PDA

Bekijk de volledige versie : als eerste kus mislukt ?


jaak_trek_haak
21 September 2003, 21:03
yu mensen ik heb mijn eerst kus echte kus gekregen deze vrijdag was van een vriendin van mij ( is niet mij lief ) en wat blijk achter af dat ik er nie veel van kon maar ik was wel zat en was eerste keer voel mij wel klote is het normaal dat het de eerste keer slecht gaat want ik voel mij wel behoorlijk kut ma mss is daar helemaal geen reden tot en overkomt het iedereen wel is de eerste keer ???


alleen serieuze reactie's plz :rolleyes:

The Phit
21 September 2003, 21:46
troost je, sommigen kunnen het na tig keer nog steeds niet en toch hebben ze vaak een andere vis aan de haak. 8)

anemic
21 September 2003, 21:58
wat minder drinken de volgende keer misschien

InuYasha
22 September 2003, 12:23
ach...kussen wordt altijd beter :)
mijn eerste keer was met iemand die rookte....nou dat echt nooit meer!

0Vera
22 September 2003, 14:27
Als je verwachtingen te hoog zijn, omdat het je eerste zoen is, kun je makkelijk teleurgesteld worden. Zoenen is niet meer dan een beetje rondrommelen in andermans mond, en je leert vanzelf wel wat je wel en niet lekker vind, maar zeker een eerste zoen is vaak geen 'vuurwerk' :p
En een volgende keer niet dronken zijn is misschien wel aan te raden, dan ben je je iets bewuster van wat je doet. Lukt t wel beter denk ik :)

WishfulDreaming
22 September 2003, 16:42
Originally posted by jaak_trek_haak
yu mensen ik heb mijn eerst kus echte kus gekregen deze vrijdag was van een vriendin van mij ( is niet mij lief ) en wat blijk achter af dat ik er nie veel van kon maar ik was wel zat en was eerste keer voel mij wel klote is het normaal dat het de eerste keer slecht gaat want ik voel mij wel behoorlijk kut ma mss is daar helemaal geen reden tot en overkomt het iedereen wel is de eerste keer ???


alleen serieuze reactie's plz :rolleyes:

Kussen doe je met twee, dus jah, zo lekker zal zij ook wel nie gekust hebben op die moment zeker ;)

Goeie tip : Blijven oefenen, komt wel goed :d

Floris17
8 October 2003, 18:25
Joh ik was de eerste keer al blij dat ik me tong in haar mond en niet in haar neus stopte!!! Maarre oefening baart kunst!!! Gewoon blijven oefenen;)