PDA

Bekijk de volledige versie : standalone dvd


nav
29 August 2003, 12:16
Ik wil een strandalone dvd player gaan kopen, maar ik wil hem kopen specifiek om SVCD's te kijken. Bij alle dvd spelers waar ik heb geprobeerd om svcd's te spelen spelen de spelers ze wel, maar de films blijven schokken, of even stil staan en dan weer verder, meestal is het geluid ook niet eens gesynchronyseerd. Nou is mijn vraag, weet iemand een dvd speler tegen de 180 euro die svcd's perfect speelt ?? maakt niet uit welk merk, alle suggesties welkom.

inVision
29 August 2003, 12:24
Dat probleem wat jij beschrijft ligt aan de svcd, die is gewoon fout opgenomen (geript)

nav
29 August 2003, 12:41
nee, daar ligt het niet aan. Op mijn pc doen ze het allemaal wel. Films van Centropy en tft etc gaan ook lopen kloten, en mijn zelfgeripte ook. Misschien heeft het met de buffer van de dvd speler te maken ?

ik_ben_de_man
29 August 2003, 14:17
idd , ik heb een akai , die doet wel redelijk goed alles afspelen , maar 1/8 pakt ie niet van vcd's en svcd's

nav
29 August 2003, 14:41
Ik wil dus waarschijnlijk de sony dvp-ns430 kopen twv ongeveer 170 euro. Misschien heeft iemand deze player en kan me vertellen of ie goed werkt ?

ik_ben_de_man
29 August 2003, 21:45
Originally posted by nav
Ik wil dus waarschijnlijk de sony dvp-ns430 kopen twv ongeveer 170 euro. Misschien heeft iemand deze player en kan me vertellen of ie goed werkt ?

dan wil ik wel eens wete3n waar dat ding 170 euro kost , want de goedkoopste bij de online shops is 179,-

verder speelt dees inderdaad goed vcd en s-vcd af heb ik onderandere effe snel gelezen op internet.

ik_ben_de_man
29 August 2003, 21:47
www.wehkamp.nl

184,- incl bezorgskosten

nav
30 August 2003, 12:14
Originally posted by ik_ben_de_man
dan wil ik wel eens wete3n waar dat ding 170 euro kost , want de goedkoopste bij de online shops is 179,-

verder speelt dees inderdaad goed vcd en s-vcd af heb ik onderandere effe snel gelezen op internet.



Bedankt voor de info. Kan je me misschien de link geven als je die nog weet waar je die informatie over de player hebt gevonden ?

ik_ben_de_man
3 September 2003, 14:49
Originally posted by nav
Bedankt voor de info. Kan je me misschien de link geven als je die nog weet waar je die informatie over de player hebt gevonden ?

natuurlijk , op onserstaande link staat er allerleij informatie over deze speler klik hier (http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/sony%20dvp%20ns430.htm)