PDA

Bekijk de volledige versie : lagg ofzo


TheGroovMaster
24 September 2003, 19:37
ik heb laatste dagen last van dat het heel lang duurt voordat ik zie dat ik gepost heb en terug geredirect word naar de thread? iemand anders ook last van??

RandyJC
24 September 2003, 19:42
Originally posted by TheGroovMaster
ik heb laatste dagen last van dat het heel lang duurt voordat ik zie dat ik gepost heb en terug geredirect word naar de thread? iemand anders ook last van??

ja

maar ik d8 dat dat kwam door mijn internetverbinding van @home. omdat ze bezig zijn in mijn regio... maarjah :-/ had het iig ook met andere internet site en vooral op MSN en IRC last van

Kampie
24 September 2003, 20:18
Vandaag lijkt de lag over..

Afgelopen 3 dagen was het idd heel extreem.. maar alles lijkt weer goed volgens mij.. :)

Stapper
24 September 2003, 20:40
heb het pas 3x gehad ofzo, maar gewoon wachten
of 2x drukken en je eerste post dan weer verwijderen

dext0r
24 September 2003, 21:15
had ik al gepost in het sticky topic..

en omdat mensen vaak dan op SENDREPLY drukken krijg je veel dubbelposts

;s

Tyskie
24 September 2003, 21:22
Ben benieuwd wanneer spill weer reageert... Ze zijn niet meer zo actief als eerst hehe...

The6thgate
25 September 2003, 18:18
heb ik ook af en toe

ik_ben_de_man
25 September 2003, 20:44
jaja , geduld is een schone zaak.

TheGroovMaster
1 October 2003, 18:34
het gebeurt me nog steeds dagelijks!? bij jullie ook??

echt wat kan het zijn?

bootje
1 October 2003, 18:35
Originally posted by TheGroovMaster
het gebeurt me nog steeds dagelijks!? bij jullie ook??

echt wat kan het zijn?
mja bij mij durft het ook wel eens gebeuren

The6thgate
1 October 2003, 18:36
Originally posted by TheGroovMaster
het gebeurt me nog steeds dagelijks!? bij jullie ook??

echt wat kan het zijn? jah hier ook

Tyskie
1 October 2003, 18:40
Ik heb geen idee... En zolang die mannen van Spill noch hier noch op staff komen zal het zo ook nog wel even blijven.
Of je moet even gaan mailen...

Vraag dan gelijk even of Redbull nog leeft... :{

bootje
1 October 2003, 18:42
Originally posted by Tyskie


Vraag dan gelijk even of Redbull nog leeft... :{
hij durft waarschijnlijk niet meer komen, met al die commentaar die hij krijgt :p

Youssef
1 October 2003, 20:02
Ik heb ook nog steeds last van de constipatie... :{

Nightwolf
1 October 2003, 20:10
Originally posted by ik_ben_de_man
geduld is een schone zaak.

dat bedoel ik dus :z gewoon veel te ongeduldig als je nog een keer op Submit drukt want t helpt niet veel :o

TheGroovMaster
2 October 2003, 16:21
Originally posted by Nightwolf
dat bedoel ik dus :z gewoon veel te ongeduldig als je nog een keer op Submit drukt want t helpt niet veel :o jonge ik heb geen zin om 2 minuten te wachten totdat een post van 1 regel is geplaatst dan druk ik nog een x jah

Nightwolf
2 October 2003, 16:46
raar dan, bij mij duurt t hoogstens 30 seconden :z

The6thgate
2 October 2003, 16:56
Originally posted by Nightwolf
raar dan, bij mij duurt t hoogstens 30 seconden :z 30 seconden is nog te lang

Nightwolf
2 October 2003, 16:58
t helpt geen ruk als je er meerdere malen op drukt als t druk is en er is weer lag :z

Tyskie
2 October 2003, 16:58
Inderdaad!

Iemand zin om spill te mailen met dit topic?

Kampie
2 October 2003, 17:05
Originally posted by Tyskie
Inderdaad!

