PDA

Bekijk de volledige versie : heb ik weer


bboytrixx
28 August 2003, 19:00
ok ok check sit paar weken geleden ben ik met muh maaten aan het stappen weetjuh nou nix bezonder wou al wel weer naar huis maar jah een maat van muh wil weer heel graag naar een cafe toe dus ik sjok wel effe meej nou okeej ik kom binnen en ik zie het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien echt nou ik als een domme koe staren (ik wou weg kijken maar kon het niet)majah kwam er leuke muziek op en ik ben eeb breakdancer en het groepje waar meej ik was ook allemaal dus wij helemaal loos op de muzik daar kijk ik om is ze weg hmmz jah ik bleef er echt heel erg meej in muh hoofd zitten hoor majah jammer dan nou gaa ik effe naar de mac zie ik haar weeer staat ze te praten met een jonge maja die gozer j\ken ik niet had ik net het geluk dat ie hi tegen me zei noou ik er op inspelen heej is dat jou meisjuh neej zeg ie ze is vrijgezel ik hekemaal kanarie in de bol nou goed week later haar e mail gevraagt chatten over msn zeg ik tegen haar jah ik ben verliefd op je jah zegt ze tegen me jah ikniet echt op jou maar ik vind je wel heel lief majah wij dus nu nogsteeds elke dag praten over msn mjah ze geeft soms van die tekens dat ik denk jah vind je me nu wel leuk of niet en als ik ergens kom zoekt ze heel erg me aand8 wat moet ik nou ? :S

PFP
28 August 2003, 19:06
je kan niet zoveel doen denk ik, je zou haar uit kunnen vragen. En dan zeggen dat je een kans wilt om te laten zien wie je echt bent. Zegt ze dan nog nee dan is het een doos en dan maar vergeten

psychobunny
28 August 2003, 19:06
geboortedatum: 1995? :p

PFP
28 August 2003, 19:06
Originally posted by psychobunny
geboortedatum: 1995? :p

ben ik een keer serieus :'(

bboytrixx
28 August 2003, 19:10
haha okeej kijk ik wil niet vanhopig overkomendus ik zie steed wel hoe het loop gister hebben we een heel lang gesprek gehad over msn ik zei dat ik alles over haar wou weten en nou jah dat vond ze okeej dus heel veel vragen gesteld best diepgaan alemaal en als ik ergens binnenkom in de disco ozzow dan kijkt het hele groepje vriendinnen waar ze meej uitgaat naar MIJ nou dan weet ik niet wat ik moet doen en als ik haar in het echt spreek klap ik dicht heb ik haar ook gister verteld en neej geboorte datum is 1985:P

psychobunny
28 August 2003, 19:12
Originally posted by PFP
ben ik een keer serieus :'( sorry :p

en ontopic: jah,eens mee uitvragen,ga eens naar de cinema ofzo,dan heb je al de film om over te praten,bewijs hoe je echt bent?

PFP
28 August 2003, 19:14
iig niet afwachten, dat is altijd fout, kijk maar naar mij |:(

bboytrixx
28 August 2003, 19:19
haha jah maar ik ben bang dat het nog te vroeg is het is een week geleden dat ze neej zei een iets meer als een maand geleden dat ik haar heb leren kennen dus als ik haar nu weer uitvraag dan ben ik bang dat ik het verknal ik hoop gewoon op een duidelijk teken ze zegt ze wil geen vriendje want ze haat verplichtingen nou heb haar uitgelegt dat ze die niet heeft bij meij majh ik weet nie ik denk de hele dag aan haar enzow dat weet ze ook wel als ik haar sms stuurt ze wat terug ik weet niet misschien zie ik de dingen anders omdat ik verliefd op er ben

Setragasj
28 August 2003, 19:25
ik weet precies wat je voelt, bboytrixx.
ik heb alleen geen tips voor je.

psychobunny
28 August 2003, 19:30
Originally posted by bboytrixx
haha jah maar ik ben bang dat het nog te vroeg is het is een week geleden dat ze neej zei een iets meer als een maand geleden dat ik haar heb leren kennen dus als ik haar nu weer uitvraag dan ben ik bang dat ik het verknal ik hoop gewoon op een duidelijk teken ze zegt ze wil geen vriendje want ze haat verplichtingen nou heb haar uitgelegt dat ze die niet heeft bij meij majh ik weet nie ik denk de hele dag aan haar enzow dat weet ze ook wel als ik haar sms stuurt ze wat terug ik weet niet misschien zie ik de dingen anders omdat ik verliefd op er ben ten eerste,leer leestekens gebruiken 8|
ten tweede,geef haar de tijd,als ze de moeite is om er wat voor te wachten,doe het dan ook,maar begin niet te pushen.probeer binnen een drietal weken eens of ze iets wil gaan drinken,of samen uit ofzo?

bboytrixx
28 August 2003, 19:51
okeej dit is precies wat ze zei jah ik vind je wel lief enzo w maar echt verliefd op je ben ik niet
"kan het nog komen dan ? "
weet niet denk het nietmeetal gebeurt dat in een gesprek gewoon plotseling
"hmmmz ok"

haar langste relatie is trouwens 3 maande en11 dagen :S
dus eigenlijk weet ze niet wat liefede is ze is 16 en ik 18 majah dat maakt niet uit

Headliner
28 August 2003, 23:08
kerll.. je bent net 8 :{
kom over 10 jaar maar weer terug

bboytrixx
29 August 2003, 17:05
neej ik ben 18 jij dan ?

Suepahfly
30 August 2003, 10:32
Mensen lief, leer typen, en benader haar

bboytrixx
30 August 2003, 10:42
:'( najah sorry hoor is zit niet 24 uur per dag achter internet .......
majah bedankt voor je advies......:thumbsup: