PDA

Bekijk de volledige versie : Bans van Nielsjuhh en 19jordy86


Stevie
22 September 2003, 12:47
Die hebben beide vorige week een ban gehad, maar zijn nog steeds niet unband. Voor hoe lang was deze ban?

LoeLoe
22 September 2003, 12:59
Kan je als het goed is terugvinden bij het onderdeel 'mededelingen'.

Stevie
22 September 2003, 13:01
Originally posted by LoeLoe
Kan je als het goed is terugvinden bij het onderdeel 'mededelingen'. nee

Nightwolf
22 September 2003, 13:35
waren dat niet gevallen van spam ofzo? :?

LoeLoe
22 September 2003, 13:50
Originally posted by Stevie
nee

Dan hebben de beheerders hun werk niet helemaal goed gedaan want bij mijn weten staat het er altijd wanneer iemand geband is en wanneer deze persoon weer geunbanned wordt;)

koelkast
22 September 2003, 14:03
Originally posted by LoeLoe
Dan hebben de beheerders hun werk niet helemaal goed gedaan want bij mijn weten staat het er altijd wanneer iemand geband is en wanneer deze persoon weer geunbanned wordt;)

niet bij iedere ban wordt een mededeling gegeven. Dit wordt niet gedaan als gebruikers vanaf post nummer 0 aan de spam gaan of overduidelijk alleen lid zijn geworden om overlast te veroorzaken.

ik weet niet of dat bij deze gebruikers ook aan de hand is, ik heb ze namelijk niet gebanned.

San^draatje|
22 September 2003, 14:43
Wat is een ban? Een straf ofzo? :? En wat is een spam, koelkast? :{ *voelt zich dom :$ *

Stevie
22 September 2003, 14:43
Originally posted by koelkast
niet bij iedere ban wordt een mededeling gegeven. Dit wordt niet gedaan als gebruikers vanaf post nummer 0 aan de spam gaan of overduidelijk alleen lid zijn geworden om overlast te veroorzaken.

ik weet niet of dat bij deze gebruikers ook aan de hand is, ik heb ze namelijk niet gebanned. neen. ze zijn begonnen met gewone serieuze posts en hebben een middagje gespamd. dit had toch wel bij mededelingen moeten staan. trouwens, bluewolf had ze geband volgens mij.

Banaan
22 September 2003, 15:02
Originally posted by San^draatje|
Wat is een ban? Een straf ofzo? :? En wat is een spam, koelkast? :{ *voelt zich dom :$ * ban: je kan dan niet op het forum voor een bepaalde tijd...
spam: nutteloze shit posten om te rellen/hogere posts/aandacht enz

Stevie
24 September 2003, 11:17
voordat dit topic in de vergetelheid verdwijnt zou ik graag een antwoord willen...?

BlueWolf
24 September 2003, 12:55
Deze mensen waren lekker aan het spammen en hadden nog zeker geen 20 serieuze posts gezet.
Zon pêrsonen ban ik gewoon en ga ik niet bij mededelingen posten want er is niemand die die mensen kent en er ook een moer om geeft.
Zon mensen unban ik ook meestal niet, waarom zou je mensen unbannen die enkel komen om te spammen ?

Stevie
24 September 2003, 12:57
Originally posted by BlueWolf
Deze mensen waren lekker aan het spammen en hadden nog zeker geen 20 serieuze posts gezet.
Zon pêrsonen ban ik gewoon en ga ik niet bij mededelingen posten want er is niemand die die mensen kent en er ook een moer om geeft.
Zon mensen unban ik ook meestal niet, waarom zou je mensen unbannen die enkel komen om te spammen ? omdat dat slechts voor 2 tussenuurtjes was? jordy heeft zich opnieuw aangemeld als easyprintscherm en reageert toch alleen maar normaal in het dicussieforum enzo.

PFP
24 September 2003, 12:58
ik vind het onzin, dat ze geunbanned zouden moeten worden

BlueWolf
24 September 2003, 13:06
Originally posted by Stevie
omdat dat slechts voor 2 tussenuurtjes was? jordy heeft zich opnieuw aangemeld als easyprintscherm en reageert toch alleen maar normaal in het dicussieforum enzo. nou dan heeft ie toch al een nieuwe naam :+

Stevie
24 September 2003, 13:09
Originally posted by BlueWolf
nou dan heeft ie toch al een nieuwe naam :+ maar hij wil zijn oude naam :7 :p

ik_ben_de_man
25 September 2003, 06:59
Originally posted by Stevie
maar hij wil zijn oude naam :7 :p 100€