PDA

Bekijk de volledige versie : beste muziekblad/magazine


yor
2 September 2003, 20:22
wat is volgens jou het beste muziek magazine en natuurlijk waarom

yor
2 September 2003, 20:25
ik vind Live XS een erg goed blad, door de gratis verspreiding en goede info over podia en (onbekende)kleine nederlandse bandjes. hier krijgen de bandjes pas echt een kans

verder is rocksound wel een aardig blad, hoewel je voor de prijs er snel op bent uit gekeken en sommige reviews een beetje slap zijn.

ook zijn de reflections magazine en value of strength goede hardcore/metal/punk gerichte bladen met super veel reviews en echt goede interviews

sk888er
2 September 2003, 20:33
oor :respect::respect::respect:
ten eerste: omdat er verschillende soorten muziek worden besproken en het is heel uitgebreid:thumbsup:
en ten tweede: omdat het gewooon over 99% muziek gaat

Stevie
2 September 2003, 20:51
ik lees alleen oor

dext0r
2 September 2003, 22:57
liveXS vind ik inderdaad ook een goed blad, onder meer vanwege de redenen die roy al opnoemt.

biffyclyro
3 September 2003, 08:30
:respect: :respect: NME :respect: :respect:

dat vind ik echt zooo übergeweldig. enorm droge humor af en toe, heel veel mooie foto's, en precies mijn muzieksmaak: dus alle britse bandjes, veel cd/single/concertrecensies en hele grappige verhaaltjes.
bijvoorbeeld toen jack white dat ongeluk had gehad stonden er echt 3 blz vol mee, allemaal onzin, maar echt zo enorm grappig :d
ik ben er dol op :)

biffyclyro
3 September 2003, 08:30
en ik vind oor dus echt een rukblad :)

Narya
5 September 2003, 16:30
AARDSCHOK!!!!!! en de oor is idd ook wel leuk. Ik ben een tijdje lid geweest van de Samsonic, maar de muziek die ze tegenwoordig beschrijven vind ik niet leuk dus 'Goodbye samsonic! :wave: "

psychobunny
5 September 2003, 17:31
Originally posted by Narya
AARDSCHOK!!!!!! en de oor is idd ook wel leuk. Ik ben een tijdje lid geweest van de Samsonic, maar de muziek die ze tegenwoordig beschrijven vind ik niet leuk dus 'Goodbye samsonic! :wave: " :yes: aardschok best wel leuk...

L_angeldc
5 September 2003, 19:07
Originally posted by yor
ik vind Live XS een erg goed blad, door de gratis verspreiding en goede info over podia en (onbekende)kleine nederlandse bandjes. hier krijgen de bandjes pas echt een kans

verder is rocksound wel een aardig blad, hoewel je voor de prijs er snel op bent uit gekeken en sommige reviews een beetje slap zijn.



rocksound is echt veel te duur voor een abo vind ik. alleenals er een keer iets leuks in staat koop ik het. eigenlijk moesten ze zoiets in het nederlands hebben en tegen een goedkopere prijs.
en live xs is ook goed, juist omdat er leuke dingen instaan en het gratis is :thumbsup:

Dimas
5 September 2003, 20:23
Lords Of Metal E-zine!!!

silverchair
5 September 2003, 20:28
OOR!

Stevie
5 September 2003, 20:33
Originally posted by Narya
AARDSCHOK!!!!!! en de oor is idd ook wel leuk. Ik ben een tijdje lid geweest van de Samsonic, maar de muziek die ze tegenwoordig beschrijven vind ik niet leuk dus 'Goodbye samsonic! :wave: " ik heb 2 maanden (?) geleden de samsonic nog gekocht en daar stond een leuk artikel in over the white stripes :)