PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe ideeën


Robbert
8 September 2003, 18:06
Mensen de boodschap is vandaag duidelijk overgkomen lijkt me, we hebben eindelijk positief contact en zullen nu kunnen doorgroeien om ll.com forum weer wat meer te gaan gebruiken op een leuke gezellige manier.

Wat we graag willen weten, is omdat de huidige mod op adb tijdelijk is, wat jullie ervan zouden vinden als je meerdere moderators op 1 forum zou hebben. Gewoon omdat er dan toch nog meer controle kan komen op de verschillende topics. Hierdoor blijft het gezelliger en kunnen threads indien nodig eerder worden afgesloten. Hierdoor valt de "zeik" cultuur een beetje weg, althans dat is mijn mening.

Als ik de reacties krijg die ik verwacht op zo'n bericht is het snel einde van deze poll, ik wil het serieus van jullie weten, het is uiteindelijk voor jullie ook veel leuker als er wat meer gezelligheid is. Ik hoor jullie vaak genoeg klagen, dus nu is het moment er wat aan te doen.

Wellicht als jullie de poll gebruiken, kun je hieronder suggesties doen van mensen die je graag wilt aandragen voor zo'n functie?

Gr en alvast bedankt,

Robbert

PFP
8 September 2003, 18:09
slotjes zijn idd heel gezellig :yes:

Nightwolf
8 September 2003, 18:14
*doet mening geven*

ik ben er vaak genoeg en beheer mijn eigen fora goed genoeg dus in feite is er over t algemeen genoeg controle. in t geval van ADB heb ik geen idee wat ik nou wel of niet moet sluiten. you're missing the point. moet gewoon duidelijke afspraken komen :wave: ook als mensen iets niet goed vinden, kunnen ze pm'en of topic in Feedback komen om te discusseren :?

dus nee, ik vind t niet echt nodig

PFP
8 September 2003, 18:16
Wat ik er echt van vind: ik vind dat er al genoeg forumbazen rondlopen die aan grootschalige vriendjespolitiek doen. Daarom vind ik het juist wel goed dat redbull is aangestelt. Iemand die vrij onbekend is op dit forum en zo ook objectief kan beordelen. Dat effect is echter na een maand alweer weg.

BlueWolf
8 September 2003, 18:16
ik zie ze al zitten met 3 forumbazen op hersenkrakers.
ik gok dat er nu veel schijnheilig gaan doen :yes:

Banaan
8 September 2003, 18:19
2 op de meeste forums, en kleinere (school, hersenkrakers, kunst...) is er maar 1 nodig. lijkt me wel et beste. en voor de drukkere gedeeltes(ADB, f&p) zou er misschien 3 op kunne ofzo, want daar is et nu kut(reacties, gedrag enz)

vindik

Originally posted by BlueWolf
ik gok dat er nu veel schijnheilig gaan doen :yes: :+

Chrizlybeer
8 September 2003, 18:25
Ik heb gestemt dat er meerder mods moeten komen, maar daar wil ik even aan toevoegen dat ik het niet een strak plan vind, maar wel een goed plan gezien de omstandigheden waarin het forum zich momenteel verkeerd.
En og als je dan toch mensen aan mag dragen voor het mod-schap zou ik toch wel mezelf doenO-)
omdat ik toch wel een hele andere kijk heb op dit hele gebeuren dat de huidige mods/beheerders....

/edit... gestemd is met een d|:(

/edit2... volgens mij

psychobunny
8 September 2003, 18:36
ik stel voor om ff een poll te houden wat iedereen hier van die veranderingen en nieuwe fb's vinden,tenslotte brengen wij hier stukken meer tijd door dan jullie en heb ik de indruk dat de meeste ontevreden zijn...

inVision
8 September 2003, 18:43
Ik vind de boel te soft, FB(+)ers die wachtwoorden doorgeven, users die daar misbruik van maken... bannen die hap en niet voor 1 week of een maand maar gewoon perm, opzouten!

