PDA

Bekijk de volledige versie : Welke Internetprovider heb jij?


Debater88
8 September 2003, 08:04
Voor een ondezoek op school, willen wij graag weten wat voor internetprovider jij hebt, waarvoor jij het VOORAL gebruikt en waarom jij die keuze hebt gemaakt.

Groeten Debater88

Pakspul
8 September 2003, 08:35
@Home breedband, wij hebben die verbinding nu 3 jaar omdat hij de enige hoge snelheid internet is die verkrijgbaar is, ASDL was er toen nog niet (waar ik woon dan) dus @Home maar.

Ik ben er wel tevreden over, in begin was wel erg kut maar dat was maar half jaartje zo, en nu lekker downloaden met 500kb :9

JoY_RFJK
8 September 2003, 08:45
Chello, hebbe we nu 3 jaar ofzo.. tja waarom? ehh weet ik niet meer.. .in het begin aardig wat klachten gehad.. verbindingssnelheid was echt bout... maar nadat we een nieuwe modem kregen liep alles op rolletjes.

Eelcotje
8 September 2003, 08:54
UT internet..

inVision
8 September 2003, 09:11
Ik heb XS4ALL ADSL basic connected by KPN, ben er ERG tevreden mee, nooit problemen van XS4ALL (wel van KPN af en toe, maar das wel normaal voor de KPN) verder heeft XS4ALL indien nodig een goeie helpdesk (beste getest) en de online support is ook perfect en wordt ook bijgehouden (niet alleen voor windows maar ook *nix help is aanwezig.

Ik gebruik het eigenlijk voor van alles, gamen, chatten, cammen, school, vrijetijd etc etc...

suc6 met je opdr8!

FunFair
8 September 2003, 09:26
@Home Breedband

er was toen in de tijd simpelweg niets anders wat een redelijke snelheid had :)

werkt perfect trouwens :thumbsup:
alhoewel ik nooit heb gesnapt waarom ze aan de overkant bij ydp boven het limiet komen dat in de modem zit gecapped :+ en ik maar een downstream van 350 - 380 KB/s haal en daar dus 500 :p.

Nightwolf
8 September 2003, 11:31
Originally posted by inVision
Ik heb XS4ALL ADSL basic connected by KPN, ben er ERG tevreden mee, nooit problemen van XS4ALL (wel van KPN af en toe, maar das wel normaal voor de KPN) verder heeft XS4ALL indien nodig een goeie helpdesk (beste getest) en de online support is ook perfect en wordt ook bijgehouden

heb tzelfde, alleen ben ik t er niet mee eens dat ze een goeie helpdesk hebben....iig de mensen die ik steeds aan de telefoon had, deden zich dom voor als er een storing in deze regio was en ik dus niet t internet op kon :wave: en maar volhouden dat er geen storingen waren :no:

inVision
8 September 2003, 13:49
Originally posted by Nightwolf
heb tzelfde, alleen ben ik t er niet mee eens dat ze een goeie helpdesk hebben....iig de mensen die ik steeds aan de telefoon had, deden zich dom voor als er een storing in deze regio was en ik dus niet t internet op kon :wave: en maar volhouden dat er geen storingen waren :no:
Dat is niet de schuld van XS4ALL, dat is de KPN weer (as usual) die geeft het pas laat door dat er een storing is / was... is niet XS4ALL ze schuld...

Nightwolf
8 September 2003, 14:01
nee was de schuld van provider, m'n buurjongen is ook connected bij KPN en Planet Internet maar had geen problemen en een jongen die aan de andere kant van Oosterhout woont connected bij KPN en met XS4ALL.....we konden dankzij onze provider anderhalve dag niet op internet komen maar werden wel van hot naar her gestuurd

EternalShadow
8 September 2003, 14:07
hou het bij zon lite...

redelijke snelheid, en ligt er nooit uit :z
uit...

inVision
8 September 2003, 14:16
hmm, vaag... ik heb echt nooit probelemen die door XS4ALL komen... mischien lag het aan de AMS-IX? of het was echt XS4ALL :) nouja zolang het nu maar weer werkt!

Nightwolf
8 September 2003, 14:23
ja jij :p maar je woont in een totaal andere regio dan mij....t heeft ook ooit in de storingsoverzicht gestaan

Stapper
8 September 2003, 14:28
wanadoo ADSL
werkt aardig en heb pas 1 keer problemen er mee gehad, maar toen had meteen heel nederland er problemen mee
wel jammer dat het niet echt de goedkoopste is op dit moment, maar dat komt ook wel omdat we al weer een tijdje aangesloten zitten en dus niet van de leuke instap voordelen kunnen proviteren

TheGroovMaster
8 September 2003, 14:35
XS4ALL en Multikabel

Ik heb zelf XS4ALL en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik het voor Gamen, Chatten, Downloaden en Internetten... alles dus.

Me pa heeft Multi Kabel, geen id wat die ermee doet

ik_ben_de_man
8 September 2003, 17:12
zeelandnet 512 ,

omdat dit het snelste in zeeland is.

Nightwolf
8 September 2003, 17:14
oh je kan zelfs stemmen joh :o :p lol, niet eens gezien

TheGroovMaster
8 September 2003, 17:25
Originally posted by Nightwolf
oh je kan zelfs stemmen joh :o :p lol, niet eens gezien lol 8) eerst hele pagina naar beneden scrollen voordat je überhaubt iets kan lezen :p

Nightwolf
8 September 2003, 17:33
nee ik druk altijd op First Unread post :? (pijltje naast titelnaam :+)

Chrizlybeer
8 September 2003, 18:32
Casema Wanadoo cable broadband premium
Werkt wel rlx, redelijke snelheid alleen een ebetje lage snelheid, is soms een ebetje vervelend voor webserver...:Y)

koelkast
8 September 2003, 18:51
mijn inet staat er niet bij :]

Babysmurfie
8 September 2003, 20:20
Belgacom ADSL.
Ik weet niet waarom, we hebben ook telefoon van Belgacom en dat is hier de grootste provider denk ik:?

dext0r
8 September 2003, 20:55
kheb al 5 a 6 jaar multikabel (wat vroeger multiweb was, sonera quicknet, en toen weer multikabel quicknet ; + )

Kampie
8 September 2003, 21:07
Zonnet-Lite bij paps en mams.. omdat het gewoon goedkoop is en zon had toen een leuke aanbieding.. :)

@Home Breedband op mijn kamertje.. :)
Waarom? ADSL wil hier niet vanwege geen telefoon en @Home is hier de enige kabelmogelijkheid..
Daarnaast voor Breedband gekozen omdat Basis te weinig snelheid heeft voor meer dan 3 actieve internetters.. :)

Karliene
9 September 2003, 21:16
Planet Internet ADSL comfort

Mijn paps heeft dit destijds aangevraagd en tja ik gebruik het om te msn'en, emailen en internetsites te bezoeken..

Freedom
10 September 2003, 19:46
http://www.telenet.be/gfx/logo.gif Rulezz

DarK-RaiN
25 September 2003, 07:27
Planet Internet ADSL Comfort, kheb m nu 4 maanden ofsow. We hebben deze genomen omdat ie gewoon t beste is. :+
Ik gebruik m voor school, om te msn'en, gamen (Online).