

CharmedOne
24 August 2003, 17:53
Originally posted by Stevie
terecht gesloten, ging net allemaal iets te ver en te lang door op hetzelfde.

Vind ik ook...

Sedes
24 August 2003, 18:14
Originally posted by Stevie
terecht gesloten, ging net allemaal iets te ver en te lang door op hetzelfde.

:yes: ok één racistische mop, zou ik nog mee kunnen lachen.. 2.. ok.. maar het stopte gewoon niet..

En Belgenmoppen? zijn er hier ooit al 100belgen/hollanders-moppen achter elkaar gepost? En 'kvind belgen/hollanders-moppen toch een stuk minder racistisch..