Dan nog die stomme topics over JoeyB dat ie terug moet en dan nog erger mensen die gaan dreigen weg te gaan als hij niet unbanned wordt etc, ik zou ze helpen met weggaan en ook een perm ban geven, gewoon die rotte appels eruit!

koelkast
8 September 2003, 18:44
Originally posted by PFP
Wat ik er echt van vind: ik vind dat er al genoeg forumbazen rondlopen die aan grootschalige vriendjespolitiek doen. Daarom vind ik het juist wel goed dat redbull is aangestelt. Iemand die vrij onbekend is op dit forum en zo ook objectief kan beordelen. Dat effect is echter na een maand alweer weg.

als je mij nu eens serieus een PM of een mail stuurt met je klacht over een forumbaas met uitleg er bij het liefst ook nog eens een paar links zodat het niet alleen maar gebakken lucht is.

Dan kijk ik daar naar zonder vriendjes politiek. daar ben ik nu eenmaal beheerder voor. Ik doe namelijk niet aan vriendjes politiek.

Natuurlijk is het zo dat je als beheerder je crew moet supporten dus verwacht niet dat als idd blijkt dat een fb of fb+ fout zit dat deze meteen ontslagen wordt en een ban 4 life krijgt een openbare berisping en schandpaal procedure zal ook niet volgen maar zulke dingen worden zeker serieus opgepakt.

En ja indien blijkt dat een crew lid echt keer op keer de fout in gaat dan zal een uiteindelijk ontslag uit functie zeker tot de mogelijkheden behoren.

Vertrouw je mij niet omdat ik een vriendjes politiek persoon ben? Gek want nog niemand heeft het getest want ik heb nooit een pm of mail gehad met klachten over crew leden en anders kun je mij altijd nog omzeilen en Bluewolf gaan lastig vallen :).

Dus PFP ik kijk met spanning naar mijn inbox :)

Stevie
8 September 2003, 18:48
Originally posted by RobbertvanOs
Hierdoor blijft het gezelliger en kunnen threads indien nodig eerder worden afgesloten. Hierdoor valt de "zeik" cultuur een beetje weg, althans dat is mijn mening.
hehe dacht het niet. jij wil dus de "zeik" cultuur weg werken door meer slotjes te plaatsen. volgens mij wordt het dan alleen maar erger hoor :wave:

Sedes
8 September 2003, 18:49
Originally posted by Banaan
(ADB, f&p) zou er misschien 3 op kunne ofzo, want daar is et nu kut(reacties, gedrag enz)
ik vind niet dat er meer mods moeten zijn dan er nu al zijn..
en dat het 'kut' is aan de bar :? pffff, valt mee vind ik... ik lees gewoon erover het gescheld..

Stapper
8 September 2003, 19:09
het werkt wel, als het maar op de grote fora komt (adb, sex, etc) dit kan goed werken, want met een beetje overleg kan je veel problemen voorkomen en als er geen problemen zijn dan is het forum leuk

btw, er zit nog steeds geen mod op hersenkrakers en kunst

Banaan
8 September 2003, 19:13
en trouwens over de persoon die deze functies aankan: kampie, gewoon ik vin em geschikt ervoor :)

Stapper
8 September 2003, 19:35
Originally posted by Banaan
en trouwens over de persoon die deze functies aankan: kampie, gewoon ik vin em geschikt ervoor :) hij is misschien wel geschikt er voor, maar echt vaak zie ik hem niet meer op het forum

LoeLoe
8 September 2003, 19:52
Originally posted by Nightwolf
*doet mening geven*

ik ben er vaak genoeg en beheer mijn eigen fora goed genoeg dus in feite is er over t algemeen genoeg controle. in t geval van ADB heb ik geen idee wat ik nou wel of niet moet sluiten. you're missing the point. moet gewoon duidelijke afspraken komen :wave: ook als mensen iets niet goed vinden, kunnen ze pm'en of topic in Feedback komen om te discusseren :?

dus nee, ik vind t niet echt nodig
Hier kan ik me heel goed in vinden

psychobunny
8 September 2003, 19:55
Originally posted by LoeLoe
Hier kan ik me heel goed in vinden vind ik niet van jou

