PDA

Bekijk de volledige versie : Poll: Mannen en vrouwenforum openbaar?


bartje518
25 August 2003, 15:16
Jawel, Bunny heeft ook wel eens goede ideëen! :thumbsup: We kunnen erover stemmen. Niet dat wanneer een geringe meerderheid vóór stemt dat het dan moet gebeuren, maar waarom vinden jullie wel/niet dat het openbaar moet worden, of gesloten moet blijven? Welke argumenten hebben jullie hiervoor?

Setragasj
25 August 2003, 15:17
tuurlijk niet.
anders is het toch geen mannenforum en vrouwenforum meer?

bartje518
25 August 2003, 15:22
Originally posted by Instructio4
tuurlijk niet.
anders is het toch geen mannenforum en vrouwenforum meer?

Er wordt dus bedoelt: om te lezen (aangezien velen dat nu ook al doen). Dus NIET posten!

Forza
25 August 2003, 15:22
blijkt maar weer es dat die pshygobunny geen goeie ideen heeft :no:

Setragasj
25 August 2003, 15:25
Originally posted by bartje518
Er wordt dus bedoelt: om te lezen (aangezien velen dat nu ook al doen). Dus NIET posten!
ook niet dus.

Stevie
25 August 2003, 15:31
nee, ik denk niet dat het nodig is dat de vrouwen weten waar de mannen over praten net zoals dat andersom ook geldt. anders kun je iets vertrouwelijks, waarvan je alleen wilt dat personen van hetzelfde geslacht het te weten komen, niet meer posten (niet dat ik zoiets sowieso al zou doen, maar ach)...

The6thgate
25 August 2003, 15:34
nee anders kun je ze net zo goed afschaffen

Stapper
25 August 2003, 15:45
tuurlijk niet, het heeft iets speciaals en als het openbaar is kan niemand meer iets geheim houden

psychobunny
25 August 2003, 16:05
Originally posted by Stapper
tuurlijk niet, het heeft iets speciaals en als het openbaar is kan niemand meer iets geheim houden ow,en nu wel ofzo?

chica
25 August 2003, 16:27
nee:no: Oke nu lezen sommige t ook, maar dan is t idee dat je een beetje privé post echt helemaal weg:p

JOY
25 August 2003, 16:36
Originally posted by chica
nee:no: Oke nu lezen sommige t ook, maar dan is t idee dat je een beetje privé post echt helemaal weg:p

LoeLoe
25 August 2003, 16:39
Hmm der zijn gewoon een aantal dingen die alleen de meiden aangaan...waar verder niemand eigenlijk wat mee te maken heeft. En ik vind niet dat je dat dan openbaar moet stellen, ook al is het dan zo dat de andere sexe het ook kan lezen.

Dus neej, vind het niet zo'n goed plan.

Nightwolf
25 August 2003, 17:01
Originally posted by The6thgate
nee anders kun je ze net zo goed afschaffen

Bird Of Prey
25 August 2003, 17:06
nee, anders heeft t weinig nut om een mannen- en damesforum te hebben...

Chesta
25 August 2003, 17:12
Originally posted by Bird Of Prey
nee, anders heeft t weinig nut om een mannen- en damesforum te hebben...

agree

BlueWolf
25 August 2003, 17:13
Nu ja de resultaten spreken voor zich :p
Ik betwijfel trouwens ook als bunny nog steeds voor zou zijn als er geen mannenforum was dat zij dan kon lezen :)

psychobunny
25 August 2003, 17:31
kan me nochtans herrineren dat ik dat in't verleden eens had voorgesteld op't meidenforum en dan hadden dr veel minder problemen mee :)
en me don't care nick,je moet maar niet zo dom zijn om echte privédingen derop te zetten...

Nightwolf
25 August 2003, 17:35
lieve bunny, daarvoor is t officieel een priveforum voor :p

psychobunny
25 August 2003, 17:37
Originally posted by Nightwolf
lieve bunny, daarvoor is t officieel een priveforum voor :p
ma sjatzie,hoe dom kan je nu zijn om privédingen op i'net te zetten? :?

Nightwolf
25 August 2003, 17:39
hoeft niet perse dom te zijn, ik bedoel, je vertrouwt mij onder andere toch ook? :?

