PDA

Bekijk de volledige versie : @home


RandyJC
21 September 2003, 21:33
Hebben jullie ook dat het zo traag is en dat de verbinding instabiel is?

erg irritand/t :kwaaist:

FunFair
22 September 2003, 06:27
alleen dat af en toe het internet weg valt, dat is makkelijk te verhelpen door de stekker van de modem erop nieuw in te douwen. paar minuten later werkt het dan weer.
Verder is het nogsteeds retesnel.

WhizzCat
22 September 2003, 07:38
Originally posted by FunFair
alleen dat af en toe het internet weg valt, dat is makkelijk te verhelpen door de stekker van de modem erop nieuw in te douwen. paar minuten later werkt het dan weer.
Verder is het nogsteeds retesnel.

Retesnel? @home sucks aars hier :[ stelletje maten naaiers zijn, excuse the expression, zomaar de fucking, pardon, download verlagen van 4 naar 2 mbit :[ halfgare mafketels grmbl grbml...

gelukkig kan ik op school downloaden met een meer aangename snelheid van maar liefst 1 mb per seconde (filmpje duurt ongeveer 15-20 mins :D )

Kampie
22 September 2003, 10:41
Ik heb ook nix te klagen over @home..

downloaden doe ik toch meest @ school en lekker internetten wil thuis gewoon dus no probs hier.. :)

FunFair
23 September 2003, 14:41
Originally posted by WhizzCat
Retesnel? @home sucks aars hier :[ stelletje maten naaiers zijn, excuse the expression, zomaar de fucking, pardon, download verlagen van 4 naar 2 mbit :[ halfgare mafketels grmbl grbml...

gelukkig kan ik op school downloaden met een meer aangename snelheid van maar liefst 1 mb per seconde (filmpje duurt ongeveer 15-20 mins :D )

en jij woont waar?
en jij hebt welk abo?

Plankje
23 September 2003, 16:08
nog nooit problemen gehad met athome. Vrijwel altijd verbinding en nooit een echt trage verbinding ofzo. Heel af en toe gooit ie de modem er wel uit, maar das misschien net 1 keer per maand ofzo

Larsjuh
23 September 2003, 16:59
Originally posted by Plankje
nog nooit problemen gehad met athome. Vrijwel altijd verbinding en nooit een echt trage verbinding ofzo. Heel af en toe gooit ie de modem er wel uit, maar das misschien net 1 keer per maand ofzo

:yes: klopt helemaal, nooit problemen gehad

Atjeuh
23 September 2003, 17:28
Originally posted by Plankje
nog nooit problemen gehad met athome. Vrijwel altijd verbinding en nooit een echt trage verbinding ofzo. Heel af en toe gooit ie de modem er wel uit, maar das misschien net 1 keer per maand ofzo
same here :) alleen af en toe doet hij vaag met msn dan ga ik de hele tijd offline :?

Chrizlybeer
23 September 2003, 18:07
Originally posted by WhizzCat
gelukkig kan ik op school downloaden met een meer aangename snelheid van maar liefst 1 mb per seconde (filmpje duurt ongeveer 15-20 mins :D )

Heb hier nu ook een 8mbit down en 1mbit up lijntje thuis:)

dupke
23 September 2003, 18:17
we kregen z'n meeltje.... daar stond in dat ze de oude server der uit gooien......
toen deed mijn e -mail het niet meer
Internet ligt er Rete vaak uit! :kwaaist:
en hij is Langzaaaaaam :kwaad:

@home... sucks de laatste tijd8|

TheGroovMaster
23 September 2003, 19:06
lekker dat je je modem zo nu en das es moet resetten, beetje dom niet. Hoort gewoon 24/7 online te blijven 365 dagen per jaar.

Met XS4ALL en multikabel echt geen problemen hierzo

FunFair
23 September 2003, 23:12
als je gewoon flink veel problemen hebt met @home, moet je gewoon overstappen op adsl ofzow. Is tegenwoordig goedkoper dan kabel.. alleen de snelheid is niet zo geweldig als @home hier aankan.

RandyJC
26 September 2003, 10:27
Originally posted by FunFair
als je gewoon flink veel problemen hebt met @home, moet je gewoon overstappen op adsl ofzow. Is tegenwoordig goedkoper dan kabel.. alleen de snelheid is niet zo geweldig als @home hier aankan.

nee dankje dan

ik had ook een keer op webwereld dat @home de snelheden gaan verhogenw8 misschien heb ik het nog :)

gevonden:
http://www.webwereld.nl/nieuws/16148.phtml

TheGroovMaster
26 September 2003, 13:37
ziet er wel beter uit zo jah!

FunFair
27 September 2003, 09:02
dat houdt nog niet persee in dat ze de snelheden omhoog gaan pompen in hoor :Y)
ze zeggen dat het netwerk het dan aan kan, maar wedden dat ze er weer een limiet op zetten :p

Pakspul
27 September 2003, 09:28
Originally posted by FunFair
dat houdt nog niet persee in dat ze de snelheden omhoog gaan pompen in hoor :Y)
ze zeggen dat het netwerk het dan aan kan, maar wedden dat ze er weer een limiet op zetten :p

@home gaat download verlagen naar 160kb en upload gaat iets omhoog