PDA

Bekijk de volledige versie : RudBull (deel XI)


bartje518
17 September 2003, 09:20
Kan íemand die man eens een cursus geven 'hoe hoort een FB een forum te onderhouden'? Ik kan dit wel via PM doen, maar het is al de 2e keer dat hij topics loopt te deleten om een verkeerde reden. Het gaat dit keer om het verjaardagstopic voor Arie-Kanarie. Koelkast wilde niet dat er foto's of MSN-gesprekken in zouden staan, dus sloot hij hem. Ik opende hem vervolgens opnieuw, en dat topic is nu verwijdert door RedBull, met als reden:
'geen dubbele topics hè meneertje'. Als hij éven verder had gekeken dan zijn neus lang was had hij het verschil binnen no-time ontdekt. En dit is inmiddels al de 2e keer. Mijn oprechte excuses als ik met dit topic de sfeer bederf, maaar ga eerst eens bij de bron van de verpeste sfeer te raden :{ Die man lost niks op sinds hij hier is, maar sticht alleen maar meer rommel |:(

Stevie
17 September 2003, 10:25
ik vond het al zo vreemd dat je na je eerste, door koelkast onterecht gesloten, topic voor arie geen nieuwe had gemaakt :? maar ik had het kunnen denken, onze geweldige fb+ snapte er weer geen hol van. ik geef je groot gelijk.

PFP
17 September 2003, 10:27
ik geef hem groot gelijk, ik zie het verschil niet tussen een topic voor arie of een topic voor joeyb

Stapper
17 September 2003, 10:32
hij moet door schade en schande wijs worden, maar volgens mij lukt dat nog steeds niet echt
een FB moet weten wat er op het forum speelt en moet niet iemand van buitenaf zijn en dat is zijn grootste fout en de grootste fout die spill heeft gemaakt

Nightwolf
17 September 2003, 10:42
:{

btw, die posts in die verjaardagstopic hadden dan best door KK verwijderd kunnen worden met de vermelding geen msn gesprekken en foto's :?

MarvinV
17 September 2003, 10:56
nog ff en ik ga denken dat ik die functie beter vervul;)

Me for president :d :huh:

Little Angel
17 September 2003, 11:38
Red Bull is een flut forumbaas, sorry dat ik het zeg, maar is wel zo, je moet iemand hebben die vaak hier komt en die weet wat wel en niet kan........:{

bartje518
17 September 2003, 17:03
Originally posted by PFP
ik geef hem groot gelijk, ik zie het verschil niet tussen een topic voor arie of een topic voor joeyb

Arie is jarig gast |:(

LoeLoe
17 September 2003, 17:06
Hmm nou je kan het ook van de andere kant bekijken.

Iemand (weet zo niet wie) ahd dus die verjaardagstopic geopend. KK sluit hem. Vervoglens gaat een ander persoon WEER zo'n topic openen....die andere is toch niet voor niets gesloten lijkt me :?

bartje518
17 September 2003, 17:08
Originally posted by LoeLoe
Hmm nou je kan het ook van de andere kant bekijken.

Iemand (weet zo niet wie) ahd dus die verjaardagstopic geopend. KK sluit hem. Vervoglens gaat een ander persoon WEER zo'n topic openen....die andere is toch niet voor niets gesloten lijkt me :?

Wel wanneer je éven 1 secondje in die andere had gekeken, waarin Koelkast dus aangaf dat een nieuwe geopend mocht worden (of heb je dat zelf ook nog niet bekeken :Z)

koelkast
17 September 2003, 22:43
ik heb hem dicht gedaan om de volgende reden :

Verjaardags topics moeten kunnen dit is zo eenmaal gegroeid en wordt geaccepteerd. Wel ok maar een verjaardagstopic staat in Aan de bar en hier wordt iemand gefeliciteerd. In andere verjaardagstopics staan geen chatlogs van msn en ook geen foto's van de jarige job himself.

