PDA

Bekijk de volledige versie : Pfeiffer


citizen_erased
27 September 2003, 13:20
Zijn er meerdere mensen die het op dit moment hebben? Het is echt ZWAAR KL*TE!!!!! En ik verveel me dood, dus misschien zijn er meerdere mensjes die zich dan oowk vervelen :)

supergirl
28 September 2003, 11:06
Ik verveel me niet maar kheb wel al 4 jaar Pheiffer...het is nie meer besmettelijk omdat het aant terug lopen is maar ik ben nog wel vaak heel vermoeid enzo

WishfulDreaming
28 September 2003, 11:22
Ik heb het al bijna twee maanden.
Ik ben ook nie meer besmettelijk, alleen dat ik nog vrij snel moe ben... Alles beetje rustigaan doen :)

xLesjuhx
28 September 2003, 12:35
ehhh pfeiffer blijft altijd besmettelijk.
Mensen die een lage weerstand hebben en het nog niet gehad hebben, kunnen het nog altijd van je krijgen.

En ik heb/had het dus ook.O.a. door pfeiffer CVS gekregen...:no:

WishfulDreaming
28 September 2003, 12:40
Originally posted by xLesjuhx
ehhh pfeiffer blijft altijd besmettelijk.
Mensen die een lage weerstand hebben en het nog niet gehad hebben, kunnen het nog altijd van je krijgen.

En ik heb/had het dus ook.O.a. door pfeiffer CVS gekregen...:no:

Waarom zeggen ze dan dat ik nie meer besmettelijk ben?

monolo
30 September 2003, 14:55
het kan nog wel, maar de kans is minder groot na een tijdje, te klein om je er druk over te maken
...ik heb het ook (gehad)

supergirl
1 October 2003, 08:11
Originally posted by xLesjuhx
ehhh pfeiffer blijft altijd besmettelijk.
Mensen die een lage weerstand hebben en het nog niet gehad hebben, kunnen het nog altijd van je krijgen.

En ik heb/had het dus ook.O.a. door pfeiffer CVS gekregen...:no:
das niet helemaal waar....omdat ik in de laatste fase zit is het bij mij niet meer besmettelijk,zo zegt mijn huisarts......

citizen_erased
1 October 2003, 16:07
Ze zijn er nog steeds niet helemaal over uit, of het altijd besmettelijk is of niet, tis allemaal erg vaag :S

xlizzx
3 October 2003, 18:11
ik heb het gehad toen ik klein was en later nog een variant der op.. Maar het blijft altijd in je bloed zitten dus je bent altijd sneller vermoeid. Teminste ik heb daar nog heel erg last van.

L_angeldc
3 October 2003, 18:39
ik heb het gelukkig nooit gehad, maar ben wel meerdere keren erop getest met bloedprikken enzo.. dat was nooit zon pretje :no:

virginia
6 October 2003, 15:28
ik heb 2 jaar geleduh pheiper gehad en dah was zwaarkut. IEdereen vond k dah k mezelf aanstelde maar dah s nei zo. k was altijd moe en sjacherijnig. maarja
(K)

--
dext0r zegt gebruik aub voortaan fatsoenlijk nederlands... hier volgt de leesbare vertaling:

ik heb 2 jaar geleden pfeiffer gehad en dat was zwaar kut. Iedereen vond dat ik mezelf aanstelde maar dat was niet zo. Ik was altijd moe en chagrijnig. maarja
(K)

Banaan
6 October 2003, 20:06
me vriendin heeft pfeiffer, en kheb met der gezoent toen ze nog besmettelijk was. maar toen wist ze het nog niet ¬¬

L_angeldc
6 October 2003, 21:32
Originally posted by virginia

--
dext0r zegt gebruik aub voortaan fatsoenlijk nederlands... hier volgt de leesbare vertaling:

ik heb 2 jaar geleden pfeiffer gehad en dat was zwaar kut. Iedereen vond dat ik mezelf aanstelde maar dat was niet zo. Ik was altijd moe en chagrijnig. maarja
(K)

:D :D wordt je daar nou niet moe van ofzo?