PDA

Bekijk de volledige versie : nieuw forum


Stapper
19 September 2003, 15:21
door het weg vallen van hersenkrakers zitten een heleboel mensen te zeiken over dat ze steeds bij games zitten
niet dat ik er last van heb, maar kan daar niet iets van een stel je zelf voor forum voor komen

dus met alleen maar topic's over wie je bent en wat je intentie is om hier te zijn (ofzo)
zo krijg je ook niet dat RB ten onrechte topic's sluit

chica
19 September 2003, 15:37
ik snap de link met hersenkrakers niet helemaal:? Is wel een goed idee hoor, maar om daar een heel forum voor te maken:?

Nightwolf
19 September 2003, 15:40
Originally posted by Stapper
door het weg vallen van hersenkrakers zitten een heleboel mensen te zeiken over dat ze steeds bij games zitten

boeiend? ze raken er heus wel aan gewend na verloop van tijd


maar kan daar niet iets van een stel je zelf voor forum voor komen

dus met alleen maar topic's over wie je bent en wat je intentie is om hier te zijn (ofzo)
zo krijg je ook niet dat RB ten onrechte topic's sluit

ik vind dat dat gewoon in ADB kan blijven, zoveel topics worden er niet geopend door nieuwelingen....

ALS dat forum er al zou komen, dan zou die bovenaan moeten staan aangezien je dat sneller ziet dan wanneer die in t midden staat

Banaan
19 September 2003, 16:36
ALS dat forum er komt is het ook een mooi postopkrikhaven aangezien het hier alleen: hoi of afkraking is. dat moetjij wel weten tijn ;)

Nickchange
19 September 2003, 16:41
Laat het nou maar zo aan forums waar 1 keer een de maand een reactie komt heb je ook niks:{

En nieuwe mensen doen hun eerste post denk ik toch niet in dat forum ofzo

Nightwolf
19 September 2003, 17:10
Originally posted by Banaan
ALS dat forum er komt is het ook een mooi postopkrikhaven aangezien het hier alleen: hoi of afkraking is. dat moetjij wel weten tijn ;)

true, heb ik wel laten zien met die spam daar hehe :7

0Vera
20 September 2003, 00:43
Originally posted by Stapper
dus met alleen maar topic's over wie je bent en wat je intentie is om hier te zijn (ofzo)
zo krijg je ook niet dat RB ten onrechte topic's sluit Leuk idee op zich, maar een heel forum daarvoor, ben ik met de reacties hier eens, wordt niks. Weinig bezocht, nauwelijks posts, en toch vaak alleen loze reacties als 'hoi', 'welkom' of 'rot op' (al naar gelang hoe die persoon zich neerzet).

bartje518
20 September 2003, 13:29
Tijn is gewoon blij dat er ook eens een hond op zijn forum komt, hehe :7

Nightwolf
20 September 2003, 13:37
:+

tjah er zit maar een geing aantal actieve mensen die t leuk vinden, zoals ik :)