Waarom dat dan opeens voor arie wel zou moeten kon ik me niet bedenken. Kortom het topic klopte niet. Ik heb hem dus met die melding ook op slot gedaan ook met de melding dat verjaars topics gewoon kunnen.

De foto heb ik vervolgens vervangen door een plaatje van mijn kat omdat bartje weer eens dacht slim te zijn door de foto niet in het nieuwe topic te plaatsen maar een link te zetten naar de foto in het net gesloten topic (hoezo grens opzoekend :) ) dus om de grap vrolijk mee te spelen een foto van een lieve kat die er veel leuker uit ziet dan arie de gele kanarie.

ik vat ook niet waarom alsnog dan het 2e topic gesloten is maar ik vrees dat ondanks ik beheerder ben nog ik of BW er iets aan kan doen verder. Het is hopen dat red bull hier zelf even langs komt en leert van de acties die ie gedaan heeft.

Overigens weer grappig dat achteraf wordt geklaagt ala owh ja by the way helemaal onterecht gesloten maar ik nergens een pm heb gehad of een mail met die melding er in 8)

Tyskie
17 September 2003, 22:47
Waarom moet dat altijd via PM dan? Ten eerste, jij hebt hem niet gesloten (die tweede), ten tweede is een discussie op ledenstaff veel nuttiger en helderer.

The Phit
17 September 2003, 22:50
ach, die redbull.. Dom kereltje eigenlijk. Ik heb t een tijdje aangekeken en probeerde hem nog een beetje een hart onder de riem te steken door hem een beetje 'leuk' O-) te gaan vinden. Maar ja, hij blijft maar misbruik maken. En gelukkig niet zoveel als eerst, maar dat moet gewoon eens over zijn. :yes:
Af en toe (vaak) zie ik op adb wel topics die echt nerrrgens over gaan. Maar daar wordt dan nix mee gedaan? en waarom? Joost zal t vast wel weten.

bartje518
17 September 2003, 22:58
Hij heeft m nie gesloten, Wesley, dat is net het probleem :? Hij verwijdert alles meteen. Fouten maken is menselijk, maar hij zorgt ervoor dat zijn fouten onherstelbaar worden :(

koelkast
17 September 2003, 23:05
Originally posted by Tyskie
Waarom moet dat altijd via PM dan? Ten eerste, jij hebt hem niet gesloten (die tweede), ten tweede is een discussie op ledenstaff veel nuttiger en helderer.

men had ook op msn of een topic kunnen openen op feedback of hier met de vraag waarom het topic gesloten was dan had je hetzelfde antwoord gehad als ik net al gegeven heb een misschien wat duiderlijke uitleg.

Het ging mij er om dat mensen altijd achteraf komen klagen ja onterecht dit onterecht dat maar op het moment dat het gebeurt hoor je er eigelijk niemand over. Pas als ze argumenten nodig hebben vallen ze op dit soort dingen terug of zo. Open dan meteen een topic als je het er niet mee eens bent.
:Y)

koelkast
17 September 2003, 23:05
Originally posted by bartje518
Hij heeft m nie gesloten, Wesley, dat is net het probleem :? Hij verwijdert alles meteen. Fouten maken is menselijk, maar hij zorgt ervoor dat zijn fouten onherstelbaar worden :(

zoals ik al vertelde ik kan er niets maar dan ook niets meer aan doen als jij :7

bartje518
17 September 2003, 23:12
Originally posted by koelkast
zoals ik al vertelde ik kan er niets maar dan ook niets meer aan doen als jij :7

Weet ik, neem jou ook niks kwalijk in deze :no::(

Tyskie
17 September 2003, 23:16
Originally posted by koelkast


Het ging mij er om dat mensen altijd achteraf komen klagen ja onterecht dit onterecht dat maar op het moment dat het gebeurt hoor je er eigelijk niemand over. Pas als ze argumenten nodig hebben vallen ze op dit soort dingen terug of zo. Open dan meteen een topic als je het er niet mee eens bent.
:Y)

Dit topic is toch meteen geopend? :?

bartje518
17 September 2003, 23:19
Originally posted by Tyskie
Dit topic is toch meteen geopend? :?

