PDA

Bekijk de volledige versie : demonstratie


eneri
27 August 2003, 18:32
is er toevallig nog iemand die gaat? zaterdag 20 september is er een protestdemonstratie tegen Balkenende II, in Amsterdam.
Het wordt georganiseerd door Keer Het Tij, voor meer informatie kijk op www.keerhettij.nl

Ik ga in ieder geval.

Dimas
27 August 2003, 18:35
als ik tijd heb kom ik wel

LoeLoe
27 August 2003, 20:20
Jah samen met paar klasgenoten en vrienden ben ik ook van de partij./..niet dat het veel uit zal halen maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er me best voor heb gedaan om die puinhoop enigzins te veranderen die eraan zit te komen.

lieve colafles
31 August 2003, 17:26
neej ik denk het niet ...
maar ik weet het nog niet

ik bedoel ik vind het raar om er tegen in te gaan.. er zijn zo veel landen waarbij het zoo veel slechter gaat...


eerlijk gezegd: het boeit me geen fuck of het goed of slecht gaat in nederland... tis niet mijn land...

Drama
31 August 2003, 17:49
Keer het Tij... Hippies die zich netjes aan het voorgekauwde protest houden en te schijterig/conformistisch zijn om daar ook maar enigszins van af te wijken: een grote poppenkast is het.

Keer het tij dan godverdomme...

appelshampoo
31 August 2003, 18:52
dan komt mijn Hongaar.. anders was ik gekomen en mijn ouders ook !

Jolie
31 August 2003, 21:31
Wat een flop:z

Onderneem dan iets waar je serieus iets mee bereikt...sluit je aan bij GroenLinks of de SP ofzo en probeer op die manier iets te bereiken.

koelkast
31 August 2003, 21:38
Originally posted by Jolie
Wat een flop:z

Onderneem dan iets waar je serieus iets mee bereikt...sluit je aan bij GroenLinks of de SP ofzo en probeer op die manier iets te bereiken.

van die zinloze acties idd lekker overal tegen zijn alles afzijken en niets is goed niets deugd. En een ideaal nederland schetsen waarin iedereen vrolijk met een mandje broodjes en bloemen in zijn haar door de polder huppeld. maar echte oplossingen bieden ?


:Y)

LoeLoe
1 September 2003, 09:23
Originally posted by koelkast
van die zinloze acties idd lekker overal tegen zijn alles afzijken en niets is goed niets deugd. En een ideaal nederland schetsen waarin iedereen vrolijk met een mandje broodjes en bloemen in zijn haar door de polder huppeld. maar echte oplossingen bieden ?


:Y)

Hmm dus jij wil zeggen dat jouw partij WEL weet hoe het moet?:no:

lieve colafles
1 September 2003, 10:26
Originally posted by LoeLoe
Hmm dus jij wil zeggen dat jouw partij WEL weet hoe het moet?:no:

ws niet.. maar wat heeft in een rijtje in de maatlopen van de dam naar ergens anders nou weer voor een zin? balkenende zal wel een minuut van zijn eten opkijken naar het nieuws en denken.. goh...

ja sorry hoor... maar dit is niet zo'n relevant probleem dat het buiten jou machten omgaat. Als jij vind dat Nederland slecht is. DOE ER WAT AAN.. ga idd bij een partij.. of als ze allemaal niet bij jouw ideeen stroken maak een nieuwe partij desnoods.. Ookal is dat wel zwaar moeilijk haalbaar, dan heb je tenminste iets gedaan..
Nederland is ook voor jou bereikbaar.. het gaat niet over een oorlog ergens in verweggistan.. het gaat over Nederland..

Een demonstratie lopen helpt geen fuck.. dat zagen we met de demonstratie over de oorlog in irak
en dat zullen we nu weer zien.. ga liever iets nuttigs doen.. iets wat nederland echt helpt, ipv rondjes lopen door heel nederland omdat je dan weer tegen dit bent, en dan weer tegen dat.

anemic
1 September 2003, 12:50
ik ben er nog steeds voor dat iets laten zien en doen beter is dan niets laten zien en niets te doen.

anemic
1 September 2003, 12:50
Originally posted by koelkast
van die zinloze acties idd lekker overal tegen zijn alles afzijken en niets is goed niets deugd. En een ideaal nederland schetsen waarin iedereen vrolijk met een mandje broodjes en bloemen in zijn haar door de polder huppeld. maar echte oplossingen bieden ?


:Y)

nee VVD en consorten zijn lekker bezig!! :thumbsup:

FiZz
1 September 2003, 14:04
[QUOTE]Originally posted by lieve colafles
[B]*verhaaltje*[QUOTE]

Ja en Nee... meer nee :)
Dus eigenlijk zeg je dat demonstreren helemaal niks helpt? :)

LoeLoe
1 September 2003, 14:32
Originally posted by lieve colafles
Verhaal Jah daar zit inderdaad wat in. Als ik de 22e 18 was geweest, had ik gestemd..dan had ik in ieder geval wat van me kunnen laten horen. Nu kan ik dat ook..alleen dan op een andere manier denk ik. Ik zeg ook niet dat het veel uit zal halen, denk het ook niet. MAar ik denk dat wanneer er dadelijk weetk hoeveel mensen verzamelen daaro, dat dat toch misschien wel invloed op andere mensen.

Nou jah in ieder geval ik laat van me horen. Liever dat dan dat ik thuis een beetje naar de beeldbuis loop te scheldne omdat het niet op rolletjes loopt hier in Nederland. Nu heb ik dan tenminste het gevoel dat ik IETS doe.

En samen met een hoop andere mensen kan je best wel bergen verzetten:thumbsup:

Jolie
1 September 2003, 20:14
Originally posted by anemic
nee VVD en consorten zijn lekker bezig!! :thumbsup: Daar gaat het helemaal niet over...:no:

anemic
2 September 2003, 22:42
Originally posted by Jolie
Daar gaat het helemaal niet over...:no:

ik las toch duidelijk een aantal keer sp en gl..ging het daarover dan. Het ging erover wat voor ellende Balkenende er van maakt en volgens mij hoort de vvd daar toch mooi bij..

dext0r
4 September 2003, 23:11
ik ben niet zo'n moraalridder dat ik mee ga doen met een demonstratie; althans, nu jonge leeftijd zeker niet.