PDA

Bekijk de volledige versie : Wat gebeurd hier allemaal in hemelsnaam???


Dimas
8 September 2003, 16:21
Ik kijk op het forum, zie een thread waarin Robbert aankondigd dat Forza ineens fb van ADB is. Vervolgens is ie dat niet. Daarna roepen BW en NW dat ie zelfs ineens fb+ is. Vervolgens staat ie niet meer bij Forum Medewerkers. Vervolgens is ineens ene RedBull fb+ geworden en gaat ADB beheren.

Kan iemand (en dan het liefst van Spill) uitleggen wat er hier in godsnaam gebeurd?

Nickchange
8 September 2003, 16:23
Wat ik begrepen heb is dat eerst forza fb zou worden en toen gingen BW en NW huilen en protesteren:o

En daarom is er nu maar een vaag vriendje van spill neer gezet

biffyclyro
8 September 2003, 16:25
wat ik begrepen heb is dat 2 kansloze figuren opeen van het gezellige adb een kansloos forum hebben gemaakt waar niks mag.
daarbij kent niemand redbull en die ivo (voor zover ik weet) dus ik snap er helemaal niks van. ik vind het echt matig.

LoeLoe
8 September 2003, 16:29
Hmm ook ik heb dit helemaal niet zien aankomen. Ik kom net van school, kijk in me mailbox en zie daar een mail van RedBull instaan, waar ie allemaal even uitlegt wat er aan de hand is en dergelijke.

Vriendjespolitiek...zeker niet. Geen van ons allen (de staff) heeft dit aan zien komen. Het is gewoon een keuze van Spill zelf, en die hebben wij maar gewoon te respecteren lijkt me.

Ik ken hem niet, jullie kennen hem niet. Ik denk: Nou, laat maar eens zien wat je kan. Misschien zouden julie dat ook kunnen doen?

Ik merk hier trouwens wel iets van teleurstelling omdat een van de 'gewone' leden niet is gekozen. Maar ik kan het verkeerd hebben...

Nickchange
8 September 2003, 16:30
Originally posted by LoeLoe

Vriendjespolitiek...zeker niet. Geen van ons allen (de staff) heeft dit aan zien komen. Het is gewoon een keuze van Spill zelf, en die hebben wij maar gewoon te respecteren lijkt me.





we bedoelen vriendjespolitiek van die bende van de Spillie boys

Robbert
8 September 2003, 16:31
Dit heeft er allemaal weer niks mee te maken, wellicht kun je gewoon de meldingen lezen. Spill, het bedrijf achter ll.com wil graag dat het forum weer een gezellig forum wordt zoals het ooit is begonnen. Er zijn erg veel mensen die zichzelf nogal stoer vinden en dan maar denken alles te kunnen zeggen en daarmee de sfeer te verzieken. Dit is voor onze eigen moderators erg moeilijk bij te houden en om dit weer een beetje in het gareel te krijgen, hebben we, "spill", besloten om iemand in te zetten om te helpen. Laten we proberen hier met zijn allen een gezellige plek te creeren en natuurlijk kan je nog steeds je mening geven , maar het moet niet zo zeikerig en triest zijn. Daar gaan we gewoon op letten. We krijgen namelijk erg veel mensen die langskomen, lid worden en ons dan een mailtje sturen dat het erg beledigend is. We zijn hier op gaan letten en idd is het erg vaak een probleem.

Voor meer info graag PM-en!

Gr. Robbert