Inderdaad 8) om 7 uur 's ochtends lig ik nu eenmaal in bed 8)

koelkast
17 September 2003, 23:24
Originally posted by Tyskie
Dit topic is toch meteen geopend? :?

Nee,

De volgende dag pas om 11:07

En het topic zie ook de titel gaat over Red Bul en niet over het sluiten van het 1e topic door mij. Dit wordt voor het gemak even tussendoor genoemd in niet eens de openings post maar pas in de 2e post door niet eens de topic starter.

dat vind ik dan raar want als je echt vind dat een topic onterecht is gesloten (terwijl het niet jou topic was) waarom zet je dan in een thread die niet eens over de discussie gaat of het topic terecht of onterecht is gesloten een reply neer waar je er als een FEIT van uitgaat dat het topic onterecht gesloten is.

en daar zie ik dan het een en ander aan rammelen en gaat het lampje aan van "hier klopt iets niet"

:Y)

bartje518
17 September 2003, 23:41
Originally posted by koelkast
Nee,

De volgende dag pas om 11:07

En het topic zie ook de titel gaat over Red Bul en niet over het sluiten van het 1e topic door mij. Dit wordt voor het gemak even tussendoor genoemd in niet eens de openings post maar pas in de 2e post door niet eens de topic starter.

dat vind ik dan raar want als je echt vind dat een topic onterecht is gesloten (terwijl het niet jou topic was) waarom zet je dan in een thread die niet eens over de discussie gaat of het topic terecht of onterecht is gesloten een reply neer waar je er als een FEIT van uitgaat dat het topic onterecht gesloten is.

en daar zie ik dan het een en ander aan rammelen en gaat het lampje aan van "hier klopt iets niet"

:Y)

Ja, toen stond ik op! De rest van het forum kan het verwijderen van het topic door RedBull nauwelijks hebben opgemerkt, die waren er namelijk nog niet geweest.
Verder kan ik er niks aan doen dat anderen opmerken dat jij het topic ten onrechte had gesloten. Ik vind dat overigens geeneens. Je motiveerde duidelijk waarom ie dicht was, en ik opende een nieuwe. Simpel als dat, wat anderen ervan vinden kan ik niks aan doen :?

RedBull
19 September 2003, 22:19
Gelukkig gaat deze topic niet over mij want er staat Rud Bull
PFFF ik dacht eigenlijk dat jullie mij bedoelde maar ik kom er toch nog goed van af.

Ik ben blij dat jullie allemaal denken dat jullie et beter weten. Dat denken pubers namelijk altijd. Die denken dat ze alles beter weten dan hun ouders terwijl dat NOOIT zo is. Ouders hebben meer leefervaring e.d.

Er zijn ook mensen die gaan naar school en krijgen (hoe kinderachtig als het klinkt) huiswerk op. Dat behoort thuis gemaakt te worden. Je hebt ook van die figuren die gaan als ze thuis zijn meteen naar een forum surfen en topics bekijken en posts plaatsen. Jongens daar steek je niets van op, echt niet.

Kijk als mensen over je praten is eigenlijk niet eens zo slecht, ook al is het negatief bedoeld. Ze houden zich bezig met je, ze denken aan je. Ze zien jou als een "Voorbeeld".

Waarom zeuren mensen nou altijd over Spill? Zijn wij zo slecht voor jullie? Jullie hebben zoveel kritiek op ons.. Waarom toch?
Ik zit op me werk en doe het forum er gewoon bij, omdat ik het leuk vindt. Jullie zitten zich thuis te "vervelen" en gaan dan maar mensen bekritiseren en wachten tot ze weer eens een "zinloze" discussie kunnen starten. Sorry weinig kans van slagen bij mij, want ik ga deze discussies niet aan.

