PDA

Bekijk de volledige versie : Rood haar niet aantrekkelijk?


RedBull
22 September 2003, 11:41
Waarom vallen zo weinig vrouwen op mannen met rood haar?
Ze vinden vaak jongens met rood haar lelijk, ik snap dat niet..:{

Please explain it to me girls :?

sunnyflower
22 September 2003, 12:54
ik ben 1 keer verliefd geweest op iemand met rood haar dus het kan wel hoor, maar ik weet ook niet waarom heel veel er niet op vallen, maar jongens vallen toch ook niet snel op meisjes met rood haar

SpiNe
22 September 2003, 13:17
meisjes met rood haar zijn soms best geil:7

RedBull
22 September 2003, 13:22
Dat klopt omdat de meeste rooie mensen een "standaard" uiterlijk hebben. Sommige mensen hebben ook "vies" rood haar.

CharmedOne
22 September 2003, 13:24
Originally posted by RedBull
Dat klopt omdat de meeste rooie mensen een "standaard" uiterlijk hebben. Sommige mensen hebben ook "vies" rood haar.

Wat is die "standaard" uiterlijk dan?

RedBull
22 September 2003, 13:30
Dit??

CharmedOne
22 September 2003, 13:31
Originally posted by RedBull
Dit??

Maar dat is geverfd

RedBull
22 September 2003, 13:34
Ja maar et ging je toch om het uiterlijk? :9

CharmedOne
22 September 2003, 13:38
Originally posted by RedBull
Ja maar et ging je toch om het uiterlijk? :9

Ja van roodharige (echte roodharige) :p

0Vera
22 September 2003, 14:30
ik heb weinig roodharige mannen in mijn omgeving dus kan er geen uitspraak over doen. Mijn baas is wel rossig maar die vind ik sowieso niet aantrekkelijk, ik weet ook hoe ie is, en hij past echt totaaaaal niet bij me, dus dan houdt t snel op.
Ik kijk niet zo naar uiterlijkheden dus kan me best voorstellen dat t bij mij kan. Mooi rood is nie lelijk toch ;)

MarvinV
22 September 2003, 15:21
twee woorden "nicky cox"

Stapper
22 September 2003, 16:00
wat heeft de kleur haar met uiterlijk te maken
een blond meisje kan even aantrekkelijk zijn als een meid met rood haar :yes:
alleen valt rood haar meer op omdat het bijzonder is

RedBull
22 September 2003, 16:39
Originally posted by 0Vera
ik heb weinig roodharige mannen in mijn omgeving dus kan er geen uitspraak over doen. Mijn baas is wel rossig maar die vind ik sowieso niet aantrekkelijk, ik weet ook hoe ie is, en hij past echt totaaaaal niet bij me, dus dan houdt t snel op.
Ik kijk niet zo naar uiterlijkheden dus kan me best voorstellen dat t bij mij kan. Mooi rood is nie lelijk toch ;)

Yes girl you're right baby!! *) 8-)

dino83
22 September 2003, 16:42
jongens met rood haar kunnen best heel leuk en knap zijn hoor!
(spreek uit ervaring :) )

:aai:
:wave:

RedBull
22 September 2003, 17:04
Dan moet ik toch eens met jou gaan praten :9 :*

dino83
22 September 2003, 17:14
dr komt vanzelf wel een meisje voor je die dr wel op valt (als je die al niet hebt ;) )
:aai:
:* :thumbsup:

dino83
22 September 2003, 17:15
Originally posted by dino83
dr komt vanzelf wel een meisje voor je die dr wel op valt (als je die al niet hebt ;) )
:aai:
:* :thumbsup:

je kunt me altijd pm :)

eneri
22 September 2003, 19:58
tsja wat kan ik zeggen. ik val op donker, maar dat betekent niet dat ik niet verliefd kan worden op iemand met rood haar. ik ben wel s verliefd geweest op n jongen met rood haar.
ik heb zelf ook rood haar en ik heb nooit gemerkt dat ik minder aandacht kreeg van jongens dan een blonde vriendin. sterker nog: ik krijg regelmatig opmerkingen dat ik zo'n mooie kleur haar heb. mijn vriend valt zelfs speciaal op rood haar 8-)

