PDA

Bekijk de volledige versie : wat vinden jullie?


skielder
13 September 2003, 14:30
oi,...ik zal mijn verhaaltje ff vertellen en ik wil graag weten wat jullie vinden wat ik moet doen...:)

2 jaar geleden ging ik van 3havo naar 4 havo...in de klas bij aardig wat vakken zat een meisje bij me in de klas, ik vond haar er toen wel leuk uitzien..

na een tijdje hadden we elkaar geadd op msn, maar hadden niet echt veel met elkaar te bespreken...

een tijd later hadden we veel dingen met elkaar te bespreken op msn, zij vertrouwde mij heel erug en andersom, en ze vertelde mij dingen die andere mensen, zoals haar zus enzo niet wisten..

ook vertelde ze me dat we gingen samenwonen als ze 18 was en dat we gingen trouwen..sex was pas na het huwelijk zei ze...
soms waren we in de stad en liepen toen met zijn 2-en een discotheek in, en bekenden d88 dat ze me vriendin was enzo, vonden ons een leuk stelletje..
ik begon verliefd op haar te worden..op een gegeven moment had ik het tegen har verteld, maar ze was niet verliefd op mij...

althans, ze zei dat ze niet toe was aan een relatie..
ik d8, ok, ik w8 wel een tijd en probeer het dan weer eens..

een maandje later had ze opeens een vriend, wat ik raar vond, omdat ze er niet aan toe was... en verrekt, de eerste week had ze al meteen sex met hem..(de eerste week was ie op vakantie en sms-ten ze alleen met elkaar)

na 1,5 week ofzo had ze het uigemaakt, ze vond toch dat ze er niet toe aan was, ze wilde genieten van het leven...ook vertelde ze me dat we niet gingen samenwonen, want ze ging met een vriendin van haar in dat huis waar we zouden gaan wonen...

ondertussen deden we al allebei een andere opleiding..we spraken elkaar veel minder en zagen elkaar ook veel minder.

ik had een keer 4 cd's van haar geleend, die ik nu nog steeds bij me heb...

maar ik merkte dat ze niet veel interesse meer in me toonde, ik was altijd degene die haar aansprak op msn..

een tijdje later sms-te ze me of ik zin had om met haar wat te gaan drinken (afspraakje zeg maar), maar ik kon niet, want ging met mijn vrienden al zuipen...toen had ik weer zoiets van ze toont interesse, zou ze me dan toch wel leuk vinden?

ik wist dus niet waar ik aan toe was, zou ze me wel leuk vinden of niet...

toen had ik haar 2 maanden al niet meer gezien en een maand niet meer gesproken..
ik d8 van: ik leg haar geleende cd's in het park tegenover haar huis, ga ff verderop zitten, laat haar die cd;s zoeken en laat haar dan weten dat ik verderop zit.. dan aangekomen had ik haar lievelingsdrank bij me etc...maar heb het toch maar niet gedaan..

ik ging ook alleen maar naar de stad om haar te zien enzo, laatste tijd wilde ik steeds heen, ben maar niet gegaan, waarom geen idee, ging toen maar blowen i.p.v naar de stad

nu zat ik vanmiddag haar cu2 te lezen, en kwam tot de ontdekking dat ze een nieuwe vriend heeft..
dit vind ik dus heel erug..:'(

ik zit nu al sinds vanmidag aan de drank om het weg te drinken, zit op mijn kamer, muziek te luisteren en te denken aan al de keren dat ik haar had gezien etc..

elke keer dat ik een leuk meisje zie, moet ik steeds weer aan haar denken..

wat vinden jullie dat ik moet doen?

haar laten gaan of toch voor haar gaan...
mijn gevoel weet ook niet meer wat ie wil

liekpiek
13 September 2003, 14:37
het is voor mij wel makkelijk om te zeggen dat je haar moet laten gaan, maar dat zal voor jou wel niet zo makkelijk zijn neem ik aan....

maar ik vind dat ze je niet waard is.

HugoBoss
13 September 2003, 14:37
vind het wel een beetje raar van haar, als je al met elkaar op msn gechat hebt is het toch hartsikke logisch dat jullie gaan samenwonen?:?

een beetje valse hoop geven vind ik dat...

Nightwolf
13 September 2003, 14:42
Originally posted by skielder
(afspraakje zeg maar)

had ze dat in haar in haar smsje gezet of gaf ze feitelijk gezien duidelijk aanwijzingen daarvoor? zo niet, dan kan je gewoon spoken zien en is t beter als je probeert over haar heen te komen :)

skielder
13 September 2003, 14:50
ze stuurde eerst een smsje of ik wat ging doen savonds
ik stuurde dus terug dat ik met mijn vrienden ging zuipen.

toen kreeg ik dit sms-je:

ow..nou..k wou vragen of je zin had om ff wat te drinken te gaan halen in de stad...met mij..:D haha, kus *****

en dr vader heeft een huis die die verhuurt, volgend jar als ze 18 wordt mag ze daar wonen, en wij zouden daar dus gaan wonen met zijn 2-en...

sms-je is trouwens van 11 - 07, is het enigste sms je die ik bewaar, lees hem nog vaak :)

0Vera
13 September 2003, 15:30
dat meisje weet ni wat ze wil, echt, je bent beter af zonder haar, ze is je niet waard zoals liekpiek al zei.

ik hou sowieso niet van die playahtypetjes, dit meisje vin ik wel een goed voorbeeld :p

Suepahfly
14 September 2003, 11:54
Laat die meid vallen, in de tijd dat je daar mee bezig bent geweest, had je al veel betere, leukere en knappere meiden kunnen vinden

Larsjuh
14 September 2003, 12:05
zoals al meerdere mensen hier hebben gezegd, je moet haar proberen te vergeten en kijken of er andere leuke meisjes zijn die veel beter voor je zijn (en ja die zijn er:) ), maar als je gaat zoeken vind je niets, is mijn ervaring, gewoon normaal doen en als je een keer een leuk meisje ziet stap je erop af

hollywood
14 September 2003, 18:10
Sorry, maar wat een muts is dat meisje zeg... Begrijp sowieso niet waarom je je druk om haar maakt. Beter gewoon proberen te vergeten of gewoon vrienden zijn, want zo'n meisje lijkt me niet echt het type waar je op kan bouwen en vertrouwen.
Sterkte
x

skielder
15 September 2003, 13:31
nu zegt mijn gevoel dat ik haar moet vergeten...

zaterdagnacht cd's teruggebracht, sms gestuurd dat ik ze heb gebracht, krijg ook nix terug ofzo dat ze ze heeft..

volgens mij weet ze zelf niet eens wat ze allemaal aan het doen is, maja...

het zal wel moeilijk zijn om haar te vergeten denk ik..

maar vertrouwen kon ik haar goed hoor, vertelde haar zelf dingen die ik niet aan mijn vrienden vertel, en zij vertrouwde mij ook het meest van iedereen...

maar bedankt allemaal :)