PDA

Bekijk de volledige versie : schoonmoeder from hell...


psychobunny
3 September 2003, 19:48
keej,kzit dus duidelijk met een probleem,en k weet niet wat gedaan... jullie weten,ik verkeer al 3 jaar met tim (motormuis :p) enneuh,zn moeder heeft me van in't begin al niet kunnen verdragen.nu mocht ik wel nog binnen,tot een tijdje geleden. tijdens de examens (begin juni) heeft ze me zo een half uur aan de telefoon staan verwijten voor 't vuil van de straat,en sindsdien heb ik gezegd dat ik daar niet meer binnen wou. een maand later was het tim zn eindejaarsbal,en was het gepland dat we met de trein gingen vertrekken,en dat we ons bij een maat van hem gingen omkleden. twee dagen ervoor belt hij mij van: kom naar mij thuis,je kan je hier omkleden,dan voert mijn ma ons wel tot daar. ik heb geweigerd,omdat ik wist dat ze me weer grof ging zitten uitmaken,en sindsdien mag ik volledig niet meer binnen. zo is het al gebeurd dat ik op hun oprit stond te wachten op tim,en wanneer ze me zag,ik haar tot buiten hoorde roepen tegen tim,dat ik een heks was,en dat ze me van haar hof ging schoppen als ze me nog één keer zag enzo.(zn vrienden zeggen het ook,zn ma is echt erg als ze boos is...)
ik heb daar al verschillende keren met tim over gepraat,en ik wou eens gaan praten met haar,en zien wat er goed te maken was,maar dat moet ik zelfs niet proberen,want ze zou me grof in mn gezicht uitlachen (zegt tim zelf ook). ondertussen heeft hij haar al verteld dat we geen koppel meer zijn,omdat hij er ook heel veel ruzie door kreeg met haar...wat moet ik nu doen?dit kan toch niet blijven duren?als ze weet dat ie met mij verkeert,is ze in staat om hem uit het huis te schoppen...maar langs de andere kant verkeren we al zo lang,dat het echt onozel is dat ze het niet weet :s iemand ideetje?

inVision
3 September 2003, 20:20
Damn... wat een biatch! Dood maken? www.huurmoordenaars.nl :Y)

psychobunny
3 September 2003, 20:28
Originally posted by inVision
Damn... wat een biatch! Dood maken? www.huurmoordenaars.nl :Y) lol,thx,en nu iets realistisch :p

psychobunny
3 September 2003, 20:38
Originally posted by chalyken
lemme guess....hij is enig kind?

ze ziet je waarschijnlijk als rivaal dus zal ze eerst moeten aanvaarden dat ze niet de belangrijkste vrouw in zen leven kan blijven...dat of ze stuurt een huurmoordenaar op jouw af :D
neej,maar hij's de oudste,en is samen met zn kleine zusje al bijna gans zn leven alleen met zn ma...
maar t gaat vooral om't feit dat ik het van thuis uit goed heb,en dat ik verwend wordt,en daar kan ze blijkbaar niet zo goed mee om ofzo :s

psychobunny
4 September 2003, 20:41
thx voor de hulp ppl...

inVision
4 September 2003, 21:18
mja,... je zit gewoon met een groot probleem waar niemand raad mee weet...

Eelcotje
5 September 2003, 06:48
Originally posted by psychobunny
zo is het al gebeurd dat ik op hun oprit stond te wachten op tim,en wanneer ze me zag,ik haar tot buiten hoorde roepen tegen tim,dat ik een heks was,en dat ze me van haar hof ging schoppen als ze me nog één keer zag enzo.(zn vrienden zeggen het ook,zn ma is echt erg als ze boos is...)

Lol, hey wat bekend is dit :), ik heb schoonvader from hell... auch..

Hij kwam echter uit de deur naar me toe :{

WishfulDreaming
5 September 2003, 16:34
Ik denk dat je aan zo'n dingen weinig kan doen hoor lieverd...