Er zijn gelukkig ook mensen die waarderen wat de FB's doen voor het forum. Ze zien dat we werken aan een "beter" forum. Het is een moeilijk streven, maar het is wel de bedoeling.

Ennuh meneer Bartje, volgens mij moet Ivo jou NOG een keer uitleggen wat een PM nou is :wave:

Kampie
19 September 2003, 23:09
Originally posted by RedBull
Gelukkig gaat deze topic niet over mij want er staat Rud Bull
PFFF ik dacht eigenlijk dat jullie mij bedoelde maar ik kom er toch nog goed van af.

Ik ben blij dat jullie allemaal denken dat jullie et beter weten. Dat denken pubers namelijk altijd. Die denken dat ze alles beter weten dan hun ouders terwijl dat NOOIT zo is. Ouders hebben meer leefervaring e.d.

Er zijn ook mensen die gaan naar school en krijgen (hoe kinderachtig als het klinkt) huiswerk op. Dat behoort thuis gemaakt te worden. Je hebt ook van die figuren die gaan als ze thuis zijn meteen naar een forum surfen en topics bekijken en posts plaatsen. Jongens daar steek je niets van op, echt niet.

Kijk als mensen over je praten is eigenlijk niet eens zo slecht, ook al is het negatief bedoeld. Ze houden zich bezig met je, ze denken aan je. Ze zien jou als een "Voorbeeld".

Waarom zeuren mensen nou altijd over Spill? Zijn wij zo slecht voor jullie? Jullie hebben zoveel kritiek op ons.. Waarom toch?
Ik zit op me werk en doe het forum er gewoon bij, omdat ik het leuk vindt. Jullie zitten zich thuis te "vervelen" en gaan dan maar mensen bekritiseren en wachten tot ze weer eens een "zinloze" discussie kunnen starten. Sorry weinig kans van slagen bij mij, want ik ga deze discussies niet aan.

Er zijn gelukkig ook mensen die waarderen wat de FB's doen voor het forum. Ze zien dat we werken aan een "beter" forum. Het is een moeilijk streven, maar het is wel de bedoeling.

Ennuh meneer Bartje, volgens mij moet Ivo jou NOG een keer uitleggen wat een PM nou is :wave: Nu doen we het andersom.. ok?
Ik kom een dag bij Spill werken en ga daar ff een complete afdeling runnen.. omdat ik een juiste opleiding heb..

Die afdeling runnen houd bij mij in: Iedereen die mij tegenspreekt of dingen zegt die ik niet thuis hoor te vinden op die afdeling krijgt een stukplakband op z'n mond (slotjes).. dat ze op andere afdelingen dingen roepen kan ik helaas niets aan doen.. anders kregen ze van mij ook een stuk plakband..

Ja? Nu begrepen? Op zo'n moment ben jij mij ook liever kwijt dan rijk.. wat denkt zo'n jongen wel niet? is hier net een dag en loopt de hele afdeling te verkloten.. leuk he?

:wave:

Tyskie
19 September 2003, 23:34
Yeah, dat is de juiste instelling, Redbull.. Je consumenten afkraken.. Geweldig jongen...
Want hier zitten alleen kansloze figuren en jij hebt tenminste een echt leven!!

Gelukkig voor jou dat je niet bij een echt bedrijf werkt... :{ [/sarcasme]

Bobba.
20 September 2003, 00:00
Originally posted by RedBull
Gelukkig gaat deze topic niet over mij want er staat Rud Bull
PFFF ik dacht eigenlijk dat jullie mij bedoelde maar ik kom er toch nog goed van af. Hoe kinderachtig van de persoon die het over in de volgende alinea over pubers heeft.

