PDA

Bekijk de volledige versie : lekker vrijgezel


Americangirl
18 September 2003, 11:42
Hallo

Ik ben 18 en vind het heerlijk om van alles uit te spoken met jongens maar niet om een vaste relatie te beginnen. Op vakantie is dat geen probleem maar hier in ned. is het zo dat op het moment dat je zoent je eigenlijk al 'wat' hebt.Zijn er meer mensen die dit hebben??

MarvinV
18 September 2003, 11:52
ik persoonlijk vind het helemaal niks om voor een avondje wat te doen met een meisje. Trouwens meisjes zeggen altijd dat jongens meisjes misbruiken maar ik vind dat het tegenwoordig ook vaak andersom gebeurt.

Meisjes maken dus een jongen een beetje de kop gek. Zoenen voor een avondje en zeggen dan daaaag. Vind ik zeer sneu eigenlijk. maar goed ieder wat wils he. geef mij maar gewoon een leuke vriendin waarmee ik lekker alles kan delen en doen.:yes:

anemic
18 September 2003, 12:57
Originally posted by MarvinV
ik persoonlijk vind het helemaal niks om voor een avondje wat te doen met een meisje. Trouwens meisjes zeggen altijd dat jongens meisjes misbruiken maar ik vind dat het tegenwoordig ook vaak andersom gebeurt.

Meisjes maken dus een jongen een beetje de kop gek. Zoenen voor een avondje en zeggen dan daaaag. Vind ik zeer sneu eigenlijk. maar goed ieder wat wils he. geef mij maar gewoon een leuke vriendin waarmee ik lekker alles kan delen en doen.:yes:

sluit ik me inderdaad bij aan...volgens mij gebeurt het misschien wel meer door meisjes dan door jongens...

L_angeldc
18 September 2003, 13:09
Originally posted by anemic
sluit ik me inderdaad bij aan...volgens mij gebeurt het misschien wel meer door meisjes dan door jongens...

niet door mij in ieder geval :no:
natuurlijk is het zo zijn dat er meisjes zijn die dat wel doen, zomaar voor een avond, maar jongens doen daar dan toch zeker ook aan mee?

Little Angel
18 September 2003, 15:27
Ik zorg gewoon dat ik met iemand zoen die ik daarna nooit meer zie hier in nederland, geen probleem meer dan:)

anemic
18 September 2003, 16:45
Originally posted by L_angeldc
niet door mij in ieder geval :no:
natuurlijk is het zo zijn dat er meisjes zijn die dat wel doen, zomaar voor een avond, maar jongens doen daar dan toch zeker ook aan mee?

maar het is vaak zo dat jongens denken dat er iets meer uit voortkomt....iets wat missamerica niet wil..

Americangirl
23 September 2003, 11:25
ok ik wil dus niemand gebruiken en vertel jongens altijd dat het voor een avondje is. Tot nu toe stemden ze daar altijd mee in.
ik vraag me alleen af of er meer meisjes zijn die niet zo'n zin in hebben om meteen ergens aan vast te zitten, zo beter geformuleerd???;)

TheGroovMaster
23 September 2003, 14:05
:) ik zou op zich wel willen maar ben bezet :D :love:

anemic
24 September 2003, 10:10
Originally posted by TheGroovMaster
:) ik zou op zich wel willen maar ben bezet :D :love:

jij bent ook een vieze slet nils

Stapper
24 September 2003, 10:29
one night stands vind ik helemaal niets
ben meer voor de iet wat langere relaties

Riddler
24 September 2003, 11:17
ik ben weer single, dusss..... :o :d

Little Angel
24 September 2003, 11:40
Originally posted by Stapper
one night stands vind ik helemaal niets
ben meer voor de iet wat langere relaties

Onen ight stand vind ik ook niks nee, alleen zoenen okeej, maar verder gaan dan dat...... Moet toch wel iemand zijn waar ik alnger dan 1 avond iets mee heb, anders zit er voor mij geen betekenis bij en dan is er eigenlijk ook niks aan vind ik......:)

0Vera
24 September 2003, 14:53
Originally posted by Riddler
ik ben weer single, dusss..... :o :d joh! sinds wanneer?

ontopic: Ik ken de fase, heb et zelf ook een beetje gedaan, hoewel ik nooit zomaar 'rondplayde', dat wilde ik echt niet, maar ben er nu klaar mee. Nooit meer. Ben nog wel single, en niet direct op zoek maar ik sta er wel weer open voor :)

Riddler
24 September 2003, 14:57
Originally posted by 0Vera
joh! sinds wanneer?

ontopic: Ik ken de fase, heb et zelf ook een beetje gedaan, hoewel ik nooit zomaar 'rondplayde', dat wilde ik echt niet, maar ben er nu klaar mee. Nooit meer. Ben nog wel single, en niet direct op zoek maar ik sta er wel weer open voor :)

sinds afgelopen zaterdag, hoezo? had je interesse? :+

0Vera
24 September 2003, 15:09
Originally posted by Riddler
sinds afgelopen zaterdag, hoezo? had je interesse? :+ haha nou ik had altijd zien staan dat je een vriendin had, dus ik begreep et al niet, ik dacht dat ik weer iets gemist had :p

ik realiseerde me later toen ik mn post zag dat t idd erg uitnodigend eruitzag :$ ;)
ach boeie :+

Riddler
24 September 2003, 15:12
Originally posted by 0Vera
haha nou ik had altijd zien staan dat je een vriendin had, dus ik begreep et al niet, ik dacht dat ik weer iets gemist had :p

ik realiseerde me later toen ik mn post zag dat t idd erg uitnodigend eruitzag :$ ;)
ach boeie :+

whaah... ;)

Alpha
24 September 2003, 19:34
het is best fijn om vrijgezel te zijn, maar toch, bij ons geeft een vriendin je toch enige status

SweetEighteen
10 November 2003, 20:27
Originally posted by Alpha
het is best fijn om vrijgezel te zijn, maar toch, bij ons geeft een vriendin je toch enige status

SATUS??

Die mag je me even uitleggen.....
Bedoel je dat je dan stijgt in de 'begeerte' ranglijst ofzo? Heb jij een vriendin om mee te pronken en dat was het?

SweetEighteen
10 November 2003, 20:29
Ja jammer dat je als vrouw al snel de stempel 'slet' hebt....

Ikzelf heb liever een 'echt' vriendje. Met alles erbij; roze wolk, eerste date, nog meer roze wolk, niet eten etc.
Maar dat komt misschien omdat ik de 'experimenteerfase' heb afgesloten...? Wie zal t zeggen....

BaRBie
10 November 2003, 22:51
Ach als je vrijgezel bent moet je ervan genieten, en ik ben er sinds dit weekend achter gekomen dat mannen snel conclusies trekken als een meisje iets doet...misschien moet je dan wat duidelijker overkomen?

anemic
10 November 2003, 23:03
Originally posted by SweetEighteen
Ja jammer dat je als vrouw al snel de stempel 'slet' hebt....

Ikzelf heb liever een 'echt' vriendje. Met alles erbij; roze wolk, eerste date, nog meer roze wolk, niet eten etc.
Maar dat komt misschien omdat ik de 'experimenteerfase' heb afgesloten...? Wie zal t zeggen....

ook pas sinds je vakantie met veel uitgaan, veel drinken en veel sex zeker?

misschien viel het dan toch ietswat tegen?

edit: spelfout

0Vera
11 November 2003, 12:00
Wederom oud topic. SweetEighteen, niet doen.
Met anemic mag je de conversatie per pm wel vervolgen :p