De mama van mijn exvriendje beschermde hem ook altijd. Ik kreeg ook dikwijls de schuld terwijl de schuld bij 't exvriendje lag. Ik dierf daar ook vaak nie binnen enzo :( Toen Bert in November in't ziekenhuis lag, en hij gevraagd had aan haar om mij op te pikken, zodat ik mee op bezoek kon komen, kreeg ik een hele preek in de auto... Echt :[

Ik had ook echt nx misdaan... Je moet er gewoon mee leren leven denk ik :{

[EDIT]

Hoewel ik nu moet toegeven dat mijn mama en papa mij nu ook hard beschermen... Maar zo erg zouden ze noooit doen. Ik denk niet dat mijn mams of paps ooit iemand op die manier zouden aanpakken ofzo. Mijn mams en paps moeien niet met mijn leven... Daar heb ik vrij veel geluk mee eigelijk... :) Ik denk niet dat ooit vriendjes hebben moeten klagen dat ze verschrikkelijke schoonouders hadden, want mijn mamsie en papsie zijn soms wel lief :love:

AMF
5 September 2003, 19:06
Zo das bestwel heftig! Ben blij met mijn schoonoudertjes..Mn 'schoonpapa' heeft me laatst uitgelegd hoe tennis nou eig precies werkt ( *) ) en mn schoonmama vond het niet erg toen we haar om kwart over 3 's nachts uit bed belden omdat vriendjelief zn sleutels was vergeten mee te nemen..
Maar jouw probleem...ik denk dat je een keer met haar alleen moet gaan praten of met je vriendje drbij. Sjah, en anders zit er denk ik niets anders op dan maar wat vaker bij jou thuis te gaan zitten...

psychobunny
5 September 2003, 20:39
Originally posted by AMF
Zo das bestwel heftig! Ben blij met mijn schoonoudertjes..Mn 'schoonpapa' heeft me laatst uitgelegd hoe tennis nou eig precies werkt ( *) ) en mn schoonmama vond het niet erg toen we haar om kwart over 3 's nachts uit bed belden omdat vriendjelief zn sleutels was vergeten mee te nemen..
Maar jouw probleem...ik denk dat je een keer met haar alleen moet gaan praten of met je vriendje drbij. Sjah, en anders zit er denk ik niets anders op dan maar wat vaker bij jou thuis te gaan zitten... ze wil niet met me praten...ze schopt me 't huis uit als ik mn gezicht laat zien

silverchair
5 September 2003, 20:47
*piew*pang* kill the bitch!!!!

SpiNe
5 September 2003, 20:57
dit vraagt om een modderworstel wedstrijdt:o

Queenie
6 September 2003, 08:10
Nou daar ben je lekker klaar mee dan. K heb et je al eerder gezegd blijf daar weg! Je hebt niets met die vrouw te maken t gaat om Tim en jou. Blijf gewoon lekker thuis(dan besef je je ook des te meer hoe goed je he eigenlijk hebt getrofen met jouw ouders). Maar jah t is wel belachelijk dat je dr huis niet in mag en dat ze als een viswijf tegen je schreeuwt.................

psychobunny
6 September 2003, 09:42
Originally posted by Queenie
Nou daar ben je lekker klaar mee dan. K heb et je al eerder gezegd blijf daar weg! Je hebt niets met die vrouw te maken t gaat om Tim en jou. Blijf gewoon lekker thuis(dan besef je je ook des te meer hoe goed je he eigenlijk hebt getrofen met jouw ouders). Maar jah t is wel belachelijk dat je dr huis niet in mag en dat ze als een viswijf tegen je schreeuwt................. jaah,i know hun,maar kwetst wel,want wat is er dan zo fout aan mij dat ik het zelfs niet waard ben om met haar zoon te verkeren? en dat zo erg is dat ze dr al drie jaar een probleem mee heeft?

silverchair
6 September 2003, 19:57
maar wat voorn rede heeft ze dan om dat te zeggen?

psychobunny
7 September 2003, 13:49
Originally posted by silverchair
maar wat voorn rede heeft ze dan om dat te zeggen? omdat ik van thuis uit verwend ben,en wij het goed hebben (alleja,goed,gewoon),en hij altijd voor alles heeft moeten werken,en het vroeger minder goed hadden...

silverchair
8 September 2003, 18:02
Originally posted by psychobunny
omdat ik van thuis uit verwend ben,en wij het goed hebben (alleja,goed,gewoon),en hij altijd voor alles heeft moeten werken,en het vroeger minder goed hadden...

