PDA

Bekijk de volledige versie : verrassen


dino83
19 September 2003, 10:57
hoe verrassen jullie je vriend?(voor de meisjes)

hoe willen jullie verrast worden? (voor de jongens)

ben wel ff nieuwsgierig

:love:
:*
:wave:

RandyJC
19 September 2003, 11:19
ermm om plotseling uit het niet een knuff krijg:love: maar dat gebeurt al HEH NOES?8)

Alpha
19 September 2003, 12:37
Jah k ga met Dino83 mee
zomaar n knuf krijge is fijn

dino83
19 September 2003, 13:23
Originally posted by Alpha
Jah k ga met Dino83 mee
zomaar n knuf krijge is fijn

volgens mij bedoel je randyjc of niet?

dus jullie vinden een spontane knuffel wel fijn.:huh:

verder niets?:?
(als iedereen dat gaat zeggen is het ook niet leuk dus ook andere reacties please)

Karliene
19 September 2003, 13:28
Ik koop dan een klein cadeautje voor hem ofzo..
Een cd ofzo..

Zelf wil ik wel verrast worden, maar niet dat hij opeens voor de deur staat ofzo..Dat stel ik niet echt op prijs...(bij niemand niet)..

mijisstoer
19 September 2003, 17:38
ik vind het altijd wel leuk om een tut :* te krijgen :)

Eelcotje
19 September 2003, 17:43
Originally posted by Karliene
Ik koop dan een klein cadeautje voor hem ofzo..
Een cd ofzo..

Klein?.. nouja..

Ik wordt ook wel graag verrast met een klein cadeautje.. :) of verassing .. whatever :)

Nightwolf
19 September 2003, 17:46
geen idee :)

dino83
19 September 2003, 18:02
Originally posted by Eelcotje
Klein?.. nouja..

Ik wordt ook wel graag verrast met een klein cadeautje.. :) of verassing .. whatever :)

same here:yes: :thumbsup:

chica
19 September 2003, 18:20
een leuk etentje misschien voor 2?:)

Larsjuh
19 September 2003, 18:23
euhm klein cadeautje is wel leuk, maar als ze opeens voor m'n neus staat vind ik ook wel leuk :)

lieve colafles
19 September 2003, 22:26
gewoon speciale opwellingdingen zijn leuk..
bijvoorbeeld spontaan weggaan of een tekening krijgen ofzow.. :love:

FiZz
19 September 2003, 23:13
Voor mijn vriendin:
Overal kaarsjes
Overal rozenblaadjes (op tafel, de grond, de bank, het bed)
Beetje milde wierook
Lekker eten (was nog niet vegetarisch): Biefstuk, met zoetzure rouwkost en gebakken aardappeltjes. Met een lekker toetjes (vanille of chocolade pudding, zelf gemaakt).
Goede muziek erbij. Moet dus rustig zijn. Nu had ik wel een rare cd uit gezocht misschien, maar 1 van die cd's van NiN (Nine Inch Nails) is echt heerlijk.

En klaar. Het was echt geweldig.



En wat ik graag zou krijgen? Ik kan er niet goed tegen als ik dingen krijg, ook geen complimentjes. Maar daardoor ben ik ook eigenlijk met alles blij.

0Vera
20 September 2003, 00:53
ik maak zelf kaartjes, dus als ik een attentie wil geven maak ik een lief zelfontworpen en gemaakt kaartje. Mijn ex was gek met zn computer, dus deed ik heel veel moeite om een goedlijkende computer opdat kaartje te krijgen. Vond ie onwijs leuk :)
(was wel een pokkewerk:{)
Iets liefs zeggen vanuit het niets, omdat je dat zo ineens voelt, das ook gewoon lekker.
Zelf hou ik niet van etentjesverrassingen, dat weet ik liever van tevoren. Best wel erg, heb et een x gehad, was gezellig, en lekker eten maar die verrassing :no: echt stom hoor van mezelf, want t was onwijs lief enzo, maar nee :{
Ben toen ook wel eerlijk tegen em geweest. En toen weer lekker geknuffeld enzo :)

AMF
21 September 2003, 16:13
Een knuffel of een kusje uit t niets :) En verder een klein, grappig cadeautje voor mekaar kopen..een neproos, een ingepakte pasfoto, etc. En mijn vriend vindt t leuk als ik leuk of mooi ondergoed aandoe :o :) Soms als we in een hele volle bus of trein zitten fluistert ie heel zachtjes in mn oor 'ik hou van je'..dan zit ik echt zo van..':love:'

InuYasha
22 September 2003, 12:25
gewoon een spontane massage of als ie iets koopt wat ik heel lekker vindt (zak nibbits :D) maar ook gewoon dat hij me op komt halen van school of van mn werk is ook heel lief :)

eneri
22 September 2003, 20:09
ow dat kan vanalles zijn. spontaan langskomen, n lief of opwindend smsje sturen, n kadootje kopen, een romantische brief schrijven. leuke plannen bedenken voor als hij weer komt t weekend.