PDA

Bekijk de volledige versie : Bann voor joy? nou ik denk dat Banaan ook wel een bann mag


Forza
22 September 2003, 21:13
link (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=36859)


zo iets kan toch seriues niet?


als ie mij beledigd tot daar aan toe, maar iemand er bij bertrekken die er helemaal niks mee te maken heeft vind ik echt onder de beugel.

Banaan
22 September 2003, 21:16
ik ga hier ook echt niet serieus op in he?

Nightwolf
22 September 2003, 21:17
jij begint :O

Forza
22 September 2003, 21:18
Originally posted by Nightwolf
jij begint :O

godverdomme echt hier maak je me boos mij!! LAKS GEDRAG VAN DIE FORUMBAZEN! HIJ ZEGT GODVERDOMME DAT ME MOEDER EEN HOER IS HOOR


BEN JE GODVERDOMME BLIND OFZO???

ik zeg dat ie stinkt

is toch echt een wereld van verschil!!


nee als hier niks tege gedaan wordt kan het nog heel leuk worden op het forum, geloof me.

WishfulDreaming
22 September 2003, 21:20
Jij praat jezelf ooit nog een ban aan... :no:

Banaan
22 September 2003, 21:20
Originally posted by Forza
godverdomme echt hier maak je me boos mij!! LAKS GEDRAG VAN DIE FORUMBAZEN! HIJ ZEGT GODVERDOMME DAT ME MOEDER EEN HOER IS HOOR
BEN JE GODVERDOMME BLIND OFZO???
ik zeg dat ie stinkt
is toch echt een wereld van verschil!!
nee als hier niks tege gedaan wordt kan het nog heel leuk worden op het forum, geloof me. en ik zeg dat jij je tande moet poetse

jonge, als je zoveel commentaar op me heb moetje dat via msn tegen me zeggen. dan kannik tenminste vrij naar je schelden :wave: ik zoek wel via via je adres en add je wel ff :)

Forza
22 September 2003, 21:22
Originally posted by Saartje18
Jij praat jezelf ooit nog een ban aan... :no:


saartje meisje, als je nou niet het aller hypocrietste forummer wilt worde, moet je hier mee ophouden. wnt je praat je zelf tegen

WishfulDreaming
22 September 2003, 21:24
Originally posted by Forza
saartje meisje, als je nou niet het aller hypocrietste forummer wilt worde, moet je hier mee ophouden. wnt je praat je zelf tegen

forza, hou'm toe...

Ik denk dat ik niet de aller-hypocrietste kan worden, want dat ben jij al. Leer jij maar eens commentaar van anderen aanvaarden, dan zullen we nog eens praten...

Forza
22 September 2003, 21:25
Originally posted by Banaan
en ik zeg dat jij je tande moet poetse

jonge, als je zoveel commentaar op me heb moetje dat via msn tegen me zeggen. dan kannik tenminste vrij naar je schelden :wave: ik zoek wel via via je adres en add je wel ff :)

ikga hier verder niet op in, iemand die mijn liefdevolle moeder een hoer noemt hoef ik niet in me msn

en ik wacht op sancties van de mensen die het forum beheren

Forza
22 September 2003, 21:25
Originally posted by Saartje18
forza, hou'm toe...

Ik denk dat ik niet de aller-hypocrietste kan worden, want dat ben jij al. Leer jij maar eens commentaar van anderen aanvaarden, dan zullen we nog eens praten...


er is een verschil tussen commentaar aanvaarden en me moeder uit schelden voor hoer saartje

Nightwolf
22 September 2003, 21:26
Originally posted by Forza
godverdomme echt hier maak je me boos mij!! LAKS GEDRAG VAN DIE FORUMBAZEN! HIJ ZEGT GODVERDOMME DAT ME MOEDER EEN HOER IS HOOR


BEN JE GODVERDOMME BLIND OFZO???

ik zeg dat ie stinkt

is toch echt een wereld van verschil!!


nee als hier niks tege gedaan wordt kan het nog heel leuk worden op het forum, geloof me.

jij zei als eerst dat ie stinkt.....denk je dat de sfeer daar beter van wordt? NEE

als je die opmerking niet gaf, had hij dat niet gezegd dus eigenlijk zou jij daar een waarschuwing voor moeten krijgen IMO :wave:

WishfulDreaming
22 September 2003, 21:27
Originally posted by Forza
er is een verschil tussen commentaar aanvaarden en me moeder uit schelden voor hoer saartje

't ging over mij en jij...
Dat jij het TOTAAL niet kan aanvaarden als ik het niet eens ben met je... Ik moei me niet tussen jou en banaan... Laat dat maar over aan Koelkast/Bluewolf/Nightwolf/LoeLoe...