The Phit
8 September 2003, 21:10
Die gasten die graag FB willen worden zullen vast ja stemmen, mij lijkt t een dom plan. En idd, zal er dan veel geslijmt worden bij de FB's. Niet doen dus :no:

Chrizlybeer
8 September 2003, 21:21
Originally posted by Phitje
Die gasten die graag FB willen worden zullen vast ja stemmen, mij lijkt t een dom plan. En idd, zal er dan veel geslijmt worden bij de FB's. Niet doen dus :no:

Ik was nou juist van plan om niet te gaan slijmen gezien ik zo langzamerhand een ebetje een hekel krijg aan een aantal van de huidige bezettingO-)

WishfulDreaming
8 September 2003, 21:26
Ik vind voor een groot stuk dat de manier waarop dit aan de man gebracht is, totaal fout is. Het had op deze manier helemaal niet hoeven te gaan. Het kon ook op andere manieren.

Op sommige fora is het misschien handig dat er meerdere moderators zijn. ADB is daar eentje van... Foto's en plaatjes ook. Op de andere kan men misschien er 2 gebruiken, om wat af te wisselen ofzo. Dat het zeker bijgehouden word.
School en Actualiteit komt gerust toe met één iemand, per dag gebeuren daar <5 posts. Dat moet gemakkelijk te doen zijn voor één iemand.

ALS er dan toch nieuwe mods moeten gekozen worden, hoop ik dat de mensen die ze kiezen een beetje hun verstand gebruiken, en gaan nadenken over wie er geschikt is (en te vertrouwen) voor zo'n functie en wie niet.
Wil je met een terug stabiel forum beginnen, maak er dan in één keer werk van... Kies mensen die te vertrouwen zijn én die zich 100% willen inzetten om zo'n taak op zich te nemen...

WishfulDreaming
8 September 2003, 21:32
Originally posted by Phitje
Die gasten die graag FB willen worden zullen vast ja stemmen, mij lijkt t een dom plan. En idd, zal er dan veel geslijmt worden bij de FB's. Niet doen dus :no:

Ik heb niet gestemd, alleen men mening gegeven.

Er zijn er idd wel te kort, het meidenforum zit ook momenteel gedeeltelijk zonder dacht ik... Zo kan het toch ook niet blijven?
Ik denk niet dat FB's zo stom zijn om in geslijm te trappen, waarschijnlijk weten ze wel beter hoor :)

Tyskie
8 September 2003, 21:37
Ik heb vaak geprobeerd een discussie aan te gaan over het beleid op het forum.. De laatste tijd is er wat verbetering, maar ideaal is het nog steeds niet allemaal.. Ik denk dat de problemen vooral op Foto's en Plaatjes en ADB aanwezig zijn... En incidenteel op andere fora.

Wat ik denk dat er moet gebeuren: elk forum zou zijn eigen gedragsregels moeten hebben, waar minimaal 1 mod voor verantwoordelijk is, bij probleemfora en de drukkere fora zijn minimaal 2 mods nodig.
Deze moderators zijn verantwoordelijk voor de gang van zaken op dat forum en de beheerders hebben algemene supervisie. Zij zullen ook moeten beoordelen of de gedragsregels op de diverse fora goed uitgevoerd worden door de FB's en of ze voldoen aan de standaard die gesteld wordt door Spill in overleg met de beheerders. Is het forum een rommel om welke reden dan ook (FB te 'lief', niet vaak genoeg aanwezig, etc), dan dienen zij de FB hier op te wijzen en hem/ haar te sturen zodat het beleid op een juiste manier uitgevoerd kan worden. Als uiterst middel kan dan worden besloten om verder te gaan met een nieuwe FB en de oude te bedanken voor bewezen diensten.

