PDA

Bekijk de volledige versie : nieuwe printer


dext0r
10 September 2003, 19:55
wat is nu tgenwoordig een fatsoenlijke printer?

snel printen is geen must, maar wle handig

verder mag de printer heus wel wat meer kosten dan die goedkope krengen waar je sloten met inkt (en veel geld ) in moet pompen om ze draaiende te houden..

en daarbij natuurlijk nette afdruk kwaliteit van fotos en dergelijke?

mijn broer liet het woord canon al vallen (mijn vorige beviel ook heel goed; vooral qua kwaliteit... maarja dat wasnog zo een met aparte zwartwit/kleuren cartridge heh die je zo moest verwisselen :S )

nja thx for info... ik ben al bijna 2jr verstoten van een printer dus ik denk informeer even :+

koelkast
10 September 2003, 20:40
als je alleen zwart wit print moet je een 2e hands lasertje op de kop tikken inkt kost relatief gezien helemaal niets en afdrukken is uber snel.

Als je ook kleur wil neem dan geen laser of je moet geld te veel over hebben :). Ik ben al jaren een HP gebruiker tot nu toe goede ervaringen. maar ik kan niet echt oordelen omdat ik altijd al HP gebruik.

Chrizlybeer
10 September 2003, 20:44
Heb nou een HP Deksjet 5150 is 89 euro ex.
Ding print als een hsl, en doet het nog mooi ook, je kan dr hele mooie fotootjees mee printen

Forza
10 September 2003, 20:55
hp 2106, scanner en kopier appareaat in 1, bij megapool 119 euro,

FunFair
11 September 2003, 16:28
ik geloof dat de canon's veel zuiniger zijn met hun inkt. Weet niet of de inkt goedkoper of duurder is dan hp.. moet je GoT ff nazoeken denk ik.

FiZz
12 September 2003, 12:08
Originally posted by FunFair
ik geloof dat de canon's veel zuiniger zijn met hun inkt. Weet niet of de inkt goedkoper of duurder is dan hp.. moet je GoT ff nazoeken denk ik.

Het voordeel van een Canon is dat je de Zwarte cardridge kan bijvullen met heeeel erg goede kope inkt.
Je koopt een pot zwarte inkt (5 euro). Je neemt een spuit, en spuit die inkt gewoon in die cardridge. Werkt super en is dus heeeeeeeeel erg goedkoop.

Vroeger kon dat met de HP printers ook, tegenwoordig niet meer. Maar je hebt wel van die speciale kit's daarvoor. Maar dat is niet zoveel goedkoper dacht ik.

FunFair
13 September 2003, 09:03
Originally posted by FiZz
tegenwoordig niet meer. Maar je hebt wel van die speciale kit's daarvoor. Maar dat is niet zoveel goedkoper dacht ik.

jah die kits zijn duur, en m'n moeder heeft er onderzoek naar verricht en is gaan rondvragen bij winkels. blijkt dat heel veel winkels die dingen niet meer verkopen en waar ze verkocht werden werden ze vaak terug gebracht :p
M'n moeder had het erover met zo'n gast bij de balie. en die raadde m'n moeder het al af, toen kwam er een andere gozer die wel zo'n ding had en zei dat het helemaal niet zo makkelijk en goedkoop was als het lijkt. Die wecare printcartrigdes zijn dan beter om te kopen dan zo'n navulsetje.

Youssef
15 September 2003, 18:15
Ik gebruik ook al een hele tijd een nu waarschijnlijk oude HP DeskJet 815C, mijn broer vult de vullingen meestal bij, maar die werkt bij een eenmanszaak... Dat is dus goedkoop voor mij :)

(volgens mij maakt ie een gat onderin dat ding en lijmt ie dat vervolgens weer)

PFP
15 September 2003, 18:17
je moet anders die inkt navul pakket van rtl shop aanschaffen, die door nol roos word gedaan. Die lijkt me echt vet handig :rolleyes:

ik_ben_de_man
17 September 2003, 15:19
Originally posted by PFP
je moet anders die inkt navul pakket van rtl shop aanschaffen, die door nol roos word gedaan. Die lijkt me echt vet handig :rolleyes: vast ja

ik heb beneden ( in de woonkamer voor de rest van familie ) een hp 840 c , daarvoor hp 500c .

op mijn kamer had ik eerst een dingetje van epson staan , was ik zeer tevreden mee.

nu heb ik een hp psc 2110 ( scanner copier printer ) en ben daar ook redelijk tevreden mee.
wou eerst een epson kopen , maar die kon niet samen met het pc prive project , en was van zichzelf al iets duurder ( 30,- ) en ik had toen weinig geld.

canon weinig ervaring mee , alleen dat de inkt spotgoedkoop is.