PDA

Bekijk de volledige versie : charmed


silverchair
26 September 2003, 15:02
charmed begint weer (is al 2 keer geweest mjah)!!!
:9

Clauw
26 September 2003, 18:33
ja idd :d maar vorige week was wel een spannende aflevering...kiezen tussen Paige of Phoebe ik wist echt niet hoe Piper DAT ging oplossen.8-)

CharmedOne
26 September 2003, 21:10
COLE :9~

silverchair
27 September 2003, 08:20
:'( heb t gister gemist, omdak weerns verslaafd achter de comp. zat :kwaad:

CharmedOne
27 September 2003, 08:24
Originally posted by silverchair
:'( heb t gister gemist, omdak weerns verslaafd achter de comp. zat :kwaad:

Cole had er voor gezorgt dat Phoebe der baan zou kwijtraken, dat Piper P3 zou kwijtraken (zoiest) en dat Paige in de gavangenis moest blijven, omdat ze door magische krachten van een andere demon tegen een andere auto aanknalde.
Cole was in zo'n Demonische striptent (denk ik dan) en daar was een meisje die n Phobe kon veranderen en die ging toen tegen Cole aanrijden (LUCKY BITCH) Toen had hij de echte Phoebe ontvoerd, want onder het huis van de zusjes is er een soort bron wat Phoebe eerst ook slecht heeft gemaakt.

En als je meer wilt weten zeg je het maar :love:

Raspberry
27 September 2003, 09:47
Originally posted by CharmedOne
Cole had er voor gezorgt dat Phoebe der baan zou kwijtraken, dat Piper P3 zou kwijtraken (zoiest) en dat Paige in de gavangenis moest blijven, omdat ze door magische krachten van een andere demon tegen een andere auto aanknalde.
Cole was in zo'n Demonische striptent (denk ik dan) en daar was een meisje die n Phobe kon veranderen en die ging toen tegen Cole aanrijden (LUCKY BITCH) Toen had hij de echte Phoebe ontvoerd, want onder het huis van de zusjes is er een soort bron wat Phoebe eerst ook slecht heeft gemaakt.

Maar dat is uiteindelijk niet gelukt, want Phoebe kon makkelijk in het huis komen (waar Cole zich bevond om die bron in zich te nemen), omdat de bewakers (demonen) dachten dat ze het meisje was die juist in phoebe kon veranderen.
En toen kwam Phoebe naar beneden, naar de kelder, toen Cole net zijn ritueeltje had afgemaakt met die bron. (heette het niet de schaduw?)
anyway: Gelukkig had Phoebe haar spell (tover-versje8-)) nog.
Toen was Cole samen met dat bron geval, verdwenen.

Of cole dood is weten we niet, want hij was/is onsterfelijk.
:wave::p


zo ging et toch? :+

CharmedOne
27 September 2003, 10:15
Originally posted by Raspberry
Maar dat is uiteindelijk niet gelukt, want Phoebe kon makkelijk in het huis komen (waar Cole zich bevond om die bron in zich te nemen), omdat de bewakers (demonen) dachten dat ze het meisje was die juist in phoebe kon veranderen.
En toen kwam Phoebe naar beneden, naar de kelder, toen Cole net zijn ritueeltje had afgemaakt met die bron. (heette het niet de schaduw?)
anyway: Gelukkig had Phoebe haar spell (tover-versje8-)) nog.
Toen was Cole samen met dat bron geval, verdwenen.

Of cole dood is weten we niet, want hij was/is onsterfelijk.
:wave::p


zo ging et toch? :+

Jep zo ging het :D
Maar Cole is niet dood :d
Hij ging op het einde weer naar die striptent ofzo en toen zei hij tgen zo'n vriendind van Kaya (dat meisje dat in Phoebe kon veranderen) Jij bent toch de vriendind van Kaya? Toen zij zei ja, toen zei Cole dat ze in Phoebe moest veranderen en toen vermoordde hij dat meisje...
Conlcusie: Cole's liefde voor Phoebe is nu haat geworden :(

Clauw
27 September 2003, 20:16
idd Cole was niet dood, alle demonen int huis gingen wel allemaal in de schaduw.. en zei Phoebe tegen Cole dus dat ze em haat etc. en nu haat Cole phoebe ook weer ,wat gezellig :)

Kampie
28 September 2003, 04:14
charmed

silverchair
28 September 2003, 08:50
*is weer helemala bij* danku

L_angeldc
30 September 2003, 10:36
Originally posted by Raspberry
Maar dat is uiteindelijk niet gelukt, want Phoebe kon makkelijk in het huis komen (waar Cole zich bevond om die bron in zich te nemen), omdat de bewakers (demonen) dachten dat ze het meisje was die juist in phoebe kon veranderen.
En toen kwam Phoebe naar beneden, naar de kelder, toen Cole net zijn ritueeltje had afgemaakt met die bron. (heette het niet de schaduw?)
anyway: Gelukkig had Phoebe haar spell (tover-versje8-)) nog.
Toen was Cole samen met dat bron geval, verdwenen.

Of cole dood is weten we niet, want hij was/is onsterfelijk.
:wave::p


zo ging et toch? :+

dat zij zo naar binnen kon komen vind ik echt dom
piper en paige zeiden tegen haar dat er een krachtveld om het huis zat en dat ze dus niet binnen konden
dan zou phoebe dus ook niet binnen kunnen komen?