Je krijgt dan een beetje een structuur waarbij mensen van Spill incidenteel op het forum komen en de dagelijkse gang van zaken aan de beheerders over laten. Deze beheerders hebben dus de feitelijke leiding over het forum en sturen de FB'en aan. Zij beheren dus geen forum (wie moet hen dan op de fouten wijzen?). Eventueel zou je 1 of 2 FB+'en aan kunnen wijzen, die zeer regelmatig op het forum te vinden zijn. Dit is echter niet noodzakelijk, omdat de beheerders deze taak ook goed kunnen uitvoeren als ze geen eigen forum beheren.
Dan heb je dus een hele rits FB'en die verantwoordelijk zijn over hun eigen forum en over de gang van zaken verantwoording moeten afleggen aan de beheerders.

Om deze structuur optimaal te laten werken dient wel in overleg een policy met Spill te worden gecreëerd waar de grenzen duidelijk worden gesteld. Aan de hand van deze policy, die wat mij betreft best openbaar mag worden gemaakt, dienen de FB'en dan hun gedragsregels op te stellen en hun werk uit te voeren..

Zo zie ik het... Zie maar wat je er mee doet... :7

dext0r
8 September 2003, 22:21
naar mijns inziens noemt tyskie een heel sterk punt:

aanpassingen in overleg met Spill.

dat de beheerders/fb'ers (en daarbij; de users) hier van het forum ineens geconfronteerd worden met een nieuwe moraalridder die het huidige handvest wel even zal tornen lijkt mij een zeer kwalijke zaak.

bartje518
9 September 2003, 00:31
Ik vind dit een ronduit belachelijke gang van zaken. Zonder enig overleg naar ik begrepen heb komt Spill ineens binnenvallen en wordt ons een FB+ opgedrongen. Bovendien komt onze Tovenaar van Os ook nog even een motie van wantrouwen indienen richting de huidige crew, door het een rommeltje te noemen. Mijn complimten voor uw tact! :no:

Het blijkt maar weer dat Spill totaal geen idee heeft van het leven op het forum. Overleg zoiets met BlueWolf, die weet hoe het eraan toegaat, en ik heb nog zoveel vertrouwen in hem dat hij dat objectief zou kunnen doen. Het is zoals Tijs zegt. Geef hem de supervisie, want dat kan hij. Ja, je leest het goed: ik vind dat BW dat kan. Daar is hij veel beter in dan het bestraffen van een persoon die hij niet mag en in meiden betrapt.

Maar laat hem inderdaad eerst op elk forum een fatsoenlijk beleid uitstippelen. Ik hoorde van NW dat hij dat meerdere malen heeft aangekaart, zonder dat er iets mee gedaan werd. Dat kan natuurlijk niet. Dat moet meteen aangepakt worden, anders is er sprake van laksheid.

Wat hebben we nu op ADB? Een newbe, en Loeloe. Commentaar overbodig dunkt mij. 2 mensen die ik persoonlijk niet geschikt acht, al heb ik wat dat betreft over Loeloe de laatste tijd minder klagen (mag ook wel eens gezegt worden).

Maar straks is Linnea weg, is Irene min of meer weggedaan :? Dan wordt het wel erg dun bezaaid. Ik zie het geslijm van pseudo-FB's alweer voor me. En ik zie de nieuwe FB's al helemáál voor me. Dan toch maar liever de Spill-medewerkers :? Dat lijkt me (afkloppen) dan zo slecht nog niet..

Kampie
9 September 2003, 06:23
Originally posted by dext0r
naar mijns inziens noemt tyskie een heel sterk punt:

aanpassingen in overleg met Spill.

dat de beheerders/fb'ers (en daarbij; de users) hier van het forum ineens geconfronteerd worden met een nieuwe moraalridder die het huidige handvest wel even zal tornen lijkt mij een zeer kwalijke zaak. Mijn woorden.. :)

Nightwolf
9 September 2003, 07:51
Originally posted by bartje518
Ik hoorde van NW dat hij dat meerdere malen heeft aangekaart, zonder dat er iets mee gedaan werd. Dat kan natuurlijk niet. Dat moet meteen aangepakt worden, anders is er sprake van laksheid.

ik zei geloof ik dat niet iedereen mee hielp met nadenken :?

Tyskie
9 September 2003, 07:56
Originally posted by Nightwolf
ik zei geloof ik dat niet iedereen mee hielp met nadenken :?

