PDA

Bekijk de volledige versie : Rsi


Nightwolf
28 August 2003, 01:16
ik heb (erge vorm van) RSI....nou ja, ik had t al een hele lange tijd maar de laatste week, 2 weken (weet niet meer precies hoe lang) is t heel erg dus ik moet mezelf dwingen om minder vaak achter m'n computer te zitten. daarvoor had ik af en toe een heel klein pijntje maar als ik er nog vaak achter zit, schijn ik zelfs m'n polsbanden te moeten doorsnijden en dat wil ik t liefst vermijden :s wat een kutzooi is dit :p wel m'n eigen schuld trouwens :x

LoeLoe
28 August 2003, 09:31
Hmm ik heb af en toe een soort 'kramp' in mijn linkerpols (jah ik ben linkshandig wat de muis betreft :p) en da's voor mij het teken dat ik moet stoppen ;)

psychobunny
28 August 2003, 10:09
[dom] wat is RSI? :$ [dom/]

anemic
28 August 2003, 10:19
Originally posted by psychobunny
[dom] wat is RSI? :$ [dom/]

blessure aan je pols door teveel eentonige bewegingen maken. Dit kan onder andere veroorzaakt worden door (te) veel computeren

Pakspul
28 August 2003, 10:38
tja...


naja voorzorgsmaatregelen

Verstelbare stoel
Verstelbaar tafelblad
Monitor op goede hoogte
om het uur a anderhalf 15 minuten pauze nemen, loop eindje ga wat drinken enz
ander soortmuis (trackball)

Setragasj
28 August 2003, 10:40
RSI (http://www.rsi-vereniging.nl)

ik heb er geen last van ookal zit ik 24/7 op de pc (overdreven maar okeej, als ik thuis ben is dat alles dat ik doe behalve als ik eet of slaap of op mn drumset ram).
maar iig. ik moet ook minderen op de pc. misschien wel 23/7. maar t lukt me maar niet. want ik ben echt té verslaafd :'(

PFP
28 August 2003, 11:38
maar nW dan ben je toch arbeidsongeschikt?

Larsjuh
28 August 2003, 13:21
Ik kan gelukkig met links en rechts, dat is wel makkelijk, kun je lekker afwisselen:d

Nightwolf
28 August 2003, 14:42
Originally posted by PFP
maar nW dan ben je toch arbeidsongeschikt?

nee hoor

PFP
28 August 2003, 14:51
Originally posted by Nightwolf
nee hoor

ik ken een gast en die is er arbeidsongeschikt voor verklaart

SpiNe
28 August 2003, 16:41
kep een trackbal en ik zit toch meestal rond te springen/rennen dus beweging genoeg:p

lieve colafles
3 September 2003, 09:04
ach een beetje minder is toch ook absoluut niet kwalijk?
lekker een eindej gaan lopen ofzow..

verder gewoon het beste van het beste kopen, qua stoelen en muismatjes..