Clauw
30 September 2003, 11:56
Originally posted by L_angeldc
dat zij zo naar binnen kon komen vind ik echt dom
piper en paige zeiden tegen haar dat er een krachtveld om het huis zat en dat ze dus niet binnen konden
dan zou phoebe dus ook niet binnen kunnen komen?
Phoebe mocht toch wel binnenkomen omdat Cole juist wilde dat Phoebe door de schaduw weer slecht zou worden zodat ze weer samen slecht konden zijn?

L_angeldc
1 October 2003, 15:46
Originally posted by Clauw
Phoebe mocht toch wel binnenkomen omdat Cole juist wilde dat Phoebe door de schaduw weer slecht zou worden zodat ze weer samen slecht konden zijn?
cole wist toch niet dat zij phoebe was toen ze naar binnen probeerde te gaan? hij was al in de kelder toen.
ik snap wel wat je bedoeld, dat hij het krachtveld voor iedereen behalve phoebe deed, maar hij kan dan toch weten dat ze probeert hem tegen te houden en daar waarschijnlijk in lukt?
als ik hem was, zou ik iedereen buiten houden en pas NADAT hij de schaduw had, phoebe slecht gaan maken ofzo

Clauw
1 October 2003, 18:36
Originally posted by L_angeldc
cole wist toch niet dat zij phoebe was toen ze naar binnen probeerde te gaan? hij was al in de kelder toen.
ik snap wel wat je bedoeld, dat hij het krachtveld voor iedereen behalve phoebe deed, maar hij kan dan toch weten dat ze probeert hem tegen te houden en daar waarschijnlijk in lukt?
als ik hem was, zou ik iedereen buiten houden en pas NADAT hij de schaduw had, phoebe slecht gaan maken ofzo
ja ik snapte jou ook wel, maarja zo is de aflevering eenmaal uitgezonden dusj, ga me verder niet meer om druk maken vrijdag weer een nieuwe! :)

mygirly
2 October 2003, 16:22
morge weer nieuwe aflevering! kan nie w8en!! ma k moe dan nie 8er de comp zitte:P majah, aangezien mn msn geflipt is zal ik ut nie misse:)

Raspberry
3 October 2003, 20:30
is Cole nou echt dood? :o :(

CharmedOne
3 October 2003, 20:43
Originally posted by Raspberry
is Cole nou echt dood? :o :(

Ja :(
Ik heb net op een paar sites gekeken en daar stond dat ie in seizoen 5 eruit ging en we zijn nu in seizoen 5
*begint te janken*

Raspberry
3 October 2003, 20:47
Originally posted by CharmedOne
Ja :(
Ik heb net op een paar sites gekeken en daar stond dat ie in seizoen 5 eruit ging en we zijn nu in seizoen 5
*begint te janken*
:'(

CharmedOne
3 October 2003, 20:48
Originally posted by Raspberry
:'(

nu is er geen lekkerding meer in Charmed :(
In Profiler ging ie ookal dood :'(

Clauw
3 October 2003, 20:48
Ja Cole is nu idd uiteindelijk toch vernietigd en dus dood :'( ik vond Julian best leuk in de serie :notgood: gelukkig hebben we Leo nog :d

CharmedOne
3 October 2003, 21:03
Originally posted by Clauw
Ja Cole is nu idd uiteindelijk toch vernietigd en dus dood :'( ik vond Julian best leuk in de serie :notgood: gelukkig hebben we Leo nog :d

Maar wat is Leo nou vergeleken bij Cole is hij echt niks :(
Maar misschien komt er wel een grote comeback van Cole in seizoen 6 ofzo :(
Want hij is best wel op een duffe manier dood gegaan :'(

Clauw
3 October 2003, 21:10
Originally posted by CharmedOne
Maar wat is Leo nou vergeleken bij Cole is hij echt niks :(
Maar misschien komt er wel een grote comeback van Cole in seizoen 6 ofzo :(
Want hij is best wel op een duffe manier dood gegaan :'(
jah zoals Piper zei: too easy :) , ik weet niet of hij terugkomt in seizoen 6, misschien krijgen we wel een nieuwe hunk in charmed! als vriendje van Phoebe of Paige..:Y)

CharmedOne
3 October 2003, 21:15
Originally posted by Clauw
jah zoals Piper zei: too easy :) , ik weet niet of hij terugkomt in seizoen 6, misschien krijgen we wel een nieuwe hunk in charmed! als vriendje van Phoebe of Paige..:Y)

Ja, maar ik hoop echt dat hij in seizoen 6 oppeens terug kom met geheugen verlies of wat dan ook. Dat hij is terug gestuurd ofzo.

L_angeldc
4 October 2003, 11:28
IK HEB HET GEMIST!!!

ik was het helemaal vergeten te programmeren!! argh :[

en cole is dood? :'( :o

CharmedOne
4 October 2003, 11:54
Originally posted by L_angeldc
IK HEB HET GEMIST!!!

ik was het helemaal vergeten te programmeren!! argh :[

en cole is dood? :'( :o

:aai:
Ja :'( :notgood: