PDA

Bekijk de volledige versie : Slotjes in topics waar in mensen niet aardig zijn?


Nickchange
12 September 2003, 19:51
Is dat nou echt nodig in zo'n topic als deze: http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=36411

oke topics waarin mensen elkaar alleen maar uitschelden maar dat gebeurde hier toch niet echt ze gingen gewoon met elkaar in discussie.

Als iedereen altijd aardig is en het met elkaar eens is komt er ook nooit een discussie uit. :'(

Tussen haakjes: dit gaat niet speciaal om dat topic maar dat is gewoon een voorbeeld

Wat vinden jullie daar van? :?

Banaan
12 September 2003, 20:04
sfeer moet gezellig zijn, discussies voeren moet over iets gaan en niet over een ruzie tussen 2 mensen, dat vechte ze maar erges anders uit. simpel

bartje518
12 September 2003, 20:31
Sfeer moet gezellig zijn.. Banaan, flikkert jij in godsnaam op man, matennaaier. Als iemand de sfeer verpest ben jij t wel.. :z

En gooi nu hier ook maar een slot op zeker? :O

Nightwolf
12 September 2003, 20:34
banaan doet dat niet maar Forza :yes:

bartje518
12 September 2003, 20:52
Originally posted by Nightwolf
banaan doet dat niet maar Forza :yes:

Banaan is nog veel erger Tijn :no: Verhaal nooit gehoord :?

BlueWolf
12 September 2003, 20:53
Originally posted by Nickchange

Als iedereen altijd aardig is en het met elkaar eens is komt er ook nooit een discussie uit. :'(

Dat was geen discussie dat was om de beurt elkaar aanvallen, dat versta ik niet onder discussie

Nightwolf
12 September 2003, 20:54
Originally posted by bartje518
Banaan is nog veel erger Tijn :no: Verhaal nooit gehoord :?

er is weinig wat mij ontgaat, maar dat is niet op t forum zelf

bartje518
12 September 2003, 21:04
Originally posted by Nightwolf
er is weinig wat mij ontgaat, maar dat is niet op t forum zelf

Je hebt t dus nie gehoord ;) Speelde nie op t forum :o

Banaan
15 September 2003, 15:17
bartje toch, ik sfeer verpeste?

onze ruzie is tegen elkaar. wat ik dee tegen jouw heeft geen fuck met dit forum te maken. eerder tegen jouw en andere hele eerlijke mensen. wat JIJ dee was niet tegen mij, maar tegen dit forum 8) alsje me nu wilt tegen spreken bennik vrij je te unblocke. dattik je genaait heb was eerder positief dan negatief 8) tenminste voor mij :yes: niet voor jouw maar das je eigen schuld :wave:

Nightwolf
15 September 2003, 15:23
Originally posted by bartje518
Je hebt t dus nie gehoord ;) Speelde nie op t forum :o

dat zeg ik Bart, dat speelde niet op t forum af....oke beetje fout geformuleerd eerder maar dat bedoelde ik dus

koelkast
15 September 2003, 17:59
Iemand die communicatie studeert zou moeten weten dat het ongepast is om in een discussie op de man te spelen (of te wel mensen persoonlijk aanvallen)

Als dat soort dingen gebeuren zal of het topic op slot moeten (er is namelijk geen discussie meer) of men zal in het topic een waarschuwing moeten geven dat dat niet de bedoeling is en een aantal posts moeten verwijderen.

Gezien je bijna altijd een lading van kritiek krijgt als je een topic red door hier posts in weg te halen besluiten de meeste crew leden om er een slot op te hangen.

Tyskie
15 September 2003, 18:35
Originally posted by koelkast


Gezien je bijna altijd een lading van kritiek krijgt als je een topic red door hier posts in weg te halen besluiten de meeste crew leden om er een slot op te hangen.

Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens.. Volgens mij wordt er te makkelijk naar het slot gegrepen af en toe en de mogelijkheid van het deleten van posts wel eens vergeten...
Persoonlijk zie ik liever dat een goed topic open blijft en dat de rotzooi wordt weggehaald, dan dat een topic helemaal dichtgaat...
Maar dit laatste is natuurlijk wel de makkelijkste manier.. ;)

dext0r
15 September 2003, 19:00
doe ik soms toch nog iets goed 8{ :z

LoeLoe
15 September 2003, 20:33
Ach dan krijg je weer gezeik van mensen dat je hun posts weg haalt...het is nooit goed?

Tyskie
15 September 2003, 20:36
Originally posted by LoeLoe
Ach dan krijg je weer gezeik van mensen dat je hun posts weg haalt...het is nooit goed?

Sorry, LoeLoe, dat ik het alweer zeg, maar dat is absoluut geen goede mentaliteit he..
Kijk, als je posts wist zonder het te vermelden krijg je idd gezeik omdat mensen ineens hun posts missen...
Maar als je er een reden bij geeft (dmv een post in het topic) hebben ze zich daar maar naar te schikken he.. :) En misschien zijn ze het daar niet mee eens, maar van een goede discussie op z'n tijd gaat niemand dood.. En nee, dat is niet altijd gezeik... :{

Maar jij laat het liever zoals het nu is? Ondertussen is ll.com wel verworden tot een forum met een verrotte sfeer.. Maar liever dat dan gezeik van die sfeerverziekers he? :notgood:

LoeLoe
16 September 2003, 15:13
Door schade en schande word je wijs Tyske. Ik heb dit al vaker meegemaakt en nu weet ik zo onderhand wel hoe mensen derop reageren en dan heb je op een gegeven moment neit echt zin om er nog moeite voor te doen want het is nooit goed wat je doet?

LoeLoe
16 September 2003, 15:14
Originally posted by Tyskie

Maar jij laat het liever zoals het nu is? Ondertussen is ll.com wel verworden tot een forum met een verrotte sfeer.. Maar liever dat dan gezeik van die sfeerverziekers he? :notgood: Nope liever nog zie ik verandering

Tyskie
16 September 2003, 15:23
Originally posted by LoeLoe
Nope liever nog zie ik verandering

Maar door op de manier te denken, waarop jij denkt komt dat er niet van he.. :)

bartje518
16 September 2003, 15:27
Zaak Banaan is naar PM verplaatst.

Over Koelkast: wanneer ik iemand de heilige Thomas zie uithangen over sfeer of iets dergelijks, terwijl hij zelf de sfeer verziekt, dan spreek ik hem daarop aan. Dan speel ik niet op de man, dan verzoek ik hem vriendelijk doch dringent zijn engelenpakje uit te trekken en zijn mond te houden. Ik speel pas op de man wanneer ik bijvoorbeeld in een discussie tegen jou zou gaan zeggen: Koelkast je bent dom, of je bent lelijk, of weet ik veel wat ik zou zeggen. In zo'n geval treed ik buiten de discussie, in dit geval was het niet meer dan iemand op zijn plaats zetten.

En dan nu ontopic :+: Ik ben voor posts deleten/ dan wel aanpassen. Van mij zul je daarop geen kritiek krijgen (tenzij je er alleen een toevoeging aan doet, en verder er niet bij zet dat je niks verwijdert hebt ;) dan ontstaan er misverstanden). Over het 'vele werk' wat dat met zich meebrengt mag niemand zeuren. Je ben FB of je bent het niet. En dan moet je het goed doen.