Iemand zin om spill te mailen met dit topic? Volgens mij wou tijs wel..

Tyskie
2 October 2003, 17:13
Originally posted by Kampie
Volgens mij wou tijs wel..

Als je mij een email-adres bezorgt waar ik die gasten kan bereiken.. :p

dext0r
2 October 2003, 17:21
Originally posted by Tyskie
Als je mij een email-adres bezorgt waar ik die gasten kan bereiken.. :p

abuse@spill.nl 8)

TheGroovMaster
2 October 2003, 17:35
Originally posted by dext0r
abuse@spill.nl 8) lol

Ivo
3 October 2003, 08:49
Er is me niets bekend over problemen met de server, wel met een andere server maar daar heeft Leerlingen.com niets mee te maken. Ik zal eens informeren bij de netwerk beheerder.

Update
Gisteravond heeft 1 van de lijnen eruit gelegen, dit kan effect hebben gehad hierop. (We hebben een Load Balanced Server opstelling). Buiten dit incident zijn er geen problemen bekend.

Kampie
3 October 2003, 09:42
Originally posted by Ivo
Update
Gisteravond heeft 1 van de lijnen eruit gelegen, dit kan effect hebben gehad hierop. (We hebben een Load Balanced Server opstelling). Buiten dit incident zijn er geen problemen bekend. Hoe oud is deze topic, Ivo? Zou dat dan door gisteravond komen?

Ivo
3 October 2003, 10:30
Originally posted by Kampie
Hoe oud is deze topic, Ivo? Zou dat dan door gisteravond komen?

Ik kan ook heel goed lezen dat deze topic ouder is, als je leest staat er dat er -gisteren- een storing was, dus als je gisteren last had kwam het daardoor, de problemen daarvoor is niets over bekend qua storing bij ons. (Stond zo handig "Buiten dit incident zijn er geen problemen bekend.")

Je mag trouwens best wat vriendelijker reageren.

Kampie
3 October 2003, 11:31
Originally posted by Ivo
Ik kan ook heel goed lezen dat deze topic ouder is, als je leest staat er dat er -gisteren- een storing was, dus als je gisteren last had kwam het daardoor, de problemen daarvoor is niets over bekend qua storing bij ons. (Stond zo handig "Buiten dit incident zijn er geen problemen bekend.")

Je mag trouwens best wat vriendelijker reageren. Het gaat hier om een lag die al een hele tijd hier is.. En dan doet zo'n storing van gisteren niets aan af..

Het is mooi dat je die storing nu meld.. maar het zou ook mooi zijn als je even uitzocht waar die lag wel aan licht.. (volgens mij zit het namelijk in het forum zelf en niet op de server..

Sorry dat je je op je teentjes getrapt voelt maar zo bedoel ik het niet.. :*

Ivo
3 October 2003, 11:46
Originally posted by Kampie
Het gaat hier om een lag die al een hele tijd hier is.. En dan doet zo'n storing van gisteren niets aan af..

Het is mooi dat je die storing nu meld.. maar het zou ook mooi zijn als je even uitzocht waar die lag wel aan licht.. (volgens mij zit het namelijk in het forum zelf en niet op de server..

Sorry dat je je op je teentjes getrapt voelt maar zo bedoel ik het niet.. :*

De laatste weken zijn er enige problemen geweest met de banners (de partij dit deze verzorgen) het kan zijn dat hierdoor ook enige problemen zijn ontstaan. Zover mij bekend is alles met het bannersysteem inmiddels wel in orde.

We hebben enige logfiles e.d. doorgelopen maar kunnen verder niets aantreffen, we zullen nog verder gaan opletten op eventuele problemen maar zover ons bekend is er niets wat we kunnen vinden.

Pakspul
3 October 2003, 12:15
Je mag trouwens best wat vriendelijker reageren.
proest

TheGroovMaster
18 October 2003, 19:03
heb laatste paar dagen niet meer zo erg last van gehad, een enkele maal per dag nog maar.
Vaag probleem hoor. Ik wou dat ik je verder kon helpen want tis natuurlijk niet echt fijn.