PDA

Bekijk de volledige versie : hoe herken je kanker?


PFP
5 September 2003, 21:37
en dan bedoel ik huidkanker, zijn daar specialen symptonen van? Het houd me al een tijdje bezig, dus graag serieus antwoord van mensen die het weten of die het in hun omgeving hebben meegemaakt.

Forza
5 September 2003, 21:58
beultjes die niet jeuken maar pijn doen

Queenie
6 September 2003, 08:36
hmmzzz opgezette moedervlekken, plekken die jeuken en dr raar uitzien. Zoiets. Ze dachten eerst ook dat mn ma het had enzo... Maar t bleek gewoon uitslag te zijn.....

Annuh
6 September 2003, 18:38
Ehm moedervlekken die veranderen en moedervlekken die zeer doen zoiezo,moedervlekken mogen zoiezo geen zeer doen!
Voor de rest weet ik het ook niet precies..

Hier heb je iniedergeval een link:

link (http://www.kankerbestrijding.nl/content/pages/Huidkanker_algemeen.html)

PFP
6 September 2003, 22:31
het gaat hier niet omk moedervlekken ;)

Annuh
7 September 2003, 14:05
ohw okej..haha sorry ik denk bij huidkanker om een of andere reden altijd gelijk aan moedervlekken:+

appelshampoo
7 September 2003, 16:29
Als er vreemde plekjes op de huid gaan ontstaan, dus niet in de huid ! verschillende kleuren, bruin, rood, blauw/zwart-achtig..

Sjah.. ik word elke 3 maanden gecontroleerd..

lieve colafles
12 September 2003, 13:03
ja het is inderdaad een plekje op je huid wat gaat verkleuren en meestal zwart wordt (tenminste in de gevallen die ik heb gezien)
maar rood en bruin kan ook het geval zijn.. Het lijkt een beetje op een moedervlek maar dat is het niet.

Nightwolf
12 September 2003, 13:09
m'n moeder heeft heel vaak huidkanker gehad waar ze aan geopereerd was later. de vlekken die ze had waren naar mijn idee wel groot.

Underworld
9 October 2003, 17:21
had in de vakantie een moedervlek die groter werdt en jeukte is dat ook zoiets?

anoesjuh
9 October 2003, 21:02
gatzie heeft ook een moedervlek die pijn doet :?

WishfulDreaming
10 October 2003, 22:11
Originally posted by anoesjuh
gatzie heeft ook een moedervlek die pijn doet :?
Ik heb er drie op mijn rug...
Vallen niet zo hard op hoor... maar kga ze laten wegsnijden, normaal rond december-januari :)

anoesjuh
12 October 2003, 10:39
Originally posted by Saartje18
Ik heb er drie op mijn rug...
Vallen niet zo hard op hoor... maar kga ze laten wegsnijden, normaal rond december-januari :)

dat wou ik ook doen k heb er 1 boven me knie en als k een rokje aan heb vink et echt vet lelijk maar k ben veel te bang dat er iets mis gaat bovendien heb k gehoord dat je daar ook kanker van kan krijgen :?

pompom
16 October 2003, 23:10
ik heb laatst 2 moedervlekken weg laten halen,
deed niet zeer, heb er nu ook eig. geen last meer van.

voor alle zekerheid zijn ze opgestuurd, maar er was nix mee aan de hand gelukkig :)

en over kanker krijgen van het laten wegsnijden van moedervlekken had ik nog niet eerder gehoord, zou wel vaag zijn.

JEANUS
17 October 2003, 10:38
Mijn tip :
ALs je ook maar 1 vreemd bultje heb , een plekje wat steeds groter word , pijn doet of heel erg jeukt , ga naar de dokter!!!
In mijn familie komt superveel kanker voor en ik moet daarom ook als ik maar 1 bultje heb ergens meteen alert zijn. Voor je het weet is het te laat!

Dus gwn goed op je lijf letten.
Ik heb vanacht btw gedroomd dat ik kanker in mijn voet had en me alvast helemaal kaal had geschoren , was echt een nare droom!

klootzak
19 October 2003, 21:01
Originally posted by PFP
en dan bedoel ik huidkanker, zijn daar specialen symptonen van? Het houd me al een tijdje bezig, dus graag serieus antwoord van mensen die het weten of die het in hun omgeving hebben meegemaakt.

moedervlekken met meer dan twee kleuren

littlelucille
20 October 2003, 16:15
ik zou eens op de site www.dokterdokter.nl te gaan kijken. Daar is een encyclopedie en als je er dan huidkanker in typt krijg je vanalle handen informatie over huidkanker.