PDA

Bekijk de volledige versie : Zelf naar de film


JohnConnor
27 September 2003, 11:42
hey,iedereen gaat wel eens naar de film,
soms met een groep vrienden,soms met een vriend enz.

Maar wie gaan er wel eens zelf ,in je eentje naar de film.
En wat vinden jullie hiervan.

(bijv.het kan zijn ,dat al je vrienden die film niet leuk vindt ,maar jij wel)

dext0r
27 September 2003, 12:02
als ik naar de bioscoop ga wil ik die ervaring graag met iemand delen.

als ik de film perse wl zien ga ik da tniet in me eentje in de bios doen, maar in me eentje thuis..

nagenoeg iedere film in de bios heb je binnen een paar knoppen op de muis toch ook binnen..., en kun je rustig thuis kijken.
films die ik waard vind om in de bios te zien bekijk ik dan ook gewoon in de bios..maar dan ga ik er niet in me eentje naartoe.

sunnyflower
27 September 2003, 14:39
Ik vind het juist gezellig om met iemand anders anar de film te gaan, als je in je eentje bent heb je niemand om tegen te praten gewoon saai

Denden 100 piek
27 September 2003, 15:00
De laatste keer dat ik in mijn eentje naar de bios ging was naar Pokémon de film, niemand wou mee.:+

Atjeuh
27 September 2003, 17:33
ik ga altijd met vrienden/vriendinnen regelmatig naar de bioscoop ik ga iig nooit alleen :)

Stevie
28 September 2003, 13:05
Originally posted by dext0r
als ik naar de bioscoop ga wil ik die ervaring graag met iemand delen.

als ik de film perse wl zien ga ik da tniet in me eentje in de bios doen, maar in me eentje thuis..

nagenoeg iedere film in de bios heb je binnen een paar knoppen op de muis toch ook binnen..., en kun je rustig thuis kijken.
films die ik waard vind om in de bios te zien bekijk ik dan ook gewoon in de bios..maar dan ga ik er niet in me eentje naartoe.
helemaal mee eens :thumbsup:

bloempjuh
28 September 2003, 14:09
Ik ben wel eens in mijn uppie gegaan. Maar toen ben ik in de pauze van mijn film aan het buffet blijven hangen. Er zaten nog wat collega's van me in de film en daar heb ik lekker mee gekletst. Had ook niet zo'n zin meer om verder te kijken :)

Maar over het algemeen komen er best veel mensen alleen naar de bios. Soms mensen die eenzaam zijn, soms ook mensen die gewoon geen zin hebben in kletsend gezelschap. Er is zelfs een meisje dat twee of drie keer per week alleen komt, gewoon omdat ze dat leuk vindt. Prima toch?

Raspberry
28 September 2003, 14:11
ik ga ook nooit alleen, tis altijd veel gezelliger als je met meerdere bent.
hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
maar als iemand alleen naar de bios wil :) waarom niet..

dext0r
28 September 2003, 15:21
Originally posted by sunnyflower
Ik vind het juist gezellig om met iemand anders anar de film te gaan, als je in je eentje bent heb je niemand om tegen te praten gewoon saai

tijdens een film ben je normaal gesproken redelijk stil... :+

The6thgate
28 September 2003, 15:46
kga nooit alleen. veel leuker als je iemand hebt om mee te lullen

CharmedOne
28 September 2003, 17:20
Ik ben nog nooit alleen naar de bios geweest, daar hou ik gewoon niet van. Ik vind het gewoon leuk om dan met een vriend/vriendin ff te gaan praten enzo.

Stevie
28 September 2003, 17:46
Originally posted by dext0r
tijdens een film ben je normaal gesproken redelijk stil... :+ behalve de 14-jarige meisjes op de achterste rij dan :p

LoeLoe
28 September 2003, 21:10
Ik ga altijd met in ieder geval 1 ander persoon...in je eentje is toch niks aan joh

Alpha
29 September 2003, 13:47
Originally posted by Stevie
helemaal mee eens :thumbsup:

Wil er dan iemand met jou mee Steve:wave: :p

Stevie
29 September 2003, 13:49
Originally posted by Alpha
Wil er dan iemand met jou mee Steve:wave: :p ja ik heb vrienden :'(

Alpha
29 September 2003, 13:54
Originally posted by Stevie
ja ik heb vrienden :'(
Wie?

Stevie
29 September 2003, 13:55
Originally posted by Alpha
Wie? is dat boeiend dan? :O

Stapper
29 September 2003, 13:56
ik ga sowieso weinig naar de bios, het is net ietsje te duur om voor een film zoveel geld uit te trekken, dan wacht ik liever een paar maandjes en huur de film wel, of zoals dext0r al zei, ik download hem wel ergens illegaal
de enige film die ik dit jaar nog in de bios ga zien, is the return of the king
maar alleen naar de bios ga ik dus nooit, de bios moet een uitje zijn, je moet het met iemand doen, anders zit je daaro zo alleen, dan kan je beter alleen naar de kroeg gaan

L_angeldc
30 September 2003, 10:34
ik ben nog nooit alleen naar de film gegaan, altijd minstens met zn tweeen of gewoon met een groep ofzo
is gewoon minder gezellig daar in je eentje zitten
wel gewoon thuis op de bank een video huren ofzo, maar niet naar de bioscoop

HardCorr Lover
1 October 2003, 21:36
Originally posted by JohnConnor
hey,iedereen gaat wel eens naar de film,
soms met een groep vrienden,soms met een vriend enz.

Maar wie gaan er wel eens zelf ,in je eentje naar de film.
En wat vinden jullie hiervan.

(bijv.het kan zijn ,dat al je vrienden die film niet leuk vindt ,maar jij wel)

toen ik veel spijbelde deed ik dat wel eens
maar er is geen zak aan als je het met niemand kan delen wanneer je een toffe film heb gezien

Matrix II, Terminator 3 noem maar op
je wilt toch tegen iemand anders kunnen zeggen wat je vet en niet vet vond....

Karliene
2 October 2003, 16:50
Ik ga weleens alleen. Dan beslis ik om 15.00 uur dat ik naar de film wil en fiets erheen en aanvang film 16.00 uur ofzo..Om dan iemand op te bellen die van ver komt (heb geen vrienden in de buurt) :no:

Beetje jammer dat mensen in de bioscoopzaal moeten zeggen dat het zielig is om alleen te gaan..
Ik vind het pas zielig als je jezelf niet kan vermaken, maar dat is mijn mening natuurlijk..

Setragasj
2 October 2003, 18:12
ik vind het heerlijk om alleen naar de bios te gaan. lekker rustig op je eentje, zonder gezeur of geblaat om je heen.