Originally posted by RedBull
Ik ben blij dat jullie allemaal denken dat jullie et beter weten. Dat denken pubers namelijk altijd. Die denken dat ze alles beter weten dan hun ouders terwijl dat NOOIT zo is. Ouders hebben meer leefervaring e.d. Ja joh ga jezelf meteen vergelijken met een ouderlijke positie. Vriend ik moet je vertellen als jij zo je kinder opvoed als je hier de business runnt, zullen jou kinderen vaak vastgebonden met de mond gesnoert in de kelder zitten

Originally posted by RedBull
Er zijn ook mensen die gaan naar school en krijgen (hoe kinderachtig als het klinkt) huiswerk op. Dat behoort thuis gemaakt te worden. Je hebt ook van die figuren die gaan als ze thuis zijn meteen naar een forum surfen en topics bekijken en posts plaatsen. Jongens daar steek je niets van op, echt niet.En dan vraag je je af waarom sommige mensen je niet zo slim vinden? Nou met die laatste zin jaag je je consumenten weg kerel. En hoezo meteen sommige mensen komen hier als ze zich vervelen in hun vrije tijd een BOEIENDE discussie voeren. Jij gaat hier, en dat zelfs nog in je werktijd, de boel verneuken zo hard als je maar kan.

Originally posted by RedBull
Kijk als mensen over je praten is eigenlijk niet eens zo slecht, ook al is het negatief bedoeld. Ze houden zich bezig met je, ze denken aan je. Ze zien jou als een "Voorbeeld"..Zo kereltje, dus jij ziet ons als jou voorbeeld? Dan is het forum van ll.com dus echt gedoemt om te mislukken. Want sorry dat ik het zeg, jij bent echt een misselukkelingetje van de sameleving. Denken dat je beter bent door; [list=1]
een betere opleiding
een betere baan
omdat je werkt bij een beter bedrijf (denk je)
en omdat je hier bent aangesteld om als buitenling ff de boel te sussen terwijl je er de ballen verstand niet van weet maar toch denkt dat wij een stel pubers zijn die je de mond kunt snoeren met zo'n domme opmerkingen als in dit post van je
[/list=1]

Originally posted by RedBull
Waarom zeuren mensen nou altijd over Spill? Zijn wij zo slecht voor jullie? Jullie hebben zoveel kritiek op ons.. Waarom toch?
Ik zit op me werk en doe het forum er gewoon bij, omdat ik het leuk vindt. Jullie zitten zich thuis te "vervelen" en gaan dan maar mensen bekritiseren en wachten tot ze weer eens een "zinloze" discussie kunnen starten. Sorry weinig kans van slagen bij mij, want ik ga deze discussies niet aan.Sorry? Zeuren wij over spill? Mij heb je anders nog nooit gehoort. Goeie snelle servers voor ll.com. Mooie site als ll.com. Er is alleen gezegt dat spill een foutje heeft gemaakt met jou hier aan te stellen. En als de grote bazen hier even in kijken, maar daar nemen ze de tijd niet voor, zien ze zelf ook dat jij er een zooitje van maakt. En dan is het maar goed dat je dit er ff bij doet anders verdien je je ontslag!

Originally posted by RedBull
Er zijn gelukkig ook mensen die waarderen wat de FB's doen voor het forum. Ze zien dat we werken aan een "beter" forum. Het is een moeilijk streven, maar het is wel de bedoeling.Ik heb respect voor elke FB die het beter als jou doet. En tot nu toe zijn ze dat allemaal. Zij snappen hoe het is om een gewone user te zijn. Zij voelen zich niet zo ver boven ons verheven net als jij. En nu ik hier over nadenkt is onze kritiek op voorgaande FB's helemaal niet zo terecht geweest. Misschien is dat het doel van spill wel, jij doet je voor als barbaartje. De rest ziet in dat de normale FB's best meevallen en de rust is weer voor onbepaalde tijd terug. Maar daar ziet het er niet naar uit.