Wat zijn dan de concrete veranderingen van de laatste maanden? :?
Irene weg, gedragsregels op Seksualiteit, daarmee houdt het wel een heel eind op he... Is er al een beleid ontwikkeld voor op ADB dan? :z

LoeLoe
9 September 2003, 11:30
Neej awnt elke keer dat ik daarmee kom krijg ik op me kop omdat ik 'te streng' zou zijn en dat soort dingen
:(

Dus jah je kan op je kop gaan staan maar als ik dat alsmaar te horen krijg, zal dat beleid nog lang wegblijven lijkt me.

bartje518
9 September 2003, 11:37
Originally posted by LoeLoe
Neej awnt elke keer dat ik daarmee kom krijg ik op me kop omdat ik 'te streng' zou zijn en dat soort dingen
:(

Dus jah je kan op je kop gaan staan maar als ik dat alsmaar te horen krijg, zal dat beleid nog lang wegblijven lijkt me.

Je zou het op kunnen stellen, en het, zonder dat je zegt dat dít het beleid wordt en niets anders, voor kunnen leggen hier op leden-staff? Niet geschoten is altijd mis ;)

Tyskie
9 September 2003, 15:01
Originally posted by LoeLoe
Nee, want elke keer dat ik daarmee kom krijg ik op me kop omdat ik 'te streng' zou zijn en dat soort dingen
:(

Dus ja, je kan op je kop gaan staan maar als ik dat alsmaar te horen krijg, zal dat beleid nog lang wegblijven lijkt me.

Als je er zo over denkt, dan stop je toch?

LoeLoe
9 September 2003, 16:23
Zeg dan gewoon dat jij me wil weghebben ofzo en probeer het niet te omzeilen door het in zon tactloze opmerking te zetten:{

Tyskie
9 September 2003, 16:25
Originally posted by LoeLoe
Zeg dan gewoon dat jij me wil weghebben ofzo en probeer het niet te omzeilen door het in zon tactloze opmerking te zetten:{

Nee hoor, ik wil jou helemaal niet weg hebben.. Alleen ik hoor jou nu al een aantal keer zeggen dat jij het niet meer ziet zitten enzo, want het is toch nooit goed in onze ogen volgens jou..
Ik waardeer het wat je hier allemaal doet, maar met zo'n instelling kun je beter stoppen volgens mij...
Of stop je schouders er eens onder en probeer de rommel van de laatste tijd op te ruimen..

calimonk
9 September 2003, 16:26
Die Tyskie post ook alleen maar negatiefe zooi, hoezo donderd hij niet op, liever vrouwen hier :d :respect:

koelkast edit
kijk zo komen we dus nergens LAAT dit voortaan wil je.

Nickchange
9 September 2003, 16:28
Originally posted by calimonk
Die Tyskie post ook alleen maar negatiefe zooi, hoezo donderd hij niet op, liever vrouwen hier :d :respect:


jij bent ook vrouw? zo niet donder dan ook op:thumbsup:

koelkast edit

ingaan op zinloze posts is natuurlijk net zo zinloos als een zinloze post neer zetten als je gewoon niet quote maar het knopje pakt met report post to moderator heb je deze ellende niet.

The6thgate
9 September 2003, 16:31
Originally posted by calimonk
Die Tyskie post ook alleen maar negatiefe zooi, hoezo donderd hij niet op, liever vrouwen hier :d :respect: erg nuttig weer

koelkast edit


Ook voor u geld het linkje report to moderator is nuttiger dan dit soort dingen quoten en zelf er aan mee werken een topic om zeep te helpen.

HugoBoss
9 September 2003, 16:33
Originally posted by calimonk
Die Tyskie post ook alleen maar negatiefe zooi, hoezo donderd hij niet op, liever vrouwen hier :d :respect:


:wave:


en pak je boek Nederlands dr es bij..

koelkast edit

Met elkander afzijken bereik je misschien een persoonlijk goed gevoel maar het voegt niets toe aan een topic als je iemand wil vervelen doe dit dan aub op msn en anders mail je de persoon een woordenboek toe.