Forza
25 August 2003, 17:40
Originally posted by psychobunny
ma sjatzie,hoe dom kan je nu zijn om privédingen op i'net te zetten? :?

hoe dom kun je zijn om met zo een idee te komen

psychobunny
25 August 2003, 18:02
Originally posted by Forza
hoe dom kun je zijn om met zo een idee te komen bartje518
Rijkste eend ter wereld

Registered: Mar 2003
Location: Kerkrade
Posts: 1155


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by BlueWolf
nou maar dat is persoonlijk ik denk dat er wel meerdere zijn die jou niet vertrouwen dan mensen die mij niet vertrouwen
--------------------------------------------------------------------------------



blabla


Daarom stel ik ook voor om de fora openbaar te maken, alleen enkelen er slechts in te laten posten. Dan heb je die hele poppekast niet meer. Mannen mogen posten op mannen, meiden op meiden. Niet bij elkaar. Dat lijkt mij al tíjden de beste oplossing, maarjah, wie ben ik? Niet te vertrouwen klaarblijkelijk. Gelukkig dat alleen jij, Wesley en Loeloe er zo over denken. En ik daar geen enkel belang aan hecht

LoeLoe
25 August 2003, 18:13
Maar snap je ook waarom ik het niet zo'n fijn idee vind?

Meiden willen soms daar hun (nogal schokkende) verhalen kwijt...echt dingen die niet door de beugel kunnen (verzin zelf maar wat). Stel dat ik vandaag verkracht word. Ik ben zo iemand, ik wil dat graag kwijt..maakt nie tuit waar. In zo'n meidenforum ga je ervan uit dat eigenlijk alleen die meiden het kunnen lezen...zij zullen precies voelen wat jij voelt.

Maar wanneer ik weet dat dat forum openbaar wordt gemaakt om te lezen, dan zou ik nog niet eens durven om me verhala daar neer te zetten...puur uit schaamte.

Het zou zo maar eens een keer voor kunnen komen.

Stapper
25 August 2003, 19:52
Originally posted by psychobunny
ow,en nu wel ofzo? ik weet niet wat er gebeurt in het vrouwen forum en ben er ook nooit in geweest, dus ja, nu wel zo

bartje518
25 August 2003, 20:38
Ik snap mensen hier niet :no: Als ik meid was, en ik werd verkracht, zette ik dat niet op internet :{. Maargoed, ik zie dat vrijwel niemand ervoor is, als snap ik bij god niet waarom :? Ik zie hier ook mensen reageren die zeggen: dan kan je het net zo goed afschaffen, terwijl ze zelf ook op meiden kijken.. Wat is het nut dan nog :? Nu lezen ze het, dan lezen ze het ook. Enig verschil dat ertussen zit is dat eeuwige ge-ouwehoer van wie wel of niet op meiden kijkt..

bartje518
25 August 2003, 20:39
Nick, nu weet ik nog niet of het via IP-toegang krijgen mogelijk is. Als je dát zou kunnen, dan heeft pass-wordruil ook geen discussie-punt meer. Dán kun je het echt privé maken, als iedereen dat blijkbaar vindt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat dat het beste is, maar het is op deze manier een utopie, en dan kun je het mijns inziens beter openbaar maken :)

Plankje
25 August 2003, 20:58
Originally posted by bartje518
Nick, nu weet ik nog niet of het via IP-toegang krijgen mogelijk is. Als je dát zou kunnen, dan heeft pass-wordruil ook geen discussie-punt meer. Dán kun je het echt privé maken, als iedereen dat blijkbaar vindt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat dat het beste is, maar het is op deze manier een utopie, en dan kun je het mijns inziens beter openbaar maken :) ow d8 je soms dat vrouwen geen screenshots kunnen maken ;) dat neemt natuulk nie weg dat t geen slecht idee is

Karliene
25 August 2003, 22:32
Ik ben het eens met LoeLoe..

