PDA

Bekijk de volledige versie : wie van de drie ?


ik_ben_de_man
7 September 2003, 14:04
welke console raden jullie mij aan om te kopen , ik speel alle soorten spellen , en het maakt mij niet uit , zolang die maar goed is e.d.

PFP
7 September 2003, 14:41
ik zou gewoon een pc doen, is stukke beter en je hebt er toch 1 nodig, en anders zou ik een gameboy advance kopen, dat is de enige leuke :thumbsup:

Denden 100 piek
7 September 2003, 15:08
Natuurlijk is elk van de drie spelcomputers topkwaliteit.
Maar ik raad de Gamecube aan als je tenminste de DVD kan missen die ps2 en Xbox wel hebben.
Veel games op de Gamecube leveren topamusement en al helemaal met wat vrienden erbij.
Een goede tweede keuze zou de Xbox zijn omdat ie ietsje krachtiger is, een harde schijf voor meer mogelijkheden in de games(en je hoeft geen memorycard aan te schaffen) en de games zijn bijna even goed als die van de Gamecube.
Wil je online?
Dan is de Xbox de beste keuze want die pakt het ut meest serieus aan.
Goedkoopst is de Gamecube, de ps2 is het duurst als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding.

lou
7 September 2003, 18:13
Playstation 2 .Vooral omdat het de meeste goede spellen heeft . Oa . GTA ( ook op de pc , maar ik speel geen pc games ) Maximo , Devil May cry , Rez, Ico , Eyetoy ,Kingdom Hearts , FF10,Zone of the Enders , Metal Gear Solid 2+3 ,Silent Hill 2+3 en nog veel meer . Op de gamecube heb je maar rond de 6/7 echt goede exclusieve games en die spellen zijn ook nog eens meestal bedoeld voor de hardcore gamers/Nintedo fans . De xbox raad ik je aan als 2e keus . ook genoeg games, maar je moet ze wel aanspreken . Oa .Halo , Jet Set Radio Future , Panzer Dragoon orta en nog meer, maar van de spellen die ik noem moet je wel houden :)

Denden 100 piek
7 September 2003, 20:19
OK, Gamecube heeft Super mario Sunshine, Legend of Zelda, Super Smash Brothers melee, Resident evil, RE Zero, Eternal Darkness,Skies of Arcadia(kwam ook op de Dreamcast), Super Monkey bal, Metroid Prime, Pikmin, Star wars rogue leader.
Er komt nog Super mario kart double dash, F-zero GX, Final Fantasy Crystal Chronicles, Metal Gear Solid, Viewtiful Joe, Kirby Air ride, Star wars rebel strike, 1080 Avalanche, de nieuwe Star Fox.
OK dat zijn er niet veel en ik zeg ook niet dat de Gamecube de meeste goede spellen maar wel vooral de besten ze zijn echt niet alleen voor de hardcore gamers en je hoeft echt geen Nintendo fan te zijn.
Net genoemde spellen zijn of worden allemaal toppertjes.

SpiNe
7 September 2003, 20:42
neem de xbox

-het heeft bijna allespellen wat de ps2 ook heeft + beter beeld
-dvd
-8 gb harde schijf
-halo,fable,en straks starwars kotr
-de kut controller is verleden tijd met con.s
-je kan de meeste race spellen met je eigen muziek spelen
-xbox live is zeer stabiel en handig als je een creditcard hebt teminste

ow ja ff bling blingen

gtavice komt in een pack samen met gta 3 naar de xbox met xbox live8-)

lou
8 September 2003, 16:14
Wat voor spellen/franchises vind je eigenlijk leuk . Als je dat zegt is het veel makkelijker te zeggen welke console je moet kiezen ;)

ik_ben_de_man
1 October 2003, 11:41
Originally posted by PFP
ik zou gewoon een pc doen, is stukke beter en je hebt er toch 1 nodig, en anders zou ik een gameboy advance kopen, dat is de enige leuke :thumbsup:

pc en gba heb ik al

originally posted by denden100piek
als je tenminste de DVD kan missen die ps2 en Xbox wel hebben.