Tyskie
9 September 2003, 16:35
Originally posted by calimonk
Die Tyskie post ook alleen maar negatieve zooi, hoezo dondert hij niet op, liever vrouwen hier :d :respect: [/B]

Ik zie het liever als opbouwende kritiek... :wave:

LoeLoe
9 September 2003, 17:41
Originally posted by Tyskie
Nee hoor, ik wil jou helemaal niet weg hebben.. Alleen ik hoor jou nu al een aantal keer zeggen dat jij het niet meer ziet zitten enzo, want het is toch nooit goed in onze ogen volgens jou..
Ik waardeer het wat je hier allemaal doet, maar met zo'n instelling kun je beter stoppen volgens mij...
Of stop je schouders er eens onder en probeer de rommel van de laatste tijd op te ruimen.. Ik ben onderweg maar ik heb ook nog zoiets als een leven, school, hobbies, autorijden (:d)...nah jah je begrijpt me wel.

Ik kan niet 24 uur per dag hier zijn en we zullen het toch me zijn allen moeten doen..dus kijk mij er alsjeblieft neit als enigste op aan want er rennen hier nog een stuk of 10 anderen rond die me best weleens bij kunnen staan.

bartje518
9 September 2003, 21:04
Beetje jammer dat er weer iemand de slimme jongen uit moet hangen nu Spill controleert op het forum.. Nu is het onmogelijk te reageren op de mensen hierboven, aangezien het niet mogelijk meer is te weten wat hun mening was :no:|:(

dext0r
9 September 2003, 21:08
Originally posted by bartje518
Beetje jammer dat er weer iemand de slimme jongen uit moet hangen nu Spill controleert op het forum.. Nu is het onmogelijk te reageren op de mensen hierboven, aangezien het niet mogelijk meer is te weten wat hun mening was :no:|:(

naar mijn weten heeft hij helemaal niets van de eigenlijke tekst van de users verwijderd; alleen een edit: > toevoeging gedaan... ,

Tyskie
11 September 2003, 20:36
Nieuwe ideeën..
Hersenkrakers verwijderen. Er komt bijna geen mens (zeker geen FB) en als iemand dan toch een raadsel heeft kan dat best op ADB lijkt mij. Nog een veel breder publiek ook.

Kunst.. Op zich moet er een podium zijn voor de creatieve ll.com.. ADB is geen goed podium..
Misschien iets als Muziek, Kunst en Cabaret? Muziek en Cabaret zijn namelijk allebei ook vormen van kunst...

Nightwolf
11 September 2003, 20:47
carbaret is toch een vorm van kunst? :? wrom dan een extra woord? :?

Tyskie
11 September 2003, 20:48
Muziek is ook een vorm van kunst...

Maar om het duidelijk te maken dat Cabaret dus juist daar kan...
(het hoeft niet hoor ;))

LoeLoe
11 September 2003, 21:33
Maar ook daar komt maar een heel klein aantal leden. Ik zie der wel eens tekeningen of gedichten of iets dergelijks, maar verder dan dat gaat het (bijna) nooit.

Tyskie
11 September 2003, 21:52
Je kunt het ook afschaffen, maar ik denk dat voor een minderheid dit forum toch wel leuk is... Maar er komt geen Fb... Dus dat schiet niet op.. (en dat reken ik jullie niet aan hoor.. ik kom er ook nooit :p)

koelkast
11 September 2003, 22:19
Originally posted by bartje518
Beetje jammer dat er weer iemand de slimme jongen uit moet hangen nu Spill controleert op het forum.. Nu is het onmogelijk te reageren op de mensen hierboven, aangezien het niet mogelijk meer is te weten wat hun mening was :no:|:(

het is een complot gil schreeuw snel om moord en brand.!!!

Als je goed had gekeken zie je dat ik alleen een toevoeging heb gedaan en nergens iets weg heb gehaald of aangepast :Y)

Tyskie
11 September 2003, 22:22
Originally posted by koelkast
het is een complot gil schreeuw snel om moord en brand.!!!

