PDA

Bekijk de volledige versie : vrouwe...


pianomateur
30 August 2003, 21:21
ik vraag me iets af,
as u ex den hele tijd contact zoekt met u en zit te zage da ze altijd ma ruzie heeft met hare vent en da ze't bij u zo slecht nog nie had en blablabla, moet ge daar dan iets meer achter zoeke als ge weet da ze tijdes u relatie hele tijd over dieje vent heeft ligge zage en da ze't ook voor dieje vent heeft afgemaakt?wil ze nu eigelijk zegge da ze u trugwil ma da ze't liever uit uwe mond wil hore...of wil ze daar helemaal niks mee zegge

ik word er eerlijk gezegd een beetje heel erg zot van, want ik wil haar wel trug, nog altijd....wa bedoelt ze nu eigelijk? weet der iemand wa er in zo'n meiske omgaat?

WishfulDreaming
30 August 2003, 22:57
Originally posted by pianomateur
ik vraag me iets af,
as u ex den hele tijd contact zoekt met u en zit te zage da ze altijd ma ruzie heeft met hare vent en da ze't bij u zo slecht nog nie had en blablabla, moet ge daar dan iets meer achter zoeke als ge weet da ze tijdes u relatie hele tijd over dieje vent heeft ligge zage en da ze't ook voor dieje vent heeft afgemaakt?wil ze nu eigelijk zegge da ze u trugwil ma da ze't liever uit uwe mond wil hore...of wil ze daar helemaal niks mee zegge

ik word er eerlijk gezegd een beetje heel erg zot van, want ik wil haar wel trug, nog altijd....wa bedoelt ze nu eigelijk? weet der iemand wa er in zo'n meiske omgaat?

Ik denk dat je er vooral kan uit afleiden dat ze bij jou in de relatie gelukkiger was dan bij hem, dan dat ze ergens wel spijt heeft, dat ze die ingeruild heeft voor die nieuwe relatie.

Of ze je terug wil, kan ik moeilijk zeggen. Meestal is het moeilijk om te kunnen zeggen wat er in iemand omgaat, ik denk dat je zo'n dingen gewoon moet aanvoelen. Met te zeggen dat je haar terugwil kan je beter nog even wachten, maar misschien kan je haar ook hints geven dat je met haar gelukkig was.... onrechtstreekse hints zo :)

Je kan daarna nog altijd zien hoe haar reactie er op was. Geef haar vooral tijd en ga haar niet zitten pushen. Laat ze zelf alles ervaren ofzo :)

Nightwolf
30 August 2003, 22:59
typ ajb voortaan ABN, ik kon t hele verhaal nauwelijks volgen.

maar tis idd moeilijk te zeggen of ze je dan terug wilt of niet, zover ik kan lezen iig

psychobunny
31 August 2003, 10:53
afwachten,als ze je terug wilt,komt ze wel terug... offtopic: op uwe site,uwe beste kant is ne goeie kant :9 :p

pianomateur
31 August 2003, 21:41
Originally posted by psychobunny
... offtopic: op uwe site,uwe beste kant is ne goeie kant :9 :p

dank u zeer vriendelijk :d

Dimas
31 August 2003, 23:59
Originally posted by pianomateur
*knip*

VERTALING: Ik vraag me iets af. Als je ex de hele tijd contact met je zoekt, en zit te zeuren dat ze altijd maar ruzie heeft met haar vriendje, en dat ze het zo slecht nog niet had blablabla, moet je daar dan iets meer achter zoeken, als je weet dat ze tijdens jouw relatie de hele tijd over die ene gast heeft lopen zeuren en dat ze het ook heeft uitgemaakt met jou voor hem? Wil ze nu eigenlijk zeggen dat ze je terugwilt maar dat ze het liever uit jouw mond wilt horen...of wil ze er gewoon helemaal niks mee zeggen

0Vera
1 September 2003, 09:27
Originally posted by Dimas
VERTALING: Ik vraag me iets af. Als je ex de hele tijd contact met je zoekt, en zit te zeuren dat ze altijd maar ruzie heeft met haar vriendje, en dat ze het zo slecht nog niet had blablabla, moet je daar dan iets meer achter zoeken, als je weet dat ze tijdens jouw relatie de hele tijd over die ene gast heeft lopen zeuren en dat ze het ook heeft uitgemaakt met jou voor hem? Wil ze nu eigenlijk zeggen dat ze je terugwilt maar dat ze het liever uit jouw mond wilt horen...of wil ze er gewoon helemaal niks mee zeggen betweter ;) :+

en nu missen we et verstandige commentaar nog meneer Dimas :p

pianomateur
1 September 2003, 11:11
dankjewel voor de vertaling,dimas, de macht der gewoonte haalt het soms boven de macht om het ABN te gebruiken...

helaas ontbreekt inderdaad nog je deskundig commentaar, ik hoop dat je een beetje van alle markten thuis bent en dat je ook een zeer klare kijk hebt op de feiten die zich afspelen in mijn prvié-leven, ik verwacht jouw opinie dus nog...