Stevie
22 September 2003, 21:28
ik zal proberen mijn mond te houden alhoewel het wel steeds moeilijker wordt 8|

Stapper
22 September 2003, 21:30
om elk wissewasje nou met een ban te bestraffen is ook erg rigureus
een waarschuwing kan dan beter op zijn plek zijn

Forza
22 September 2003, 21:30
Originally posted by Saartje18
't ging over mij en jij...
Dat jij het TOTAAL niet kan aanvaarden als ik het niet eens ben met je... Ik moei me niet tussen jou en banaan... Laat dat maar over aan Koelkast/Bluewolf/Nightwolf/LoeLoe...


waarom post je dan in deze topic


sssssssssst saartje

en stevie praat

bartje518
22 September 2003, 21:34
Tijn, als ik tegen iemand zeg dat die triest is, en die zegt dan dat mijn moeder een hoer is. Is dat een vrijbrief? Dacht het niet. Beiden zitten fout.

Nightwolf
22 September 2003, 21:38
klopt, maar degene die begint is triester dan de ander....wrom zou je de sfeer willen verpesten zoals in t topic waar Forza naar verwijst?

Forza loopt te janken omdat Banaan Forza met gelijke munt terug pakt, en erbij genomen dat Forza wel vaker fout zit

bartje518
22 September 2003, 21:43
Originally posted by Nightwolf
klopt, maar degene die begint is triester dan de ander....wrom zou je de sfeer willen verpesten zoals in t topic waar Forza naar verwijst?

Forza loopt te janken omdat Banaan Forza met gelijke munt terug pakt, en erbij genomen dat Forza wel vaker fout zit

Banaan had ook via PM aan Forza kunnen laten weten dat hij dat soort opmerkingen niet wilt. Hij had jou erop aan kunnen spreken, maar neen, hij roept terug dat Forza zijn moeder een hoer is :? Dunkt mij beiden een reprimande..

Nightwolf
22 September 2003, 21:46
Originally posted by bartje518
Banaan had ook via PM aan Forza kunnen laten weten dat hij dat soort opmerkingen niet wilt

Forza had ook zijn opmerking via pm kunnen vertellen :?

Tyskie
22 September 2003, 21:47
Je vindt het gek dat er iets teruggeroepen wordt als je constant loopt te zieken?

Forza, knulletje, ik weet dat je daar op kickt, net zoals dat je kickt op dit soort reacties, maar het lijkt mij het verstandigst als jij gewoon een ban krijgt, dan hoeven Banaan en vele andere niet op jou in te gaan en kun jij ook niet, hypocriet als je bent (oke, je doet het er om) gaan bedelen om een ban cq waarschuwing voor banaan of anderen.

Oja, heb jij van allochtonen les gehad in Nederlands?

bartje518
22 September 2003, 21:58
Originally posted by Tyskie
Je vindt het gek dat er iets teruggeroepen wordt als je constant loopt te zieken?

Forza, knulletje, ik weet dat je daar op kickt, net zoals dat je kickt op dit soort reacties, maar het lijkt mij het verstandigst als jij gewoon een ban krijgt, dan hoeven Banaan en vele andere niet op jou in te gaan en kun jij ook niet, hypocriet als je bent (oke, je doet het er om) gaan bedelen om een ban cq waarschuwing voor banaan of anderen.

Oja, heb jij van allochtonen les gehad in Nederlands?

Tijs, je gaat voorbij aan het feit dat anderen hem die zin steeds geven. Ze gáán altijd op hem in, net zo fout. Als hij nu eens 3 topics opent zonder reacties is de lol er voor hem zo af.. Maar neen, iedereen gaat erop in, en hem zelfs uitschelden.. Zo krijgt ie zijn zin :no:

Tyskie
22 September 2003, 22:00
Klopt Bart, maar onkruid moet je bij de wortel uitroeien.