Beetje jammer dat sommigen aandacht via internet nodig schijnen te hebben om hun ego op te vijzelen..:{

BlueWolf
25 August 2003, 22:34
Of het via IP doen mogelijk is weet ik evenmin als jij, dat moet je aan de grote bazen vragen maar ik denk niet dat dat op 1-2-3 te regelen is

Setragasj
25 August 2003, 22:35
Originally posted by BlueWolf
Of het via IP doen mogelijk is weet ik evenmin als jij, dat moet je aan de grote bazen vragen maar ik denk niet dat dat op 1-2-3 te regelen is
dat is zeker wel mogelijk.

RandyJC
25 August 2003, 23:05
nou ik vind vna niet openbaar want het aantrekkelijke maakt toch nog dat het spannend is dat devrouwen het niet lezen maar dat je het toch over ze hebt ofzo omdat je zdiegene wel erg super knap vind ofzo :-/

psychobunny
26 August 2003, 10:14
Originally posted by bartje518
Ik snap mensen hier niet :no: Als ik meid was, en ik werd verkracht, zette ik dat niet op internet :{. Maargoed, ik zie dat vrijwel niemand ervoor is, als snap ik bij god niet waarom :? Ik zie hier ook mensen reageren die zeggen: dan kan je het net zo goed afschaffen, terwijl ze zelf ook op meiden kijken.. Wat is het nut dan nog :? Nu lezen ze het, dan lezen ze het ook. Enig verschil dat ertussen zit is dat eeuwige ge-ouwehoer van wie wel of niet op meiden kijkt..
voor 1 keer geef ik je zo groot gelijk...
mensen,hebben jullie geen vrienden ofzo om zulke dingen tegen te vertellen,dat zoiets dan op het i'net moet?ik heb dr ook al verschillende keren geklaagd,maar zijn dingen die voor mijn part evengoed op L&D mogen komen of gelijk wat...

LoeLoe
26 August 2003, 11:04
Originally posted by psychobunny
voor 1 keer geef ik je zo groot gelijk...
mensen,hebben jullie geen vrienden ofzo om zulke dingen tegen te vertellen,dat zoiets dan op het i'net moet?ik heb dr ook al verschillende keren geklaagd,maar zijn dingen die voor mijn part evengoed op L&D mogen komen of gelijk wat...

Of ik het tegen vrienden zeg of op internet zet, maakt voor mij in ieder geval een groot verschil uit jah. Tegenover vrienden zou ik eerder schaamtegevoel krijgen en het daarom juist niet aan hen vertellen. Op internet kent niemand me eigenlijk (in principe). Wat ze met dat verhaal doen, moetne ze zelf weten. Maar ik ben me verhaal kwijt, + dat ik geen last heb van schaamtegevoelens.

Karma-Killer
27 August 2003, 16:07
Dan kun je het net zo goed opdoeken..je post int meidenforum omdat je post voor meiden is bedoeld

Als dat zooitje geopenbaard wordt eis ik dat AL mijn posts daar, hoe onzinnig ook, per direct verwijderd worden 8|

Setragasj
27 August 2003, 16:08
Originally posted by Karma-Killer
Dan kun je het net zo goed opdoeken..je post int meidenforum omdat je post voor meiden is bedoeld

Als dat zooitje geopenbaard wordt eis ik dat AL mijn posts daar, hoe onzinnig ook, per direct verwijderd worden 8|
precies. daar ben ik het heeelemaal mee eens :thumbsup: *)

theo tank
27 August 2003, 20:32
Wist niet eens dat het mannenforum al weer bestond..
Hoezo heb ik eigenlijk nog geen toegang dan? :?

bartje518
27 August 2003, 20:47
Originally posted by theo tank
Wist niet eens dat het mannenforum al weer bestond..
Hoezo heb ik eigenlijk nog geen toegang dan? :?

Moet je BlueWolf even een PM sturen, dat je erin wilt :)

theo tank
27 August 2003, 21:07
Originally posted by bartje518
Moet je BlueWolf even een PM sturen, dat je erin wilt :)

Is het de moeite waard? hehe

bartje518
27 August 2003, 21:14
Originally posted by theo tank
Is het de moeite waard? hehe

Ik heb er alle vertrouwen in dat jij het de moeite waard gaat máken, kerl 8-)

theo tank
27 August 2003, 21:30
Originally posted by bartje518
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij het de moeite waard gaat máken, kerl 8-)

Na deze geweldige argumentatie moet ik die gozer maar ff pm'en