heb al een dvdspeler



speel vooral af en toe eens een spelletje , zoals gta vind ik wel leuk , en tony hawk ook verslaafd aan geweest enz, verder niet echt zeer diepgaande spellen.
verder vind ik race games ook wel wreed,

SpiNe
1 October 2003, 15:48
Originally posted by ik_ben_de_man
pc en gba heb ik al



heb al een dvdspeler



speel vooral af en toe eens een spelletje , zoals gta vind ik wel leuk , en tony hawk ook verslaafd aan geweest enz, verder niet echt zeer diepgaande spellen.
verder vind ik race games ook wel wreed, xbox dus:yes:

lou
1 October 2003, 15:55
Originally posted by SpiNe
xbox dus:yes:


Maar al die spellen + Misschien meer heb je ook op de PS2. Als ik jou was zou ik voor een PS2 of Xbox gaan .

Riddler
2 October 2003, 07:40
hou het op de xbox

Nightwolf
2 October 2003, 07:51
meneer ik_ben_de_man heeft nog steeds geen keuze kunnen maken? :o heb je ook al rekening gehouden met de prijzen van de games voor iedere console? die zijn uiteraard tegenwoordig fokking duur dus wat ben je bereid voor iedere game neer te leggen.

btw, zou Final Fantasy Crystal Chronicles niet voor de ps2 uitkomen? :?

Denden 100 piek
2 October 2003, 13:15
Originally posted by Nightwolf


btw, zou Final Fantasy Crystal Chronicles niet voor de ps2 uitkomen? :? Gamecube only...voorlopig dan.

On-topic: Als je van racegames houd, moet je eigenlijk de ps2 nemen.
Voor gta, tony hawk en verder niet echt diepgaande spellen kan je de Xbox nemen of de ps2, die een breder aanbod aan spellen heeft.

SpiNe
2 October 2003, 15:22
Originally posted by Denden 100 piek
Gamecube only...voorlopig dan.

On-topic: Als je van racegames houd, moet je eigenlijk de ps2 nemen.
Voor gta, tony hawk en verder niet echt diepgaande spellen kan je de Xbox nemen of de ps2, die een breder aanbod aan spellen heeft. pardon mister race n00b
maar de xbox heeft
-dtm racer
-colin macrea 3,4
-project gotham racing
-moto gp 1,2
-racing evolutione
-eigen muziek bij racen:p
-xbox live om tegen de rest van de wereld te rijd wat heel vet is:d

Stapper
2 October 2003, 16:03
ben en blijf een die hard nintendo fan, vooral voor zelda
ben ook nog nooit over gestapt op een ander merk en dat zou ik ook niet 1-2-3 doen, als ik een spel echt wil hebben wat niet op de cube komt, dan koop ik het wel op de PC

EternalShadow
2 October 2003, 16:05
Originally posted by Stapper
als ik een spel echt wil hebben wat niet op de cube komt, dan koop ik het wel op de PC

:| voor zover ik weet zijn niet alle spellen ook voor de pc te krijgen :z

SpiNe
2 October 2003, 16:14
Originally posted by Stapper
ben en blijf een die hard nintendo fan, vooral voor zelda
ben ook nog nooit over gestapt op een ander merk en dat zou ik ook niet 1-2-3 doen, als ik een spel echt wil hebben wat niet op de cube komt, dan koop ik het wel op de PC je zal mij dan wel een basterd vinden:+

Denden 100 piek
2 October 2003, 21:29
Originally posted by SpiNe
pardon mister race n00b
maar de xbox heeft
-dtm racer (ook op de ps2)
-colin macrea 3,4 (ook op de ps2)
-project gotham racing (gran turismo véééél beter)
-moto gp 1,2 (nou en?)
-racing evolutione (weer verwijzing naar Gran Turismo)
-eigen muziek bij racen:p(wat, omdat de spellen zelf geen goeie muziek hebben ofzo?LEKKER BOEIEND)
-xbox live om tegen de rest van de wereld te rijd wat heel vet(ps2 is ook online wat heel vet is)is:d WAT HAD JE NOU LAUE BAKLAP!!!!!!!!!!!!!!!