PDA

Bekijk de volledige versie : konijn


psychobunny
12 September 2003, 18:30
ok,hoort hier niet helemaal thuis,maar k wist niet waar het anders moest :p
kent dr iemand wat van konijntjes?want mijn konijn verhaart zo grof,dat het mij niet meer normaal lijkt,als ik hem vast pak,komen er ganse handen haar los,en op sommige plaatsen begint ie kaal te worden? :?

Nightwolf
12 September 2003, 18:37
is ie oud? :?

psychobunny
12 September 2003, 18:39
nope,nog maar net een jaartje. en nog maar 1x ziek geweest

bootje
12 September 2003, 19:16
bel eens naar een dierenarts of ga er eens langs...


edit: tenzij het nog zijn wintervacht is die je konijn verliest.

chica
12 September 2003, 19:18
mijn konijn heeft precies hetzelfde probleem op dit moment:yes: ze verruilen van vacht geloof ik!:)

psychobunny
12 September 2003, 20:15
Originally posted by chica
mijn konijn heeft precies hetzelfde probleem op dit moment:yes: ze verruilen van vacht geloof ik!:) maar het is niet normaal meer,ik mag altijd mn kleren wassen nadat ik hem heb uitgehaald,die haren krijg je dr zelfs niet meer van :p

chica
12 September 2003, 20:21
Originally posted by psychobunny
maar het is niet normaal meer,ik mag altijd mn kleren wassen nadat ik hem heb uitgehaald,die haren krijg je dr zelfs niet meer van :p

mijne ze ruggetje wordt kaal:p Het komt wel weer goed, vorig jaar had ze ook zoiets:)

psychobunny
13 September 2003, 08:13
Originally posted by chica
mijne ze ruggetje wordt kaal:p Het komt wel weer goed, vorig jaar had ze ook zoiets:) k,thx :)

dext0r
13 September 2003, 09:55
kan aan het voedsel liggen.
probeer eens ander voer... ?

psychobunny
13 September 2003, 20:41
Originally posted by dext0r
kan aan het voedsel liggen.
probeer eens ander voer... ? we zijn net verwisseld van voer en dit eet hij echt graag,hij springt er gewoon op,dusja?

LoeLoe
13 September 2003, 21:01
Hmm als hij op een gegeven moment echt kaal wordt of je ziet stukken van zijn huid tussen zijn vacht door, dan moet je even naar de dierenarts gaan lijkt me.

Voor nu ziet het er meer naar uit dat hij inderdaad van vacht veranderd en dat ie een lekker dik jasje aan het kweken is voor in de winter. Dus ik zou nog even een paar daagjes of weekjes afwachten en als het echt TE erg wordteven een bezoekje brengen aan de dierenarts;)

Tyskie
13 September 2003, 21:13
Ach, kerst komt er aan he... :] :Y)

Dobbo
30 September 2003, 18:45
Originally posted by Tyskie
Ach, kerst komt er aan he... :] :Y)

foei ! :notgood:

psychobunny
30 September 2003, 19:36
Originally posted by Dobbo
foei ! :notgood: haal mss ff een oude topic omhoog :{ hij's dus gezond hé mensen :)

dext0r
30 September 2003, 23:26
Originally posted by psychobunny
haal mss ff een oude topic omhoog :{ hij's dus gezond hé mensen :)

ah dat is een fijne mededeling :+