Als je goed had gekeken zie je dat ik alleen een toevoeging heb gedaan en nergens iets weg heb gehaald of aangepast :Y)

Beter zou je daar niet meer op reageren.. ;)

Youssef
12 September 2003, 05:45
[openingspost reactie]

Jezus, jullie zijn ook niet echt betrokken. :{ Of er meerdere of mindere forumbazen per forum moeten komen dat hangt natuurlijk helemaal van de situatie af. En die situatie is alleen te beoordelen wanneer je goed oplet en wanneer forumbazen ook zelf eens melden dat ze vaak helemaal niet online zijn :no: Dan moet er of nog een forumbaas komen of je moet die forumbaas gewoon voor z'n kont schoppen. :wave:

bartje518
12 September 2003, 10:15
Originally posted by koelkast
het is een complot gil schreeuw snel om moord en brand.!!!

Als je goed had gekeken zie je dat ik alleen een toevoeging heb gedaan en nergens iets weg heb gehaald of aangepast :Y)

Blablablablabla :O

Wanneer ik een hele serie zie met aangeposte posts door Koelkast, met er allemaal toevoegingen bij, dan ga ik ervanuit dat er dingen zijn weggehaald, en dus vond ik het zonde dat ik ze niet gelezen had ---> KLAAAR :wave:

Tyskie
12 September 2003, 11:30
Originally posted by bartje518
Blablablablabla :O

Wanneer ik een hele serie zie met aangeposte posts door Koelkast, met er allemaal toevoegingen bij, dan ga ik ervanuit dat er dingen zijn weggehaald, en dus vond ik het zonde dat ik ze niet gelezen had ---> KLAAAR :wave:

Beter zou je je ongelijk toegeven... ;) :+

bartje518
12 September 2003, 20:38
Originally posted by Tyskie
Beter zou je je ongelijk toegeven... ;) :+

Nee hoor Tijs, ik had gelijk :z Dat jij nu deze post doet waardoor ik onmogelijk nog mijn gelijk zou kunnen eisen doet daatr niets aan af :z

koelkast
12 September 2003, 21:43
Originally posted by bartje518
Nee hoor Tijs, ik had gelijk :z Dat jij nu deze post doet waardoor ik onmogelijk nog mijn gelijk zou kunnen eisen doet daatr niets aan af :z

voor bart : Ja hoor ik heb alle posts zitten aan passen en dingen zitten weghalen.


voor de rest van de wereld : ik heb er alleen toevoegingen ondergezet om goede voorbeelden te stellen waarom iets niet gewenst is of een suggestie tot aanpassing van een manier van reply's geven en dus niets aan de oorspronkelijke posts aangepast of weggehaald.

zo iedereen blij :Y)

MarvinV
15 September 2003, 07:31
Originally posted by koelkast
voor bart : Ja hoor ik heb alle posts zitten aan passen en dingen zitten weghalen.


voor de rest van de wereld : ik heb er alleen toevoegingen ondergezet om goede voorbeelden te stellen waarom iets niet gewenst is of een suggestie tot aanpassing van een manier van reply's geven en dus niets aan de oorspronkelijke posts aangepast of weggehaald.

zo iedereen blij :Y)

jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.

dext0r
15 September 2003, 11:38
Originally posted by MarvinV
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.

als je nou voor ons ook even duidelijk aangeeft waar jou post stond valt het misschien zelfs nog te achterhalen en dan is het denk ik wel aan de fbs en beheerders om te overwegen om de post al dan niet te laten staan...

MarvinV
15 September 2003, 12:02
Originally posted by dext0r
als je nou voor ons ook even duidelijk aangeeft waar jou post stond valt het misschien zelfs nog te achterhalen en dan is het denk ik wel aan de fbs en beheerders om te overwegen om de post al dan niet te laten staan...

mijn post stond onder dit onderwerp. Er stond in dat ik het niet eens was wat er op dit onderwerp gebeurde. Daar bedoel ik dus mee dat ze elkander hier af zitten zeiken ..... terwijl dit onderwerp bedoelt is voor nieuwe ideeen en waarom nog geen enkele beheerder dit topic heeft gesloten met zoveel gezeur erop.... bewaar het maar lekker voor PM toch? we willen toch beter forum?