Riddler
23 September 2003, 14:58
rood haar is zeker wel aantrekkelijk hoor :9
zie mijn avatar :9

RedBull
23 September 2003, 16:43
yeah baby yeah!!!!8-)

chica
23 September 2003, 16:52
Nou, rood haar is lelijk:) Nog nooit op een jongen verliefd geweest met rood haar, maar mn vriendin heeft nu een vriendje met rood haar:)

nou....:9 Oke, hij is wel bijna kaal, maar het zegt dus niks over uiterlijk;)

dupke
23 September 2003, 17:30
wij hebben hier de uitspaak... die rooie deugt niet :p
maar dat komt omdat we best veel rode mensen in de kennisen kring hebben en die niet altijd de grootste engeltjes zijn..
mijn buurmeisjes zijn ook rood... en hebben van die lieve sproetjes... dat is z'n schatiig gezicht! :love:

mijn ex-vriend was ook rood en had ook van die lievige sproetjes..
dus ik vind het wel mooi hoor!
maar mij maakt een haarkleur totaal niet uit.. ik val op de persoon in het geheel niet op ze haar kleur! :yes: :)

biffyclyro
23 September 2003, 18:59
ik vind rood haar het GEILSTE van de wereld.
ik meen het, kijk maar naar ron wemel van harry potter :9 das toch echt een sexy brits jochie! (serieus he)
n wat dacht je van tweeling james&ben johnston van biffy clyro.
en daarbij ongeveer 5% van de schotse bevolking.
nou, en ik ben dus obsessed door schotland. dus ik val ook op rood haar :p

TheGroovMaster
23 September 2003, 19:16
Originally posted by SpiNe
meisjes met rood haar zijn soms best geil:7 :yes: i can tell 8-)

dupke
23 September 2003, 19:49
Meisjes met rooie haren die kunnen kussen dat is niet mis! :z

Mliekje
24 September 2003, 17:57
mijn vriendje heeft ook een klein beetje rood haar, naja, eignelijk alleen het voorste stuk, maar dat is toevallig wel heel sexy hoor!:):9

eneri
25 September 2003, 21:05
Originally posted by dupke
Meisjes met rooie haren die kunnen kussen dat is niet mis! :z O-)

Riddler
27 September 2003, 14:53
Originally posted by dupke
Meisjes met rooie haren die kunnen kussen dat is niet mis! :z

dat klopt idd :9

xlizzx
27 September 2003, 16:58
mijn vriendje heeft ook een beetje een rooie gloed over zn haar heen.. En hijs ook super sexy! :)

Suepahfly
27 September 2003, 17:45
Rood haar...
Meisjes zijn best wel mooi met rood haar, maar van gasten, daar kan ik niets van zeggen.Ik ben namelijk niet homo, maar ik denk niet dat het met je haar heeft te maken hoor

Alpha
29 September 2003, 16:13
red bull ben je zelf dat roodharig?
:Y)

Dobbo
30 September 2003, 09:43
ach het gaat mij niet echt om de haar kleur... rood kan ook heel mooi zijn maar dan moet het wel bij haar passen...

WhizzCat
30 September 2003, 09:52
Originally posted by Dobbo
ach het gaat mij niet echt om de haar kleur... rood kan ook heel mooi zijn maar dan moet het wel bij haar passen...

In het verleden behaalde meisjes met rode haren bieden idd geen garantie voor de toekomst ;)

Dobbo
30 September 2003, 18:08
Originally posted by Dobbo
ach het gaat mij niet echt om de haar kleur... rood kan ook heel mooi zijn maar dan moet het wel bij haar passen...

juist jij snap het ;)

HugoBoss
1 October 2003, 10:59
Originally posted by Dobbo
juist jij snap het ;)

een beetje schizofreen kan heel gezellig zijn?

