PDA

Bekijk de volledige versie : Sticky voor dating-oproepen in L&D


Chesta
25 August 2003, 17:23
Aangezien ik de vorige oproep niet wil verpesten ga ik hier maar verder in op dit onderwerp.

Ik vind het een slecht idee, omdat sommige mensen ook belangrijke onderwerpen hebben die besproken moeten worden en daar zou je dan ook een sticky voor moeten hebben...

Daarbuiten is er ook nog dating.leerlingen.com als ze echt needy zijn..

Wat vinden jullie?

Nightwolf
25 August 2003, 17:26
ik vond t eigenlijk wel een goed idee, alle oproepen blijven dan in 1 topic staan, alle overige posts worden verwijderd en t zal waarschijnlijk mensen minder irriteren om steeds een nieuwe oproep-topic te zien staan

psychobunny
25 August 2003, 17:37
neen,want dr zal zelden iemand zijn,die voor dating komt,die het verstand heeft om 't daarin te plaatsen

Nightwolf
25 August 2003, 17:38
met een duidelijk topicnaam is dat misschien te verhelpen :?

psychobunny
25 August 2003, 17:38
Originally posted by Nightwolf
met een duidelijk topicnaam is dat misschien te verhelpen :?
denk ik echt niet,sorry...

Babysmurfie
25 August 2003, 17:43
Nee want zoals Psychobunny al zei, zullen mensen daar niet in posten. Dat is meestal een eerste post, die mensen kennen geen regels.
En bij een sticky kijken veel minder mensen, dus minder kans op serieus antwoord.

Tyskie
25 August 2003, 23:54
Dan kunnen makkelijk die nieuwe topics verplaatst worden...

Zoals het nu gaat is het in ieder geval natuurlijk waardeloos. Iemand plaats zo'n oproep en gelijk krijg je een hoop 'stoere' vaste leden die er de spot mee gaan drijven.. Zo'n iemand zal iig zeker niet meer terug komen, voor zover ze sowieso terugkeren.

Maar goed, het is een liefde en dating forum, dus moet er de mogelijkheid zijn tot daten. Losse topics is onder andere om bovenstaande niets, dan lijkt mij een sticky topic de beste optie.

Nightwolf
26 August 2003, 01:14
Originally posted by psychobunny
denk ik echt niet,sorry...

misschien zoiets als "Voor mensen die een oproep willen plaatsen" of iets in die trent :? :) als mensen dan toch nieuw topic aan maken, dan merge ik die wel met de sticky