dat kan ze jou tog niet kwalijk nemen...
wat een trut..:huh:

psychobunny
9 September 2003, 17:55
Originally posted by silverchair
dat kan ze jou tog niet kwalijk nemen...
wat een trut..:huh: doet ze toch,ik heb de indruk dat ze vooral jaloers is...

psychobunny
10 September 2003, 12:35
Originally posted by chalyken
chalyken is always right O-) maar zover was ik ook al, nu nog een oplossing :p

silverchair
10 September 2003, 18:23
Originally posted by psychobunny
doet ze toch,ik heb de indruk dat ze vooral jaloers is...

hmzz maar je hetb ook nooit met haar gepraat derover?

psychobunny
10 September 2003, 18:40
Originally posted by silverchair
hmzz maar je hetb ook nooit met haar gepraat derover? lees de topic goed door meid,ze schopt me buiten

silverchair
10 September 2003, 19:30
Originally posted by psychobunny
lees de topic goed door meid,ze schopt me buiten

owh sorry..
maar hoest nu dan?

psychobunny
10 September 2003, 19:41
Originally posted by silverchair
owh sorry..
maar hoest nu dan? s nix hoor :) maar nog altijd hetzelfde...

silverchair
10 September 2003, 19:42
Originally posted by psychobunny
s nix hoor :) maar nog altijd hetzelfde...

keej =)
das wel jammer....verder week nix te vetellen

-baerd
11 September 2003, 19:01
8-)

psychobunny
11 September 2003, 19:14
Originally posted by -baerd
8-) brave joey :aai:

lieve colafles
12 September 2003, 12:38
huj wat doe jij eigenlijk als ze tegen je schreeuwt?
ga je terugschreeuwen of zeg je gewoon niets of wat?

psychobunny
12 September 2003, 16:58
Originally posted by lieve colafles
huj wat doe jij eigenlijk als ze tegen je schreeuwt?
ga je terugschreeuwen of zeg je gewoon niets of wat? die ene keer aan de telefoon,ben ik totaal hysterisch geworden.... en anders,gebeurt dat meestal als ik met mn vriend aan te telefoon hang,of steken onder water...

UrbanLegend
12 September 2003, 21:34
maak haar leven gewoon een HEL!:]

psychobunny
13 September 2003, 07:34
Originally posted by UrbanLegend
maak haar leven gewoon een HEL!:] owja,sure,dat zal de sfeer bevorderen en de problemen oplossen... :| :no:

0Vera
13 September 2003, 16:19
leven en laten leven. Zij weet heus wel dat je met haar zoon verkeert, en doet er niets aan, en jij laat haar ook met rust. Dat lijkt me de enige optie, vervelend maarja. Gewoon dr boven staan en niet naar haar op zoek gaan. Zij komt zichzelf vast nog wel een keer tegen als ze echt jaloers is, en verder heb je toch iets met Tim, niet met haar ;)

Tis wel kut maar je doet er echt niets aan....

Ik heb altijd wel een leuke band met schoonfamilie. Nog nooit vervelende dingen mee gehad (*klopt dit ook gelijk even af* ).

Forza
13 September 2003, 16:31
Schoonmoeder?
Schoonmoeder?
Schoonmoeder?
Schoonmoeder?


jullie zijn niet eens getrouwd, die niet zo fake joh

psychobunny
13 September 2003, 20:32
Originally posted by 0Vera
leven en laten leven. Zij weet heus wel dat je met haar zoon verkeert, en doet er niets aan, en jij laat haar ook met rust. ze weet het niet.ales ze het weet zet ze hem uit het huis...

Suepahfly
14 September 2003, 11:51
zeg tegen je vriend dat hij moet opkomen tegen zijn moeder.
Zij verkeerd tog niet met jou?Dat is zijn job, en zijn moeder zou daar niet tussen mogen komen

psychobunny
14 September 2003, 16:01
keej,binnen een twee tal weken gaat tim het tegen zn ma zeggen,we zien dan wel hoe het verloopt...

Floris17
8 October 2003, 18:33
Hey ik heb zeg maar precies hetzelfde meegemaakt! Ik heb me gewoon supernetjes gedragen, altijd dochter op tijd thuis gebracht en gewoon zorgen dat ze je wel aardig moeten vinden. Mij is het gelukt!!!! Succes