PDA

Bekijk de volledige versie : Topics met kwetsende inhoud.


FunFair
24 August 2003, 20:16
Hey, het is leuk dat jullie dit soort topics op slot gooien, maar eigenlijk is dat nog niet genoeg he :Y)

als je in het vervolg een racistische post tegen komt, delete de inhoud van die post dan ff voortaan en zet erbij dat het niet mag. sluit dan het topic.. nu zijn die topics wel gesloten, maar het is nogsteeds te lezen 8|

PFP
24 August 2003, 20:17
ja of mensen die andere voor homo uitmaken e.d. die replies moeten gewoon verwijdert worden

chica
24 August 2003, 20:21
hier heb je wel een goed punt denk ik:thumbsup: :yes: Of alleen deleten en niet dichtgooien als t maar 1 post is maar dat was denk ook je bedoeling:p Alhoewel gesloten topics vanzelf wel weggaan maar tis idd nog wel even te lezen

Nightwolf
24 August 2003, 20:25
daar heb je idd een heel goed punt, Laurens :)

Stevie
24 August 2003, 20:27
Originally posted by PFP
ja of mensen die andere voor homo uitmaken e.d. die replies moeten gewoon verwijdert worden
jij blijft erover doorzagen he? zelfde geldt voor dextor, blijft ook de hele tijd sarcastisch doen over de regels en gescheld enzo. wat een kinderachtig gedoe :{

en ik ben het helemaal eens met funfair. :)

FunFair
24 August 2003, 20:28
Originally posted by PFP
ja of mensen die andere voor homo uitmaken e.d. die replies moeten gewoon verwijdert worden

flames zouden moeten worden ge-edit, niet gedelete, dan krijg je gezeur, waar is mijn post en heb je geen idee waarom die post is verwijdert. Als deze wordt ge-edit kan dit erbij worden gezet.
Echter wordt er zoveel op ll.com geflamed af en toe, dat het ook niet te doen is voor 1 admin die op dat moment online is :Z


echter zou je, je niet gekwetst moeten voelen als je 'uitgescholden' wordt als homo, want iemand die denkt dat je dat moet beschouwen als 'scheldwoord' is zelf 'minder mens' dan een homo, een homo is dan tenminste nog menselijk, de andere weet gewoon de normen en waarden niet van tegenwoordig :Y)


echter wil ik wel zeggen, dat ik vaak homo er ook uit floep als 'scheldwoord', maar das helemaal ingebakken dus ga ik er onbewust mee verder |:(

PFP
24 August 2003, 20:29
Originally posted by Stevie
jij blijft erover doorzagen he? zelfde geldt voor dextor, blijft ook de hele tijd sarcastisch doen over de regels en gescheld enzo. wat een kinderachtig gedoe :{

en ik ben het helemaal eens met funfair. :)

nee ik vind het serieus, net als die domme grappen van bassie die er nog steeds staan

chica
24 August 2003, 20:29
Originally posted by FunFair
flames zouden moeten worden ge-edit, niet gedelete, dan krijg je gezeur, waar is mijn post en heb je geen idee waarom die post is verwijdert. Als deze wordt ge-edit kan dit erbij worden gezet.
Echter wordt er zoveel op ll.com geflamed af en toe, dat het ook niet te doen is voor 1 admin :Z

FunFair for President?(admin?):p

Nightwolf
24 August 2003, 20:31
Originally posted by FunFair
Echter wordt er zoveel op ll.com geflamed af en toe, dat het ook niet te doen is voor 1 admin :Z

en toch zou ik dan zo gek zijn

FunFair
24 August 2003, 20:32
Originally posted by chica
FunFair for President?(admin?):p

binnenkort heb ik geen internet meer en kan ik alleen op school internetten, dus lijkt me geen goed idee.. :Y)

Tyskie
24 August 2003, 20:43
Originally posted by Nightwolf
en toch zou ik dan zo gek zijn

Waarom doe je dat dan niet? :?

Overigens, wordt er veel geflamed ja.. Maar als daar consequent iets aan gedaan wordt, daalt het flame-gehalte vanzelf wel.

Als is het alleen al omdat flamers die in herhaling vallen een ban horen te krijgen.. ;)