Tyskie
15 September 2003, 12:03
Originally posted by MarvinV
mijn post stond onder dit onderwerp. Er stond in dat ik het niet eens was wat er op dit onderwerp gebeurde. Daar bedoel ik dus mee dat ze elkander hier af zitten zeiken ..... terwijl dit onderwerp bedoelt is voor nieuwe ideeen en waarom nog geen enkele beheerder dit topic heeft gesloten met zoveel gezeur erop.... bewaar het maar lekker voor PM toch? we willen toch beter forum?

Misschien Spill zelf? Die hebben al een stuk of 8 posts van mij verwijderd omdat ze het niet eens waren met de inhoud...

Deal with it. :Z

koelkast
15 September 2003, 17:54
Originally posted by MarvinV
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.

zoals al eerder aangegeven heb ik nergens in deze thread een post verwijderd heb of aangepast heb ik heb slechts toevoegingen gedaan op bepaalde posts die om diverse redenen een toevoeging nodig hadden. In de toevoegingen kun je lezen waarom de toevoeging gedaan is.

ik heb dus in deze posts op de edit knop geklikt en er na een dik gedrukte lijn txt (zodat goed duidelijk is dat ik een aanpassing doe) diverse opmerkingen geplaatst.

Ik vind overigens dat JIJ nu veels te ver gaat je noemt me zonder ook maar enige fundering of bewijs te hebben een leugenaar. Je hebt zelfs niet eens de moeite genomen het aan mij te vragen of ik dat al dan wel of niet heb gedaan.

Naar wie moet ik nu een PM sturen om te klagen over het feit dat je mijn naam schaad en mij in kwaad daglicht zet?

Tyskie
15 September 2003, 18:42
Volgens mij een klein misverstand... MarvinV doelt op een andere post die weggehaald is dan de posts die jij geëdit hebt (wat iedereen dus onmiddellijk kon zien, op Bart na :z).
Maar goed, deze zul jij ook wel niet verwijderd hebben denk ik...

bartje518
15 September 2003, 21:55
Hier heeft Koelkast natuurlijk gelijk, ik noem hem tenminste met fundering leugenaar, maar hier niet, ik concludeerde het gewoon 8) Ik kom aanzetten en zie vanalles en nogwat geëdit. In dat geval is de conclussie dus simpel. Anders dient het erbij te staan dat niets weg is.

BlueWolf
16 September 2003, 14:35
Er was hier een discussie aan de gang die niet helemaal meer ontopic was tussen tyskie en bartje.
Daarna kwam een post van iemand (marvinV ?) die zei dat het niet kon dat ze zomaar offtopic blaatten en zo het topic verneukten.
Daar was ik het eens mee dus heb die replies verwijderd samen met die reply waar in stond dat ik dat moest doen.
hollanders ..

Tyskie
16 September 2003, 14:37
Gelukkig ben ik geen Hollander... :{

MarvinV
16 September 2003, 14:44
Originally posted by BlueWolf
Er was hier een discussie aan de gang die niet helemaal meer ontopic was tussen tyskie en bartje.
Daarna kwam een post van iemand (marvinV ?) die zei dat het niet kon dat ze zomaar offtopic blaatten en zo het topic verneukten.
Daar was ik het eens mee dus heb die replies verwijderd samen met die reply waar in stond dat ik dat moest doen.
hollanders ..

okey pluimpie goed gedaan:thumbsup:

bartje518
16 September 2003, 15:41
Originally posted by Tyskie
Gelukkig ben ik geen Hollander... :{

Daar maakt BW inderdaad een klein foutje :yes: Zeg niet te snel tegen Brabanders en Limburgers dat ze Hollanders zijn kerl ;) Daar zijn ze op zijn zachtst gezegt niet blij mee8) Daar gaan de heren Bart en Tijs overigens wederom off-topic, maar deze blunder moest natuurlijk even recht gezet worden :yes: