PDA

Bekijk de volledige versie : Heb ik weer...


supergirl
12 September 2003, 10:47
Vind ik iemand die ik echt leuk vind...blijkt hij mij ook leuk te vinden...zijn we deze week achter gekomen....op zich geen probleem...maar wel dat tie ZONDAG 11 MAANDEN NAAR AUSTRALIE GAAT.....das nou niet bepaald naast de deur en 11 maanden zeg je nie van nou ik wacht wel op je....lijkt mij toch

Chrizlybeer
12 September 2003, 10:57
dat is inderdaad nog al balen... :aai:




Ga gewoon met m mee:d

supergirl
12 September 2003, 11:08
nou dat heeft inderdaad door me hoofd gespookt maar ja we komen er net deze week pas achter das weer iets TE dan he....

Chrizlybeer
12 September 2003, 11:59
Ja ik is misschien wel op erg korte termijn. Maar ik denk ook neit dat het veel zin heeft om nu al een lange afstandsrelatie te doen, misschien mag je m bij nader inzien toch niet en dan heb je 11 maanden "verknalt"

lieve colafles
12 September 2003, 12:29
wacht op hem,.... of ga met hem mee..

FiZz
12 September 2003, 12:36
Originally posted by lieve colafles
wacht op hem,.... of ga met hem mee..

Na 1 week? :)

Als je nou wat langer met elkaar hebt owkee... maar na 1 week..? :)

lieve colafles
12 September 2003, 12:40
Originally posted by FiZz
Na 1 week? :)

Als je nou wat langer met elkaar hebt owkee... maar na 1 week..? :) ach boeiend.. australie is mooi man... je kan altijd nog je eigen route lopen.. is lol toch.. en wachten was eigenlijk niet zo serieuse optie.. :)

maar wauw naar australie.. ik zou gewoon mee gaan..
als dat mogelijk is..

Eelcotje
12 September 2003, 12:49
Originally posted by supergirl
Vind ik iemand die ik echt leuk vind...blijkt hij mij ook leuk te vinden...zijn we deze week achter gekomen....op zich geen probleem...maar wel dat tie ZONDAG 11 MAANDEN NAAR AUSTRALIE GAAT.....das nou niet bepaald naast de deur en 11 maanden zeg je nie van nou ik wacht wel op je....lijkt mij toch

heel simpel.. vergeet hem :)
En schrijf 11 maand verder in je agenda.. (leuke vriend komt terug)

En dan maar hopen dat ej nog vrijgezel bent :p

supergirl
12 September 2003, 14:15
hahah ja dat zijn allemaal leuke opties maar nee....denk dat er inderdaad niks anders op zit dan gewoon 11 maanden zelf me dingetjes doen en dan zien we na 11 maanden wel weer....toch blijft het klote.....

Jennifer1203
12 September 2003, 14:55
Originally posted by supergirl
Vind ik iemand die ik echt leuk vind...blijkt hij mij ook leuk te vinden...zijn we deze week achter gekomen....op zich geen probleem...maar wel dat tie ZONDAG 11 MAANDEN NAAR AUSTRALIE GAAT.....das nou niet bepaald naast de deur en 11 maanden zeg je nie van nou ik wacht wel op je....lijkt mij toch messie toch:aai: :aai:

San^draatje|
12 September 2003, 15:10
goede reden om 11 maanden lang de vrijgezel uit te hangen. En voel je vooral niet schuldig tegenover hem als je iets uitvreet met andere jongens, want jullie hebben niets. :*

SpiNe
12 September 2003, 16:48
d00s gewoon mee gaan!:)

supergirl
12 September 2003, 21:40
meegaan na net een week....denk het niet hoor....al zou ik wel willen....

CharmedOne
12 September 2003, 22:48
Originally posted by jennifer1203
meissie toch:aai: :aai:

supergirl
14 September 2003, 10:59
Jaja...hij is nu echt weg...gister afscheidsfeessie gehad....toen die wegging...heeft tie me heel lang geknuffeld en heel veel kusjes gegeven....ja daar kwamen de tranen hoor toen die de deur uitliep.....
Vannacht stuurde die nog een berichtje....dat ik naar de sterren moest kijken want hij zou dat ook doen en dan aan mij denken.....:'(

Raspberry
14 September 2003, 11:02
Tis jammer, en 11 maanden is ook niet niks
maar der zijn genoeg leuke jongens op deze aardkloot:Y)
zo moet je maar denken :p

supergirl
14 September 2003, 11:17
Tuurlijk weet ik dat het is gewoon op dit moment effe klote maar ik ga natuurlijk niet 11 maanden zitten treuren.....

Suepahfly
14 September 2003, 11:45
Wie zegt dat je der meteen achter moet gaan?
Als je na een maandje nog baalt, ga dan naar hem toe, en heb je genoeg tijd nog om te plannen

supergirl
14 September 2003, 18:56
Ja ik zie het allemaal wel.....krijg nu hele vervelende reacties van vrienden van hem die zeggen ja je moet nie alles geloven wat tie zegt want hij belazerd je enzo en neemt je in de maling...maar dan denk ik weer van waarom stuurt tie dan nog berichtjes voordat tie weggaat als tie me zou belazeren dan zou die gewoon weggaan zonder iets van zich te laten horen.......
Ik snap die mensen nie waarom moeten ze zo jaloers doen...ik vind het al erg genoeg dat tie 11 maanden weg is.....