PDA

Bekijk de volledige versie : E-mail Virussen!!! :-S


Fastolph
18 September 2003, 18:43
Krijgen jullie ook veel mailtjes met virussen erin? Ik zo'n beetje 10 per dag en dan met berichten zoals:

Dear friend , use this Internet Explorer patch now!
There are dangerous virus in the Internet now!
More than 500.000 already infected! Juist ja... Microsoft zal mij persoonlijk een mailtje sturen en beginnen met 'dear friend'.

Al ben ik niet zo dom ze te openen het is wel vreselijk irritant dat telkens bij het openen van m'n mail m'n virusscanner op holslaat...

Weten jullie hier iets tegen of een oplossing?

inVision
18 September 2003, 19:32
Mailwasher, die checkt op spam, en vaak wordten die virus mails ook als spam aangeduid en dan bounced hij ze (stuurt ze terug naar de afzender (of dat nou de echte afzender is of niet) en hij delte ze voordat je mailprogramma ze download op je pc en dus je virusscanner in actie moet komen...

ik_ben_de_man
18 September 2003, 21:12
Originally posted by inVision
Mailwasher, die checkt op spam, en vaak wordten die virus mails ook als spam aangeduid en dan bounced hij ze (stuurt ze terug naar de afzender (of dat nou de echte afzender is of niet) en hij delte ze voordat je mailprogramma ze download op je pc en dus je virusscanner in actie moet komen...

is idd wel handig progje , maar vaak krijg je dan ook geen nieuwsbrieven meere , en als je via intenret koopt of verkoopt dan krijg je die mailtjes van online veilingshuis ook niet meer E.D.

inVision
18 September 2003, 21:35
Jawel, als hij iets markeert als spam en hij blacklist hem auto, dan haal je hem daar eenmalig uit en voeg je hem toe aan je friendslist..., dat hoef je maar een keer te doen en voila!