Stapper
22 September 2003, 22:01
Originally posted by bartje518
. Als hij nu eens 3 topics opent zonder reacties is de lol er voor hem zo af.. Maar neen, iedereen gaat erop in, en hem zelfs uitschelden.. Zo krijgt ie zijn zin :no: misschien een idee, collectief forzo boycotten

The Phit
22 September 2003, 22:08
ja, bann die overrijpe banaan maar

koelkast
22 September 2003, 22:25
Wat een dikke onzin weer, Uit het post gedrag van Forza blijkt al snel dat het hem er alleen om te doen is mensen op de kast te jagen en negatieve reacties uit te lokken. Om zo zogenaamd de onschuldige boon te zijn op het forum. (dit is dus gewoon flamen) Dat andere mensen die continu slachtoffer zijn van zijn verveel en pest praktijken dan een keer uit de slof schieten kan ik dan in dit geval nog wel door de vingers zien.

Hierbij ontvangt forza dus een OW.

Tyskie
22 September 2003, 22:29
Originally posted by koelkast


Hierbij ontvangt forza dus een OW.

En dat is zijn derde?


@ Forza: :wave: :wave: :wave:

Dimas
23 September 2003, 07:52
Forza. doe jezelf en ons allen een plezier, en de delete je account en ga op een ander forum zitten.

Nightwolf
23 September 2003, 08:31
Originally posted by Tyskie
En dat is zijn derde?

2e

Tyskie
23 September 2003, 09:51
Originally posted by Nightwolf
2e

Telt deze niet dubbel? Ik zou anders wel mijn verdubbelaar in willen zetten... :d

BlueWolf
23 September 2003, 12:42
Het was zijn 4de, koelkast heeft niet door dat forza dezelfde is als forza_vitesse

Riddler
23 September 2003, 12:46
:{ :rolleyes:

Nightwolf
23 September 2003, 12:47
naja, kwas ook vergeten dat er al een topic over m was :{ das al te veel

LoeLoe
23 September 2003, 15:01
Originally posted by BlueWolf
Het was zijn 4de, koelkast heeft niet door dat forza dezelfde is als forza_vitesse
Hmm:x

mijisstoer
23 September 2003, 15:19
Banaan verdient geen ban , forza verdient em.:respect:

MarvinV
23 September 2003, 15:23
Originally posted by mijisstoer
Banaan verdient geen ban , forza verdient em.:respect:

waar de fuck bemoei jij je mee babyface bemoei je niet met zaken waar je niks vanaf weet je bent hier net een week jochie oprotten nou

ik_ben_de_man
25 September 2003, 21:01
Originally posted by MarvinV
waar de fuck bemoei jij je mee babyface bemoei je niet met zaken waar je niks vanaf weet je bent hier net een week jochie oprotten nou

euhm , als je goped kijkt zie je dat hij zich heeft aangemeld in maart 2003
jij in juni 2003

wie zou er dan eerder op het forum gezeten hebben ?


:z :d :wave: :Y) :] :+

ik_ben_de_man
25 September 2003, 21:01
Originally posted by MarvinV
waar de fuck bemoei jij je mee babyface bemoei je niet met zaken waar je niks vanaf weet je bent hier net een week jochie oprotten nou

euhm , als je goped kijkt zie je dat hij zich heeft aangemeld in maart 2003
jij in juni 2003

wie zou er dan eerder op het forum gezeten hebben ?


:z :d :wave: :Y) :] :+

ik_ben_de_man
25 September 2003, 21:01
Originally posted by MarvinV
waar de fuck bemoei jij je mee babyface bemoei je niet met zaken waar je niks vanaf weet je bent hier net een week jochie oprotten nou

euhm , als je goped kijkt zie je dat hij zich heeft aangemeld in maart 2003
jij in juni 2003

wie zou er dan eerder op het forum gezeten hebben ?


:z :d :wave: :Y) :] :+

DarkAngel
25 September 2003, 22:44
Originally posted by ik_ben_de_man
euhm , als je goped kijkt zie je dat hij zich heeft aangemeld in maart 2003
jij in juni 2003

wie zou er dan eerder op het forum gezeten hebben ?


:z :d :wave: :Y) :] :+

En dit was zo belangrijk dat het 3 keer moest ? :{


:p

CharmedOne
25 September 2003, 22:48
Originally posted by ik_ben_de_man
euhm , als je goped kijkt zie je dat hij zich heeft aangemeld in maart 2003
jij in juni 2003

wie zou er dan eerder op het forum gezeten hebben ?


:z :d :wave: :Y) :] :+

Maar de eerste post van hem was pas een paar weken geleden ofzo en je ziet dat Marvin veel actiever is op het forum dan hem.
Ik denk zelf dat Marvin er veel en veel meer over weet dan mijisstoer....

koelkast
26 September 2003, 10:59
Dit topic is alleen nog maar gebral over wie dan wel beter is dan de ander. Dat kan niet de bedoeling zijn.

:7