Originally posted by RedBull
Ennuh meneer Bartje, volgens mij moet Ivo jou NOG een keer uitleggen wat een PM nou is :wave: Ivo:O die snapt zeker wat er in Bart's hoofd omgaat. Dat doe niemand hier, maar ik weet zeker dat BW of KK hem een iig een stuk beter begrijpt dan jij of Ivo. Omdat BW en KK leeftijdsgenoten zijn en ook discussies willen voeren ipv het sluiten van topics en het snoeren van monden van de users.

Dit was even mijn serieuze inbreng ... die ik overigens niet vaak heb omdat ik het de moeite niet waard vind. Maar dit vond ik even een ontiechelijk domme post van je en daar wou ik toch ff op ingaan. Ik hoop echt dat je of beter je best gaat doen, of zo snel mogelijk verdwijnt. Want je veroorzaakt alleen maar meer onrust. En daarom begin ik ook meer aan mijn "huidige-FB-liefmaak" theorie te denken. Erg zielig zoals jij het hier presteerd kerel!

Tyskie
20 September 2003, 00:09
Amen.

Trouwens, wel grappig, die innerlijke tegenstrijdigheid in de post van Redbull.. Hij heeft het over pubers die kritiek leveren en dat hij zo volwassen is met zijn 19 jaar.. Maar het leuke is dat die kritiek vaak komt van mensen die ouder zijn, of even oud...
Nee, Redbull, hier mee maak je je niet geliefder op dit forum en de sfeer zeker niet beter...

Bobba.
20 September 2003, 00:23
Originally posted by Tyskie
Amen.
:respect:
Ga je me vertelle dat je dat echt allemaal gelezen hebt? :z

Nightwolf
20 September 2003, 00:26
t is maar tijdelijk, werd er gezegd.....heb geduld met m

Bobba.
20 September 2003, 00:27
Originally posted by Nightwolf
t is maar tijdelijk, werd er gezegd.....heb geduld met m Zit er dus toch nog schot in mn theorie? :Y)

Nightwolf
20 September 2003, 00:34
ligt er aan op welk stuk je precies bedoelt

Bobba.
20 September 2003, 00:37
Originally posted by Nightwolf
ligt er aan op welk stuk je precies bedoelt Originally posted by Bobba
En nu ik hier over nadenkt is onze kritiek op voorgaande FB's helemaal niet zo terecht geweest. Misschien is dat het doel van spill wel, jij doet je voor als barbaartje. De rest ziet in dat de normale FB's best meevallen en de rust is weer voor onbepaalde tijd terug. Maar daar ziet het er niet naar uit.

0Vera
20 September 2003, 00:39
Originally posted by Bobba
:respect:
Ga je me vertelle dat je dat echt allemaal gelezen hebt? :z :yes: ik zeker, en ik ben het gloeiend met je eens :)
Ik heb van de Redbull discussie op zich veel gelezen maar niet aan meegedaan, maar zijn post hier sloeg gewoon echt vierkant NERGENS op. Ik begrijp best dat ie zich aangevallen voelt, maar als fb, zeker als nieuwkomer, moet je denk ik toch concessies doen en fouten durven toegeven. En daar heb ik bij hem nog weinig van gezien :{

Prima dat ie de boel komt sussen maar hij heeft niet de waarheid in pact. Alles is relatief, kom op. Je kunt het ook als nieuwkomer leren, tuurlijk, maar zorg ook dan dat je dingen van anderen aanneemt :x

Verder: niks persoonlijks tegen Redbull hoor, ik ken em niet, zal vast wel een prima kerel zijn :)

bartje518
20 September 2003, 13:28
Bobba, wat had je voor rotzooi gehad voordat je dit poste :respect: Ik ben het HE-LE-MAAL met je eens :yes: :respect: :thumbsup:

BlueWolf
20 September 2003, 14:30
Ik wijs er Redbull trouwens op dat er ook een staff room bestaat hier.
Als je je daar nooit komt en wij beslissen dan iets moet je erna niet zeuren dat we je mening niet vroegen :+
Verder ben ik het ook wel mee eens dat RB als ie echt een versterking wil zijn nog heel veel werk heeft