0Vera
1 October 2003, 12:00
Originally posted by HugoBoss
een beetje schizofreen kan heel gezellig zijn? wij vinden dat we niet schizofreen zijn O-)

:d

HardCorr Lover
1 October 2003, 12:10
ben ik effe blij dat ik kleurenblind ben
kan ik lekker niet op iemand vallen omdat die een bepaalde kleur haar heeft :D

.... Fokking hell, ik dacht dat je op iemand viel omdat die persoon je je zo te gek laat voelen ipv dat je de kleur haar (die je toch kan verfen) zo mooi vind

Het is het meisje zelf wat me cool kan laten voelen, niet de kleur van haar haar

anoesjuh
1 October 2003, 17:05
als ik aan rood haar denk denk ik gelijk aan behoorlijk lichte mensen met veel sproeten en blauw of groene ogen
maar die kunnen best aantrekkelijk zijn hoor :yes:

Freckles
1 October 2003, 19:31
tuurlijk, t zal zoiezo wel meer aan de totale uitstraling van diegene liggen, en niet aan 't rode haar... misschien dat het líjkt alsof roodharigen minder geliefd zijn omdat er nou eenmaal minder van zijn, maar volgens mij valt dat best mee... :yes:

eneri
1 October 2003, 20:55
Originally posted by anoesjuh
als ik aan rood haar denk denk ik gelijk aan behoorlijk lichte mensen met veel sproeten en blauw of groene ogen
maar die kunnen best aantrekkelijk zijn hoor :yes:
that's me. knalblauwe ogen, beetje sproetjes rond mn neus en lichte huid. wel irritant zomers, die huid..

0Vera
2 October 2003, 01:46
Originally posted by eneri
that's me. knalblauwe ogen, beetje sproetjes rond mn neus en lichte huid. wel irritant zomers, die huid.. goed smeren :) wellicht helpt een zonnebankje in de winter, om je huid wat resistenter te maken tegen zonlicht. En sunblock wil 's zomers ook nog wel helpen :p

Mijn baas is ook rossig, en die ging voor tien dagen naar Egypte. En heet dat het daar was!! Kwam ie trug - je zou denken zo rood als een kreeft (hij heeft een viszaak :+) - maar nee hoor, geen SPOORTJE bruin op zn gezicht :| bleek ie zich per uur met factor 30 te hebben ingesmeerd |:(

_Rachel_
20 October 2003, 18:33
Als mensen echt van ZICHZELF rood haar hebben, val ik er vaak niet op.
Komt omdat ze daarnaast vaak n (erg) bleke huid/sproetjes hebben, nee, rood haar trekt mij meestal gewoon niet.

Nielssss
20 October 2003, 18:55
Rood = lekker...

Judith
20 October 2003, 19:30
Mwah..de roodharige jongens die ik ken zijn ook niet echt van die leuke/mooie en aardige jongens. Meestal heb ik gewoon een vies gevoel erbij. Niet beledigend bedoeld ofzo, maar ik zit liever in blond haar te 'warren' dan bij rood haar, weet ook niet hoe het komt :$

eneri
20 October 2003, 19:39
Originally posted by 0Vera
goed smeren :) wellicht helpt een zonnebankje in de winter, om je huid wat resistenter te maken tegen zonlicht. En sunblock wil 's zomers ook nog wel helpen :p


goed smeren inderdaad. zonnebank heb ik iets op tegen, zonder verklaarbare reden. ach als ik me goed insmeer word ik redelijk bruin zonder te verbranden dus sunblock vind ik niet nodig.
afgelopen zomer ben ik naar spanje marokko en italie geweest en ik zomaar n gezicht vol sproeten, terwijl ik ze normaal alleen rond mn neus heb. wel grappig :)

Roodhaar82
8 November 2006, 11:16
Ik heb zelf rood haar... Over het algemeen vinden mijn vriendjes het heel erg aantrekkelijk... Ikzelf val niet op mannen met rood haar. Vind ze te bleek...

Roodhaar82
8 November 2006, 11:17
Rood = lekker...=> dank je!!!

Roodhaar82
8 November 2006, 11:18
that's me. knalblauwe ogen, beetje sproetjes rond mn neus en lichte huid. wel irritant zomers, die huid..
Lichte huid zoms jammer. Vooral als mensen blijven roepen dat ik nog steeds wit ben als ik voor mijn doen MEGA bruin ben...

MrInsane
8 November 2006, 13:47
meisjes met rood haar zijn soms best geil:7

:yes:

Sander
8 November 2006, 13:56
topic van 3 jaar geleden :D

ash-hôôle
8 November 2006, 13:58
jep.