PDA

Bekijk de volledige versie : svchost.exe


Stapper
17 September 2003, 17:34
dit programmatje doet het vaak niet
en daardoor doet mijn mail het niet goed, ook kan ik niet meer kopieeren en plakken. als ik het probeer op te starten doet die het nog steeds niet. andere problemen zijn dat ik geen links kan openen

ik heb mijn win2000 bak al eens helemaal geformateerd en opnieuw geinstalleerd

iemand een oplossing voor dit probleem

FunFair
18 September 2003, 13:12
svghost staat er bij mij vaak 3 of 4 keer tussen... geen idee waarom die het niet doet..

misschien een hardware foutje?

Stapper
18 September 2003, 13:14
Originally posted by FunFair
svghost staat er bij mij vaak 3 of 4 keer tussen... geen idee waarom die het niet doet..

misschien een hardware foutje? lijkt me niet ik heb de pc al een tijdje en sinds ik een virus op mijn pc heb gehad geeft hij deze fout

Kampie
18 September 2003, 13:32
wat doet het ding eigk?

Stapper
18 September 2003, 13:33
Originally posted by Kampie
wat doet het ding eigk? dat wil ik ook wel eens weten

EternalShadow
18 September 2003, 14:39
bij mij staat ie er sinds ik een netwerkje heb er ook 4x tussen, 3 kan ik er zonder problemen weg gooien maar ze komen contstant terug, als ik de 4e afsluit sluit ie automatisch mijn PC af...

inVision
18 September 2003, 15:40
Het bestand SVCHOST.EXE is een vast onderdeel van het Windows-besturingssysteem en zorgt onder andere voor een koppeling tussen dll-bestanden en het Windows-register. Het programma start verder een aantal services op die nodig zijn om Windows XP goed te laten functioneren. Voor de meeste services die worden opgestart, wordt SVCHOST zelf ook gestart. Om die reden komt het programma meerdere keren voor in het scherm van Taakbeheer. Overigens kan de toepassing niet afgesloten worden.

Als je precies wilt weten welke programma’s en services er door SVCHOST zijn geladen, dan kun je met het volgende commando op de dos-prompt verdere gegevens vinden:

TASKLIST /SVC

koelkast
18 September 2003, 17:29
ook te vinden op : http://support.microsoft.com/?kbid=250320

Stapper
18 September 2003, 22:23
ok, das iets waar ik iets aan heb
maar hoe kan ik het weer maken (kan niet op de link klikken) en overschrijven is ook zo'n gedoe