PDA

Bekijk de volledige versie : Dvd via pc op TV?


EternalShadow
26 September 2003, 11:34
Ik heb een GeForce 2 MX 400 met TV out, echter zodra ik op mijn PC een Dvd af probeer te spelen stikt ie er bekant in :x
Als ik nView weer uitzet draait ie weer als een zonnetje,

Gewone Mpg files doet hij perfect, en m'n scherm is ook te zien, ondanks dat m'n PC terug moet naar 800*600 voordat ie goed op mijn TV zichtbaar is... maar daar valt mee te leven

iemand enig idee waarom dat onding wel stikt in die DVD's maar niet in die Mpg?

(ik weet het video kaart is wat oud, maar aangezien de optie erop zit moet ie het nou eenmaal doen :z )

Kampie
26 September 2003, 11:39
Originally posted by EternalShadow
Ik heb een GeForce 2 MX 400 met TV out, echter zodra ik op mijn PC een Dvd af probeer te spelen stikt ie er bekant in :x
Als ik nView weer uitzet draait ie weer als een zonnetje,

Gewone Mpg files doet hij perfect, en m'n scherm is ook te zien, ondanks dat m'n PC terug moet naar 800*600 voordat ie goed op mijn TV zichtbaar is... maar daar valt mee te leven

iemand enig idee waarom dat onding wel stikt in die DVD's maar niet in die Mpg?

(ik weet het video kaart is wat oud, maar aangezien de optie erop zit moet ie het nou eenmaal doen :z ) Is het wel een dvd speler?

EternalShadow
26 September 2003, 11:54
vaag genoeg heb ik het nu aan de praat gekregen,

heb eerst mijn TV uitvoerapparaat gemaakt ... dat deed ie, en daarna die horizontale uitbreiding aangezet :| vaag genoeg werkt het nu wel...


alleen mijn resolutie verneukt ie nog... 8| maar goed, kan niet alles hebben

Chrizlybeer
27 September 2003, 12:54
resolutie van een tv kan niet hoger dan 1024x768 tenzij je een nogal nieuwe tv hebt (wij hebben een plasma tv8-) )

EternalShadow
27 September 2003, 13:16
ehm... mijn TV kan 800 * 600 aan maar niet hoger...

komt mijn tv nu uit de oertijd? :+

dext0r
27 September 2003, 13:38
Originally posted by EternalShadow
ehm... mijn TV kan 800 * 600 aan maar niet hoger...

komt mijn tv nu uit de oertijd? :+

nee,

Chrizlybeer
27 September 2003, 15:26
Originally posted by EternalShadow
ehm... mijn TV kan 800 * 600 aan maar niet hoger...

komt mijn tv nu uit de oertijd? :+ Zolang ie beeld blijft geven neit nee:)

FiZz
28 September 2003, 18:54
Originally posted by dext0r
nee,

Ik heb lekker een tv van 10 jaar oud, en die kan gewoon 1024 x 786 aan :D woei :D

Niet dat je daar ene fuck mee opschiet, want je kan het toch niet lezen :+

dext0r
28 September 2003, 18:58
Originally posted by FiZz
Ik heb lekker een tv van 10 jaar oud, en die kan gewoon 1024 x 786 aan :D woei :D

Niet dat je daar ene fuck mee opschiet, want je kan het toch niet lezen :+

mijne is 19jr oud en kan max 800*600 :P

ik_ben_de_man
29 September 2003, 12:46
Originally posted by dext0r
mijne is 19jr oud en kan max 800*600 :P

mijne is drie jaar oud , en 1024 x nogwat

beetje vreemde van de stgandaardafwijkende max. resolutie iig.

is ook japanse tv dus... (LG is japans toch )

Alpha
29 September 2003, 14:00
Originally posted by ik_ben_de_man
mijne is drie jaar oud , en 1024 x nogwat

beetje vreemde van de stgandaardafwijkende max. resolutie iig.

is ook japanse tv dus... (LG is japans toch )

moet je philips kopen
help je ned. economie tenmisnte ook

ik_ben_de_man
29 September 2003, 15:54
Originally posted by Alpha
moet je philips kopen
help je ned. economie tenmisnte ook

nee , philips NL heeft alleen maar gloeilampen , tvfabrieken staan ergenst in japan/china/vietnam ofzo

ThE ViRuS
7 October 2003, 11:31
Originally posted by EternalShadow
Ik heb een GeForce 2 MX 400 met TV out, echter zodra ik op mijn PC een Dvd af probeer te spelen stikt ie er bekant in :x
Als ik nView weer uitzet draait ie weer als een zonnetje,

Gewone Mpg files doet hij perfect, en m'n scherm is ook te zien, ondanks dat m'n PC terug moet naar 800*600 voordat ie goed op mijn TV zichtbaar is... maar daar valt mee te leven

iemand enig idee waarom dat onding wel stikt in die DVD's maar niet in die Mpg?

(ik weet het video kaart is wat oud, maar aangezien de optie erop zit moet ie het nou eenmaal doen :z )

Koop een nieuwe videokaart !!:yes: De joue is nu misschien 20 euro waart:notgood:. Koop gewoon een GF: FX 5900 ultra :thumbsup: , Dan heb je geen problemen meer.

dext0r
7 October 2003, 13:30
Originally posted by ThE ViRuS
Koop een nieuwe videokaart !!:yes: De joue is nu misschien 20 euro waart:notgood:. Koop gewoon een GF: FX 5900 ultra :thumbsup: , Dan heb je geen problemen meer.

maar dit is absoluut niet de oplossing, zijn video kaart is niet het probleem

waarschijnlijk eerder een codec probleem..
zo heeft mijn pc op het moment last van dat hij dvd's op de TV OUT vernaggeld... (beeld gaat knipperen donker/licht en wordt warrig) op de monitor is het perfect..

divx en alle andere mediaformaten, BEHALVE dvd wordt perfect weergegeven op de tv...

EternalShadow
7 October 2003, 14:47
waarom nieuwe videokaart kopen alleen maar omdat mijn oude geen fluit meer waard is? :{

ik speel nou niet bepaald grafisch hoogstaande spellen ofzo, en bovendien had ik allang gezegd dat het probleem ondertussen opgelost is :x (vraag me alleen niet hoe )

Jan Lul
14 October 2003, 18:13
TVTool werkt goed, ik had ook een GeForce, die ook de TV mode niet deed, maar met TVTool doet ie het wel.